Vprašanje je kar primerno za kviz Milijonar, ki se je vrnil na eno izmed slovenskih televizij, med ponujenimi odgovori pa bi vam lahko ponudili Aranda, Avila, Alboran in Tarraco. Španski hrust v dolžino meri 4,73 metra, sprejme celo sedem potnikov in “požre” do 760 litrov prtljage, v mišicah ima 110 ali 140 kilovatov (150 ali 190 KM), do cilja pa pomaga tudi s štirikolesnim pogonom 4Drive.
Imeni Avila in Aranda ob takšnih podatkih delujeta prenežno, Alboran morda premalo možato… Jasno, tarraco, zadnji odgovor! Prav imate.
Tarraco je ta veliki športni terenec, s katerim bodo pri Seatu okrepili prodajno statistiko ter v svoje vrste privabili tudi povsem nove kupce. Takšne, ki jim je všeč zmes španskega temperamenta in robustnosti ter cenijo veliko prostora, sodobne tehnologije, preverjeno nemško tehniko in natančno kakovost izdelave.
Seat tarraco je sicer izdelan na enaki platformi kot Škoda kodiaq in Volkswagen tiguan, novinec si z njima deli večino tehnike, nastaja pa v nemškem Wolfsburgu. Njegova všečna podoba je v nekaterih pogledih sorodna z ostalo ponudbo španske znamke, največjo vlogo pri kupcih pa bo gotovo igrala moderna, prostorna, prilagodljiva in udobna notranjost.
Vozniku bodo všeč prilagodljivi digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu, na sredinskem delu pa se nahaja 8-palčni zaslon na dotik. Slednji omogoča hitro in preprosto povezavo s pametnimi telefoni (Android Auto in Apple Carplay), pred ročico menjalnika pa je tudi predal za brezžično polnjenje mobilnika. Glavna odlika velikana je prostor.
Ob digitaliziranem kokpitu, dveh udobnih sedežih spredaj in za kar 23 centimetrov vzdolžno pomični zadnji klopi, izbranih materialih, 400-vatnem ozvočenju Beats Audio in odlični zvočni izolaciji tarraco ponuja tudi izbiro dveh dodatnih sedežev v tretji vrsti.
Veliki športni terenec je po želji namreč sedemsedežnik, v tem primeru v prtljažnik pospravi 700 litrov, v petsedežni konfiguraciji pa kar 760. Če zadaj podremo vse in sklopimo sovoznikov sedež, lahko v tarraca postavimo do 2,77 metra dolge predmete.
Španci so tarraca dobro založili z opremo. Vse luči so LED že v serijski opremi, kot prvi Seat ima dinamične smernike, po varnostni plati pa se lahko pohvali s petimi zvezdicami EuroNCAP. V osnovi je namreč opremljen s sistemom za preprečevanje trčenja (s prepoznavo pešcev), vozniku je v pomoč tudi sistem za ohranjanje vožnje na voznem pasu, še več varnostno-asistenčnih dodatkov pa je na voljo za doplačilo.
Tarraco je trenutno na voljo le z dvema paketoma opreme, Style in Xcellence, vendar lahko kmalu pričakujemo še malce bolj športno nastrojeni FR. Ob opremi tako ostane le še izbor motorja in pogona, na voljo sta dva turbobencinska in dva turbodizelska motorja. Osnovni 1,5-litrski TSI ponuja 110 kW moči (150 KM), močnejši dvolitrski TSI pa 140 kW (190 KM).
Povsem enako močna sta oba TDI dvolitrska dizelska agregata, izbira samodejnega 7-stopenjskega menjalnika pa je vedno povezana s kombinacijo štirikolesnega pogona 4Drive.
Voznik ima pri večini izvedenk tudi možnost, da lahko izbira različne vozne programe, kar vpliva na karakter vozila. Kot so povedali ob premieri, naj bi se pri nas prodalo največ dizelskih izvedenk s štirikolesnim pogonom.
- Cenik - Seat tarraco.pdf (0 KB)
Pri Seatu zadnjih šest let zadovoljno spremljajo rast prodaje, številke doma pa bo okrepilo še 250 tarracov. Osnovna cena tarraca s šibkejšim bencinskim motorjem znaša 28.065 evrov, za dizelski s 110 kW moči 30.241 evrov, nadgradnja v višjo stopnjo opreme pa znaša dobrih tri tisoč evrov. V primeru njihovega financiranja je cena za 1.500 evrov nižja, konec prihodnjega leta pa bo ponudbo dopolnil še priključni hibrid.