(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Prestol ima v genih

Čas branja: 2 min
14.04.2019  11:00
Mercedes-benz razred S: po šestih letih nedvomni kralj visokega razreda limuzin – mercedes-benz razreda S – še vedno deluje sveže, s sodobnejšo tehniko in več luksuza pa suvereno odvrača napade prenovljenega BMW 7 in novega audija A8.
Prestol ima v genih

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mercedes-Benz dodaj
ALD Automotive dodaj
BMW dodaj

Mercedes-benz razreda S je gotovo avtomobil, o katerem je težko napisati kaj kratkega. Admiralska ladja z zvezdo na nosu je daleč najuspešnejši avto visokega razreda s prodajo več kot sto tisoč primerkov na leto; v zgodovini so jih izdelali že štiri milijone, kar za avto, ki danes stane vsaj sto tisočakov, ni mačji kašelj.

S je doslej nepremagani prvak razreda, pogosti postavljavec trendov pri varnosti, udobju, tehniki, predvsem pa je nepremagan pri ugledu. A ker tekmecev ne manjka, je pred dvema letoma dobil prenovo, ki ga je še izboljšala. Oblikovno je prenova zajela sprednje in zadnje luči (s kristali kot zvezdnim prahom), oba odbijača, spodnji del zadka pri izpuhu, drugačna je maska, nad žarometi pa so tri linije oziroma obrvi oziroma trakovi LED-luči. Magic body control do hitrosti 180 kilometrov na uro v hipu ustrezno prilagodi podvozje oziroma udobje.

Razred S po novem z ADCD (active distance control) in ASA (active steering assist) ne le sam zavira in vzdržuje varno razdaljo, temveč tudi menja pasove in se prilagaja cesti oziroma zavira pred križišči ter krožišči. V času še večje nemilosti za dizle je S dobil kar dva nova dizla, oba tiha, uglajena, zelo zmogljiva in varčna. Brez dvoma sta tako S350d z 210 kilovati kot S400d z 250 kilovati dobra izbira. Dobil je tudi 48-voltno električno omrežje, ki omogoča polnjenje z dodatnim električnim kompresorjem. Po novem lahko vodna črpalka in klimatska naprava delujeta na elektriko, s tem pa so se poslovili jermenski pogoni za tako imenovane sekundarne naprave.

Za povrh ISG upravlja še nekatere hibridne naloge, denimo pri pospeševanju in rekuperaciji energije. Seveda S ni poceni, pomembneje pa je, da ni dražji od tekmecev. Stane okoli sto tisočakov. Z opremo, ki mu pristaja, pa seveda tudi 140, 150 ali več tisoč evrov.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Netipični mercedes z visoko vrednostjo 2

Na slovenske ceste je zapeljal novi mercedes-benz razreda B s tehniko in zasnovo razreda A, a precej bolj velikodušno prostornostjo in...

FINANCE
Članki
Članki OECD občutno poslabšal napovedi, Italiji letos napoveduje recesijo 4

OECD je tokrat izdal vmesno napoved – to pomeni, da je pripravil napovedi le za največje članice, so pa med njimi trije iz peterice...

FINANCE
Članki
Članki (grafika) Kdo ima od evra največ koristi? Nemci, Nizozemci in Grki 3

Nemški Center za evropske politike (CEP) iz Freiburga je ob 20-letnici evra, ki jo praznujemo letos, objavil študijo z naslovom Dvajset...

FINANCE
Članki
Članki Evrsko gospodarstvo: rast zgolj zaradi storitev, saj se proizvodnja krči 15

Obseg aktivnosti v evrskih predelovalnih panogah se je februarja skrčil, in to prvič po juniju 2013

AVTO
Novice
Novice VW se je s poravnavo v zadnjem hipu izognil sodbi vrhovnega sodišča, a to je objavilo, kaj misli 1

Primer proti VW na nemškem vrhovnem sodišču ni doživel sodnega epiloga. A kaj to pomeni za primere tožb proti VW? Spomnimo, družbo v...

FINANCE
Članki
Članki (analiza) Zakaj so stanovanjska posojila v Sloveniji dražja kot v Nemčiji 5

Z grafi podrobneje predstavljamo, kako se slovenske tržne obrestne mere za stanovanjska posojila z odplačilno dobo vsaj deset let...

FINANCE
Članki
Članki Bruselj: Obstaja tveganje, da slovenski proračun ne bo skladen s pravili EU 5

Evropska komisija je danes predstavila tako imenovani zimski ekonomski sveženj – v njem sta tudi bruseljska ocena slovenskega proračuna...

FINANCE
Članki
Članki Imate posojilo z EURIBOR? Ravnokar ga pospešeno reformirajo 1

EURIBOR v takšni obliki, kot ga poznamo, morda kmalu ne bo več obstajal