Brez mercedes-benza razreda S, audija A8, BMW serije 7, lexusa LS in drugih limuzin iz samega vrha managerske ponudbe tudi kupci za skoraj polovico cenejših limuzin ne bi oziroma ne bi tako hitro in za takšno ceno prišli do tehničnih inovacij, kot so denimo ESP iz daljne preteklosti leta 1993, navigacije, radarskega tempomata, sistemov za avtonomno vožnjo druge oziroma tretje stopnje in še česa.
Naloga največjih in najdražjih je zato po svoje malo nehvaležna, saj se pri novih rešitvah pogosto lomijo kopja, ko gre za izvedbo, delovanje in tudi širše sprejetje med kupci. Poteza Audi" title="Audi">Audija, ki je v A8 povsem digitaliziral potniško kabino, brez dvoma ni povsem brez tveganja. Kot kaže, pa se je dobro uveljavila, saj je večji del tehnike audija A8 prevzel tudi novi A6, letošnji finalist najprestižnejše kategorije. In unovčil jo bo precej bolje kot A8, saj jo ponuja za nižjo ceno. Podobno velja za Lexus" title="Lexus">Lexusa, ki je tvegal z odpravo dizelskih motorjev in vse stavil na hibride. V primeru LS na šestvaljni, pri manjšem ES pa na štirivaljni, ki ob nekaj odpovedovanja ponuja dobro izkušnjo za polovico nižjo ceno.
Letošnja druščina je pisana, a ne tako zelo, kot bi si želeli. Novosti v managerskem razredu je malo, njihova življenjska doba pa je daljša kot pri drugih tudi zaradi vgrajene sodobne tehnike. Tudi zato kandidati tekmujejo dve leti zapored.