Zakaj je poslovni najem tako drag in kako nam pomaga pri ocenjevanju?
Vsaka kategorija ima svoja merila, pomen stroškov pa je različen. V vsakem primeru pa velja, da je pametno sestavljen avto najboljši nakup. Pojasnjujemo še, zakaj je poslovni v primerjavi s klasičnim lizingom tako drag, in primerjamo dva ponudnika.
V Kristalni palači ljubljanskega BTC Cityja pa smo se na dogodku startupa AV Living Lab pogovarjali z nekoliko drugačnim bančnikom največje ameriške banke JPMorgan Chase Brettom Murrayem. Murray je star maček Silicijeve doline, v finančnih vodah pa je pristal, da se pripravi na posledice in priložnosti disrupcije, ki jo prinašajo avtonomna vozila.
Prvi zapis pa je le uvod v izbor Poslovni avto leta 2019 (PAL), ki delno temelji tudi na izračunih poslovnega najema, saj ti razkrivajo celotno sliko o stroških lastništva avtomobilov.
Tokrat vam razkrivamo le imena finalistov (o njih si lahko več preberete v današnji tiskani izdaji – 32-stranski reviji PAL 2019). Do prihodnjega ponedeljka jih bomo nanizali tudi na spletu, takrat pa se začne glasovanje bralcev, ki bodo pomagali določiti letošnje zmagovalce.
Španski velikan za 28 tisočakov
Slovenske ceste so bogatejše za največjega člana Seatove terenske družine, ki si gene deli s škodo kodiaq in volkswagnom tiguanom, s ceno od 28 tisoč evrov pa naj bi letno prepričal okrog 250 kupcev. Poznate njegovo ime?
Ford stisko na evropskem trgu rešuje s prenovo ponudbe športnih terencev. Ob novi kugi se na evropsko celino vrača explorer, v kratkem pa bodo razkrili še kompaktni SUV pumo.
Ameriška znamka ofenzivo začenja tudi na Kitajskem. Za tamkajšnjo prodajno krizo namreč v Fordu krivijo pomanjkanje novih modelov. V prihodnjih treh letih jih bodo predstavili več kot 30. Obenem bodo izboljšali odnose s kitajskimi partnerji ter lokalizirali vodstvene skupine z zaposlovanjem kitajskih državljanov in strokovnjakov z izkušnjami na kitajskem trgu.
Tesla znova v peklu, tokrat v logističnem. Proizvodnja se je zmanjšala za 11 odstotkov, dobava pa za 31 odstotkov. Kdo jo je tokrat zagodel Musku?
Norvežani so nesporno vodilni po prodaji električnih vozil. Marca je bila večina novih prodanih avtomobilov električna. Natančneje, delež električnih avtomobilov med novimi prodanimi vozili je dosegel 58,4 odstotka celotne prodaje, je razvidno iz podatkov, ki jih je v ponedeljek objavila norveška cestna zveza.
PSA Peugeot Citroën je po dobrem letu (po prevzemu Opla) pripravljen na nove prevzeme, zveze ali sodelovanja. Tokratna vroča tema so električni avtomobili in italijansko-ameriški Fiat Chrysler.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.