Eleganten štirivratni kupe je dolg 4,75 metra, medosna razdalja je 2,79 metra, avto pa ima v povprečju za 70 kilogramov manjšo maso kot predhodnik. Ob tem je visok le 1,4 metra, a razen nizke strehe vseeno ponuja dovolj prostorno potniško kabino.
Kabino zaznamuje i-Cockpit z majhnim volanom, višje postavljeno digitalno armaturno ploščo z 12,3-palčnim zaslonom TFT in desetpalčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole.
Motorni del bo osvežen. Bencinsko ponudbo bosta sestavljala turboštirivaljnika s 132 kilovati (180 konjskimi močmi) in 165 kilovati (225 konjskimi močmi). Pozneje bo na voljo tudi priključni hibrid s sistemsko močjo 220 kilovatov (300 konjskih moči) in 60-kilometrskim dosegom zgolj na elektriko. Dizelski stroji (1,5-litrski in dvolitrski blueHDI) ponujajo 96, 118 in 132 kilovatov.
Podrobneje smo preizkusili najmočnejši dizelski stroj, ki ponuja moč, navor in ugodno porabo okoli šestih litrov. Cenovno ugodnejši, a pri porabi bolj požrešni, so bencinski stroji. Manj zahtevni poslovni uporabniki pa bodo posegli tudi po 1,5-litrskem dizlu, ki ponuja cenejšo vstopnico v svet vznemirljivega 508.
Francoz se namreč na cesti resnično izkaže. Tako z udobjem, še bolj pa z natančnim vodenjem, nizkim težiščem in ubogljivostjo, s katero kar vabi med zavoje. Dobra zvočna zatesnitev in odlična aerodinamika ob tem izboljšata izkušnjo na daljših poteh, zato je 508 lahko tudi pravi dolgoprogaš.
Na področju varnosti in asistenčnih sistemov poslovni lev ponuja veliko. Naj omenimo le nekatere: sistem za vidljivost ponoči kot pravo inovacijo tega segmenta; samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 140 kilometrov na uro) in opozorilnik na nevarnost naleta; aktivni opozorilnik na nenamerno zamenjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) in še kaj.