Avto

Španski velikan za 28 tisočakov

Slovenske ceste so bogatejše za največjega člana Seatove terenske družine, ki si gene deli s Škodo kodiaq in Volkswagnom tiguanom, s ceno od 28 tisoč evrov pa naj bi letno prepričal okrog 250 kupcev. Poznate njegovo ime?

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

04.04.2019 00:10
Čas branja: 5 min

Vprašanje je kar primerno za kviz Milijonar, ki se je vrnil na eno izmed slovenskih televizij, med ponujenimi odgovori pa bi vam lahko ponudili Aranda, Avila, Alboran in Tarraco. Španski hrust v dolžino meri 4,73 metra, sprejme celo sedem potnikov in “požre” do 760 litrov prtljage, v mišicah ima 110 ali 140 kilovatov (150 ali 190 KM), do cilja pa pomaga tudi s štirikolesnim pogonom 4Drive.

Imeni Avila in Aranda ob takšnih podatkih delujeta prenežno, Alboran morda premalo možato… Jasno, tarraco, zadnji odgovor! Prav imate.

Tarraco je ta veliki športni terenec, s katerim bodo pri Seatu okrepili prodajno statistiko ter v svoje vrste privabili tudi povsem nove kupce. Takšne, ki jim je všeč zmes španskega temperamenta in robustnosti ter cenijo veliko prostora, sodobne tehnologije, preverjeno nemško tehniko in natančno kakovost izdelave.

Seat tarraco je sicer izdelan na enaki platformi kot Škoda kodiaq in Volkswagen tiguan, novinec si z njima deli večino tehnike, nastaja pa v nemškem Wolfsburgu. Njegova všečna podoba je v nekaterih pogledih sorodna z ostalo ponudbo španske znamke, največjo vlogo pri kupcih pa bo gotovo igrala moderna, prostorna, prilagodljiva in udobna notranjost.

Vozniku bodo všeč prilagodljivi digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu, na sredinskem delu pa se nahaja 8-palčni zaslon na dotik. Slednji omogoča hitro in preprosto povezavo s pametnimi telefoni (Android Auto in Apple Carplay), pred ročico menjalnika pa je tudi predal za brezžično polnjenje mobilnika. Glavna odlika velikana je prostor.

Ob digitaliziranem kokpitu, dveh udobnih sedežih spredaj in za kar 23 centimetrov vzdolžno pomični zadnji klopi, izbranih materialih, 400-vatnem ozvočenju Beats Audio in odlični zvočni izolaciji tarraco ponuja tudi izbiro dveh dodatnih sedežev v tretji vrsti.

Veliki športni terenec je po želji namreč sedemsedežnik, v tem primeru v prtljažnik pospravi 700 litrov, v petsedežni konfiguraciji pa kar 760. Če zadaj podremo vse in sklopimo sovoznikov sedež, lahko v tarraca postavimo do 2,77 metra dolge predmete.

Španci so tarraca dobro založili z opremo. Vse luči so LED že v serijski opremi, kot prvi Seat ima dinamične smernike, po varnostni plati pa se lahko pohvali s petimi zvezdicami EuroNCAP. V osnovi je namreč opremljen s sistemom za preprečevanje trčenja (s prepoznavo pešcev), vozniku je v pomoč tudi sistem za ohranjanje vožnje na voznem pasu, še več varnostno-asistenčnih dodatkov pa je na voljo za doplačilo.

Tarraco je trenutno na voljo le z dvema paketoma opreme, Style in Xcellence, vendar lahko kmalu pričakujemo še malce bolj športno nastrojeni FR. Ob opremi tako ostane le še izbor motorja in pogona, na voljo sta dva turbobencinska in dva turbodizelska motorja. Osnovni 1,5-litrski TSI ponuja 110 kW moči (150 KM), močnejši dvolitrski TSI pa 140 kW (190 KM).

Povsem enako močna sta oba TDI dvolitrska dizelska agregata, izbira samodejnega 7-stopenjskega menjalnika pa je vedno povezana s kombinacijo štirikolesnega pogona 4Drive.

Voznik ima pri večini izvedenk tudi možnost, da lahko izbira različne vozne programe, kar vpliva na karakter vozila. Kot so povedali ob premieri, naj bi se pri nas prodalo največ dizelskih izvedenk s štirikolesnim pogonom.

Pri Seatu zadnjih šest let zadovoljno spremljajo rast prodaje, številke doma pa bo okrepilo še 250 tarracov. Osnovna cena tarraca s šibkejšim bencinskim motorjem znaša 28.065 evrov, za dizelski s 110 kW moči 30.241 evrov, nadgradnja v višjo stopnjo opreme pa znaša dobrih tri tisoč evrov. V primeru njihovega financiranja je cena za 1.500 evrov nižja, konec prihodnjega leta pa bo ponudbo dopolnil še priključni hibrid.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
PMM
Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Seat bo za skupino Volkswagen izdeloval majhen električni avto 1

Na trg prihaja leta 2025, cena bo med 20 in 25 tisoč evri.

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
Avto
Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem
Avto
AvtoAlbina Kenda Ad hoc objava iz Volkswagna: družba je v zadnjem četrtletju lani dobavila več avtov kot v tretjem

Pri Volkswagnu pričakujejo, da bo letos tranzicijsko leto. Trenutno pa jim velik izziv pomeni pomanjkanje polprevodnikov

FINANCE
PMM
(video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar (video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte 5

Koncept povsem avtonomnega robota za polnjenje električnih vozil je namenjen polnjenju v garažnih hišah in drugih parkiriščih z omejenim dostopom.

FINANCE
Avto
Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti
Avto
AvtoBoštjan Paušer Spredaj kot sodoben osebni avto, zadaj pa pogoltne dve evropaleti 3

Volkswagen caddy pete generacije je nov dobesedno od nog do glave – večji, udobnejši, varnejši in digitaliziran.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)