Ford ne počiva na lovorikah, temveč po sedmih letih na trg pošilja novo, tretjo generacijo kuge, čeprav je bilo leto 2018 v Evropi po prodaji za ta model najboljše. Tudi tokrat so kugo zasnovali na osnovi focusa. Nova generacija je devet centimetrov daljša in 4,4 centimetra širša ter hkrati lažja za 90 kilogramov. Od predhodnika je dva centimetra nižja. Nova svetovna platforma C2 zagotavlja še 10 odstotkov več togosti, kar se bo občutilo v zavojih.
Ne skriva focusovega DNK
Oblikovno nove kuge nihče ne bo zamenjal s staro, saj so jo uskladili z novima fiesto in focusom. Na obrazu prevladuje velika maska, ki spominja na focusa. Fordovo značko so z maske prestavili na motorni pokrov. Na izbiro bodo paketi opreme titanium, ST-line in vignale. Na športni izvedbi ST-line so določeni deli karoserije zatemnjeni, pri žlahtni različici vignale pa prevlečeni s kromom. Spodnji del vrat je v športni različici obarvan v barvi karoserije, v preostalih pa bo v črni barvi poudaril terenski značaj vozila.
Zaradi dva centimetra daljše medosne razdalje (271 centimetrov) bo kabina prostornejša. Notranjost je v večinoma takšna kot v focusu ter je glede na predhodnika tako oblikovno kot tehnično naredila precejšen korak naprej. Večja novost so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, ki bodo na voljo za doplačilo. Serijsko bo kuga opremljena z osempalčnim zaslonom multimedijskega sistema, difuzorjem, zunanjimi vzvratnimi ogledali v barvi vozila, platišči in dnevnimi LED-lučmi.
Bogata pogonska izbira
Ford bo cel spekter pokril kar s tremi različnimi hibridi, bencinskimi in dizelskimi motorji. V priključnem hibridu bo vgrajen 2,5-litrski bencinski ter elektromotor, ki bosta skupaj razvila sistemsko moč 225 konjskih moči. Z baterijo zmogljivosti 14,4 kilovatne ure bo zgolj na elektriko lahko kuga prevozila več kot 50 kilometrov, izpusti pa bodo znašali le 29 gramov na kilometer. Nekaj mesecev pozneje bo na voljo tudi samopolnilni hibrid, ki si ga bo mogoče omisliti tudi s štirikolesnim pogonom. Obljubljajo izpuste 132 gramov na kilometer po novem evropskem meritvenem ciklu WLTP. Spomladi 2020 bo tekmovala s hibridno toyoto rav4 in hondo CR-V.
Dvolitrski dizelski motor ccoblue (s 150 konjskimi močmi) bo opremljen z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom. Konvencionalen del ponudbe bosta sestavljala 1,5- in dvolitrska dizelska motorja (120 in 180 konjskih moči) ter bencinska 1,5-litrska trivaljnika ecoboost z izklopitvijo valja ter 120 ali 150 konjskimi močmi. Za prenos bosta skrbela šeststopenjski ročni menjalnik in osemstopenjska avtomatika, ki jo poznamo iz focusa.