Avto

Ford s kugo in explorerjem v izčrpno elektrifikacijo

Ford prodajne težave rešuje s prenovo ponudbe športnih terencev. Ob novi kugi se na evropsko celino vrača explorer, v kratkem pa bodo razkrili še kompaktnega križanca pumo.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
04.04.2019 22:55
Čas branja: 3 min

Ford ne počiva na lovorikah, temveč po sedmih letih na trg pošilja novo, tretjo generacijo kuge, čeprav je bilo leto 2018 v Evropi po prodaji za ta model najboljše. Tudi tokrat so kugo zasnovali na osnovi focusa. Nova generacija je devet centimetrov daljša in 4,4 centimetra širša ter hkrati lažja za 90 kilogramov. Od predhodnika je dva centimetra nižja. Nova svetovna platforma C2 zagotavlja še 10 odstotkov več togosti, kar se bo občutilo v zavojih.

Ne skriva focusovega DNK

Oblikovno nove kuge nihče ne bo zamenjal s staro, saj so jo uskladili z novima fiesto in focusom. Na obrazu prevladuje velika maska, ki spominja na focusa. Fordovo značko so z maske prestavili na motorni pokrov. Na izbiro bodo paketi opreme titanium, ST-line in vignale. Na športni izvedbi ST-line so določeni deli karoserije zatemnjeni, pri žlahtni različici vignale pa prevlečeni s kromom. Spodnji del vrat je v športni različici obarvan v barvi karoserije, v preostalih pa bo v črni barvi poudaril terenski značaj vozila.

Zaradi dva centimetra daljše medosne razdalje (271 centimetrov) bo kabina prostornejša. Notranjost je v večinoma takšna kot v focusu ter je glede na predhodnika tako oblikovno kot tehnično naredila precejšen korak naprej. Večja novost so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, ki bodo na voljo za doplačilo. Serijsko bo kuga opremljena z osempalčnim zaslonom multimedijskega sistema, difuzorjem, zunanjimi vzvratnimi ogledali v barvi vozila, platišči in dnevnimi LED-lučmi.

Bogata pogonska izbira

Ford bo cel spekter pokril kar s tremi različnimi hibridi, bencinskimi in dizelskimi motorji. V priključnem hibridu bo vgrajen 2,5-litrski bencinski ter elektromotor, ki bosta skupaj razvila sistemsko moč 225 konjskih moči. Z baterijo zmogljivosti 14,4 kilovatne ure bo zgolj na elektriko lahko kuga prevozila več kot 50 kilometrov, izpusti pa bodo znašali le 29 gramov na kilometer. Nekaj mesecev pozneje bo na voljo tudi samopolnilni hibrid, ki si ga bo mogoče omisliti tudi s štirikolesnim pogonom. Obljubljajo izpuste 132 gramov na kilometer po novem evropskem meritvenem ciklu WLTP. Spomladi 2020 bo tekmovala s hibridno toyoto rav4 in hondo CR-V.

Dvolitrski dizelski motor ccoblue (s 150 konjskimi močmi) bo opremljen z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom. Konvencionalen del ponudbe bosta sestavljala 1,5- in dvolitrska dizelska motorja (120 in 180 konjskih moči) ter bencinska 1,5-litrska trivaljnika ecoboost z izklopitvijo valja ter 120 ali 150 konjskimi močmi. Za prenos bosta skrbela šeststopenjski ročni menjalnik in osemstopenjska avtomatika, ki jo poznamo iz focusa.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Električni ford transit z 268 konji in 350 kilometri dosega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBoštjan Paušer Električni ford transit z 268 konji in 350 kilometri dosega 3

Popolnoma električnega transita z akumulatorji zmogljivosti 67 kilovatnih ur, ki so ga pri Fordu napovedali za leto 2022, bo poganjal 197-kilovatni (268 konjskih moči) elektromotor, kar trenutno med dostavniki pomeni največjo moč. Z enim polnjenjem pa naj bi prevozil do 350 kilometrov, kar je trenutno prav tako največ v razredu.

FINANCE
PMM
Ford je napovedal: izdelali bomo več e-avtov kot Tesla
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar Ford je napovedal: izdelali bomo več e-avtov kot Tesla 4

Fordov izvršni direktor je napovedal, da bodo leta 2023 podvojili proizvodnjo e-avtov, pozneje pa bodo postali največji proizvajalec električnih avtov na svetu.

FINANCE
Avto
Prvi ford na podlagi skupnega sodelovanja s Volkswagnom
Avto
AvtoBoštjan Paušer Prvi ford na podlagi skupnega sodelovanja s Volkswagnom

Tourneo connect je prvi plod sodelovanja med Fordom in Volkswagnom, vendar ne bo zadnji, saj mu bodo kmalu sledili drugi modeli. Ponuja dve dolžini in do sedem sedežev, na ceste pa prihaja spomladi prihodnje leto.

FINANCE
Avto
Fordov kavboj v novi rodeo z resnejšim orožjem
Avto
AvtoUroš Božin Fordov kavboj v novi rodeo z resnejšim orožjem

Novi ford ranger je postal še bolj možat, povezan in uporaben. V kabini bo prevladoval ogromen zaslon, pod motornim pokrovom pa dizelski šestvaljnik.

FINANCE
Avto
Novi tektonski premiki pri Fordu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi tektonski premiki pri Fordu

Ford bo po 55 letih opustil Evropo kot samostojno regijo in jo priključil globalnim operacijam.

FINANCE
Avto
Ford napovedal zgodovinsko prestrukturiranje
Avto
AvtoUroš Božin Ford napovedal zgodovinsko prestrukturiranje

Fordov električni oddelek se bo imenoval Ford model E, Ford Blue pa bo skrbel za vozila s klasičnim pogonom. Cilj reorganizacije je povečati dobičkonosnost.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)