(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Nosilci sanj in razvojnih inovacij

Čas branja: 1 min
13.04.2019  17:00
Limuzine, vse pogosteje tudi luksuzni terenci, so tisti, ki na trg prinašajo prebojne razvojne rešitve. Sprva v manjših količinah z zasoljeno ceno, a s pomembnim poslanstvom – razširiti rešitve na manjše in cenejše avtomobile in tako znižati točko preloma na cenovni premici.
Nosilci sanj in razvojnih inovacij
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
BMW dodaj
Audi dodaj
Lexus dodaj
Evropska skupnost dodaj

Brez mercedes-benza razreda S, audija A8, BMW serije 7, lexusa LS in drugih limuzin iz samega vrha managerske ponudbe tudi kupci za skoraj polovico cenejših limuzin ne bi oziroma ne bi tako hitro in za takšno ceno prišli do tehničnih inovacij, kot so denimo ESP iz daljne preteklosti leta 1993, navigacije, radarskega tempomata, sistemov za avtonomno vožnjo druge oziroma tretje stopnje in še česa.

Naloga največjih in najdražjih je zato po svoje malo nehvaležna, saj se pri novih rešitvah pogosto lomijo kopja, ko gre za izvedbo, delovanje in tudi širše sprejetje med kupci. Poteza Audi" title="Audi">Audija, ki je v A8 povsem digitaliziral potniško kabino, brez dvoma ni povsem brez tveganja. Kot kaže, pa se je dobro uveljavila, saj je večji del tehnike audija A8 prevzel tudi novi A6, letošnji finalist najprestižnejše kategorije. In unovčil jo bo precej bolje kot A8, saj jo ponuja za nižjo ceno. Podobno velja za Lexus" title="Lexus">Lexusa, ki je tvegal z odpravo dizelskih motorjev in vse stavil na hibride. V primeru LS na šestvaljni, pri manjšem ES pa na štirivaljni, ki ob nekaj odpovedovanja ponuja dobro izkušnjo za polovico nižjo ceno.

Letošnja druščina je pisana, a ne tako zelo, kot bi si želeli. Novosti v managerskem razredu je malo, njihova življenjska doba pa je daljša kot pri drugih tudi zaradi vgrajene sodobne tehnike. Tudi zato kandidati tekmujejo dve leti zapored.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Nasveti
Nasveti Zakaj je poslovni najem tako drag in kako nam pomaga pri ocenjevanju

Vsaka kategorija ima svoja merila, pomen stroškov pa je različen. V vsakem primeru pa velja, da je pametno sestavljen avto najboljši...

AVTO
Novice
Novice Grenke posledice brexita že vidne, izjemna toyota rav4 in usodna preobrazba BMW M5 3

Iztekajoč teden so pretresle novice o zaprtju dveh Hondinih tovarn, v Angliji in v Turčiji. Preudarni Japonci kot razloge odhod iz Evrope...

AVTO
Novice
Novice Dražji avti in naftni derivati, nov davek, pa še brexit je pred vrati

V tem tednu smo pisali predvsem o manj prijetnih premikih – analiziral sem cene avtomobilov v Sloveniji in ugotovil, da do tolikšne...

FINANCE
Nemčija je za las ušla recesiji. Kdo je poskrbel za to in kako naprej 80

Nemško gospodarstvo v zadnjem lanskem četrtletju ni zaznalo rasti, ker ni zaznalo niti upada, temveč stagnacijo, pa se je za las...

AVTO
Novice
Novice Razkrivamo, koliko vas bo stal dodaten davek na odjavljena vozila

Če ga ne boste uničili, boste dajatve za odjavljeni avto plačevali deset let!

AVTO
Novice
Novice Mali in prefinjeni range, Teslin napad na Evropo in električne melodije

Range rover je klasika, ki prevzame znova in znova. Kljub visoki ceni. Govorim o najmanjšem evoqu s katerim sem prevozil 600 kilometrov po...

AVTO
Novosti
Novosti Range rover evoque: športnim terencem v posmeh in bratom v ponos 9

Po cestah, makadamu in rekah Grčije smo se pognali z novim range roverjem evoquom, najprestižnejšim in najdražjim kompaktnim SUV ta hip.

FINANCE
Članki
Članki Evrsko gospodarstvo: rast zgolj zaradi storitev, saj se proizvodnja krči 15

Obseg aktivnosti v evrskih predelovalnih panogah se je februarja skrčil, in to prvič po juniju 2013