Pri BMW so že pred petimi leti uganili trende in z modelom i3 v svojem tipičnem slogu odlično zaorali v električno ledino. Futuristični malček je tudi danes svež, prepoznaven in atraktiven, pravi BMW, tak pa se brez težav kosa z mlajšimi tekmeci.
Njegova nenavadna podoba še vedno privablja poglede, tudi pri odpiranju bočnih vrat, saj nima srednjega stebrička. Ojačitve karoserije iz ogljikovih vlaken tako dodatno prenaša streha. Zadnja vrata pri i3 se odpirajo proti zadku, skupaj z njimi pa odpotuje tudi varnostni pas voznika ali sovoznika. Malček i3 je z vseh vidikov pravi premijski avto, čeprav krajši od clia, v kabini prostor najdejo tudi štirje hrusti.
Čeprav futuristično, je okolje vseeno bavarsko prepoznavno. Večina sopotnikov sprva gladi pravi les in se čudi nad reciklirano plastiko, tudi tu je poseben, brez dvoma. Največja pridobitev v zadnjem času je baterija z večjo energijsko gostoto 120 amperur, ki obljublja realni doseg 260 kilometrov med polnjenji, tudi če del poti prevozite po avtocesti. To pa so že številke, ki, pospremljene z boljšo polnilno infrastrukturo hitrih polnilnic, omogočajo precejšnjo uporabnost električnega posebneža.
Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov, BMW i3 s 120-amperursko baterijo niti ne potrebuje vsakodnevnega polnjenja ali vsaj ne polnjenja ob popolni izpraznjenosti. Elektromotor zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) oziroma 135 kilovatov (184 konjskih moči) v različici i3s. Oba modela tako postavljata tudi merilo za športno zmogljivost v razredu. V praksi to pomeni, da se i3 z mesta do sto kilometrov na uro izstreli v 7,3 sekunde, za pospešek med 80 in 120 kilometri na uro pa potrebuje dobrih pet sekund.
Še bolj poskočen je model i3 S, ki do stotice pospeši v 6,9 sekunde, za sprint od 80 do 120 kilometrov na uro pa potrebuje le 4,3 sekunde. Sape je torej v obeh primerih izjemno veliko, kot se za BMW tudi spodobi, izpustov pa ni.