Službeni razred je tisti, kamor uvrščamo avtomobile segmenta A, B in C, po domače razred renaulta twinga, clia in megana oziroma forda ka+, fieste ter focusa in podobnih pri drugih znamkah. Zgodovinsko najboljši paket vsebine, prostora, stroškov in cene ponujajo avtomobili razreda C, torej golfa, focusa, megana in drugih. Vse boljši nakup pa so tudi potniški enoprostorci, saj ob že znani in izraziti prostornosti ter uporabnosti ponujajo vse boljše vozne lastnosti in posledično vse manj dostavniškega duha, ki jim je bil sicer položen v tehnično osnovo.
Razpon modelov je velik, kandidatov prav tako. Za vse pa moramo letos zapisati, da so izgubili nekaj tiste racionalnosti, značilne za prejšnja leta. Nov merilni protokol WLTP in uvedba okoljskih predpisov Euro 6d sta namreč lansko jesen prevetrila cenike vseh službenih vozil na trgu, krepko pa so se dvignile cene predvsem novih modelov. Ne oporekamo dodani vrednosti, ki jo ti prinašajo dejansko na vseh področjih, a to ne spremeni dejstva, da so cene res zrasle, pri nekaterih tudi za deset do 15 odstotkov.
Zato bo letošnja bitka v službenem razredu še posebno zanimiva. Kot do zdaj pa ne bo vezana le na cene, ampak na cene primerljivo motoriziranih in opremljenih avtomobilov, kar daje pravo primerjavo in v nekaterih primerih tudi relativizira podražitve. Tem so namreč pogosto sledile obogatitve serijske opreme, kar pomeni, da nekateri avtomobili sploh nimajo več skromno opremljenih različic, tudi zato je bil dvig osnovnih cen neizogiben.