(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

BMW i3: z leti vse boljši in boljši

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
električna...   dodaj
avtonomna vozila   dodaj
BMW dodaj
ALD Automotive dodaj
 
Čas branja: 2 min
11.04.2019  12:25
BMW i3 je že prava elektroklasika, vendar z zmogljivo baterijo zlahka ohranja svežino, močan motor pa poskrbi za kar nekaj športnega duha.
BMW i3: z leti vse boljši in boljši

Obveščaj me o novih člankih:  

Pri BMW so že pred petimi leti uganili trende in z modelom i3 v svojem tipičnem slogu odlično zaorali v električno ledino. Futuristični malček je tudi danes svež, prepoznaven in atraktiven, pravi BMW, tak pa se brez težav kosa z mlajšimi tekmeci.

Njegova nenavadna podoba še vedno privablja poglede, tudi pri odpiranju bočnih vrat, saj nima srednjega stebrička. Ojačitve karoserije iz ogljikovih vlaken tako dodatno prenaša streha. Zadnja vrata pri i3 se odpirajo proti zadku, skupaj z njimi pa odpotuje tudi varnostni pas voznika ali sovoznika. Malček i3 je z vseh vidikov pravi premijski avto, čeprav krajši od clia, v kabini prostor najdejo tudi štirje hrusti.

Čeprav futuristično, je okolje vseeno bavarsko prepoznavno. Večina sopotnikov sprva gladi pravi les in se čudi nad reciklirano plastiko, tudi tu je poseben, brez dvoma. Največja pridobitev v zadnjem času je baterija z večjo energijsko gostoto 120 amperur, ki obljublja realni doseg 260 kilometrov med polnjenji, tudi če del poti prevozite po avtocesti. To pa so že številke, ki, pospremljene z boljšo polnilno infrastrukturo hitrih polnilnic, omogočajo precejšnjo uporabnost elek­tričnega posebneža.

Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov, BMW i3 s 120-amperursko baterijo niti ne potrebuje vsakodnevnega polnjenja ali vsaj ne polnjenja ob popolni izpraznjenosti. Elektromotor zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) oziroma 135 kilovatov (184 konjskih moči) v različici i3s. Oba modela tako postavljata tudi merilo za športno zmogljivost v razredu. V praksi to pomeni, da se i3 z mesta do sto kilometrov na uro izstreli v 7,3 sekunde, za pospešek med 80 in 120 kilometri na uro pa potrebuje dobrih pet sekund.

Še bolj poskočen je model i3 S, ki do stotice pospeši v 6,9 sekunde, za sprint od 80 do 120 kilometrov na uro pa potrebuje le 4,3 sekunde. Sape je torej v obeh primerih izjemno veliko, kot se za BMW tudi spodobi, izpustov pa ni.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Turbulentno leto zarezalo v poslovanje BMW 9

Spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
Novosti
Novosti BMW žgečka z najmanjšim kupejem

Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grand coupe.

AVTO
Posel
Posel Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW 1

Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine....

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom novega BMW 7: maska, ki straši tekmece in boža ego lastnikov 11

BMW na Kitajskem proda kar 40 odstotkov vseh serij 7, povprečna starost kupca sedmice je 36 let, Kitajci pa že pregovorno dajo veliko na...

AVTO
Novosti
Novosti Za volanom BMW M850i xDrive cabrio: vroooom kot pozdrav iz preteklosti 4

Na jugu Portugalske smo preizkusili BMW M850i xDrive cabrio – največji in tudi najbolj vznemirljiv BMW kabriolet, ki jasno kaže...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...

FINANCE
Članki
Članki Premierka Mayeva je šla pred poslance - in ti so njen dogovor že tretjič zavrnili. Kaj sledi 3

Poglejmo, kako so danes britanski poslanci glasovali o vladnem predlogu za brexit in kaj lahko zdaj sledi. Kot opozarjajo politični...

FINANCE
Članki
Članki Premierka Mayeva: Potrebujemo še malo več časa 15

Britanska premierka pravi, da potrebuje nekaj dodatnega časa za pogajanja z Evropsko unijo, in poziva, da je treba ohraniti mirne živce