Japonski Mitsubishi ima razmeroma dolgo zgodovino električnih vozil, kar marsikoga preseneti. Začeli so že leta 1971 z modelom minica van EV, v zadnjih letih pa je uspešnica številka ena outlander PHEV – najbolje prodajani priključnohibridni SUV na svetu. Več kot 153 tisoč kupcev je odlična popotnica za prenovljeni model, sploh če pomislimo na dizlom nenaklonjen čas in veliko priljubljenost športnih terencev.
Outlander je s prenovo dobil bolj ali manj tehnične popravke, saj je vidnih sprememb bore malo. Nove so LED-luči, rahlo spremenjena je maska, voznika in potnike pa v kabini pričakajo boljši sedeži in oblazinjenje ter drugačna ročica menjalnika in dodelani merilniki. A bolj kot to bosta kupce razveselila pogon in doseg na elektriko. Outlanderja poganjajo trije motorji, en bencinski in dva električna.
Pogonska zasnova sicer ni novost – outlander PHEV je v osnovi narejen kot električno vozilo, kar pomeni, da je baterija na sredini spodaj, po en električni motor pa poganja svojo os –, a so vsi motorji zdaj zmogljivejši. Bencinski štirivaljnik, ki v določenih razmerah deluje v varčnem Atkinsonovem načinu delovanja, ima tako po novem prostornino 2,4 litra in največjo moč 99 kilovatov (135 konjskih moči) oziroma 10 kilovatov več kot prej, večji je tudi navor.
Dva električna motorja poskrbita za dodatno živahnost in zgolj električno vožnjo, pri čemer prednji zmore 10 odstotkov več moči oziroma 60 kilovatov, zadnji pa je zdaj za 10 kilovatov močnejši in zmore 70 kilovatov. Večja je tudi moč litij-ionskega sklopa akumulatorjev, ki po novem zmore 13,8 kilovatne ure (prej 12). V samo električnem načinu naredi od 45 do 57 kilometrov in se takrat vozi največ 135 kilometrov na uro (prej 125), zaradi povečane moči pa je tudi bolj živahen kot prej.
Med prednosti outlanderja PHEV lahko uvrstimo tudi štirikolesni pogon, po novem pa je bogatejši za programa sport in snow.