(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

SUV po meri poslovnega razreda

Čas branja: 2 min
13.04.2019  15:00
Nova toyota rav4 je znova postala pravi SUV. V osnovi takšen kot pred 24 leti, a večji, prostornejši in hibriden. Po voznih lastnostih pa tako primerljiv s klasično zasnovanimi avti, da lahko nastopa tudi kot dober poslovni avto.
SUV po meri poslovnega razreda
Foto: Miloš Milač

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Novi rav4 je ponosen SUV z oglato in visoko nasajeno karoserijo, nesramežljivo masko in velikimi lučmi ter poštenim, 20,5-centimetrskim odmikom od tal, medtem ko je bil prejšnji oddaljen le 16 centimetrov. Le oglate plastične obrobe blatnikov, prav nerodno vtisnjene v pločevino, tako kot pri lexusu UX, oblikovalcem ne morejo biti v ponos.

Novi rav4 je tudi nekaj večji, z dolžino 4,6 metra in medosjem 2,69 metra stopa na meje srednjega razreda. Oglate poteze karoserije omogočajo prostornost in uporabnost kabine, ki ju boste le redko srečali v karavanih srednjega razreda.

Kabina namreč res ponudi prostornost in zračnost iz razreda višje, sedeži so čvrstejši in imajo daljšo sedalno površino, vozniško okolje s sedem- ali osempalčnim zaslonom v boljših paketih opreme (ta zaradi debelega okvira deluje še večji, kot dejansko je) pa je kakovostno in prijetno robustno, tako kot se za SUV spodobi.

Še pogled v prtljažnik, ki se s 580 litri uvršča med večje, predvsem pa med bolje oblikovane in najlažje dostopne v razredu.

Rav4 je v prejšnji generaciji prvič dobil hibridni pogon, kupci so ga dobro sprejeli, zato je takšen tudi v novem. Znani 2,5-litrski bencinski štirivaljnik v osnovi zmore 130 kilovatov, pomaga mu še elektromotor z 88 kilovati, pri štirikolesnem pogonu pa še dodaten elektromotor s 50 kilovati, ki skrbi za pogon zadnjih koles.

Sistemska moč 160 kilovatov (218 konjskih moči) pri prednje oziroma 163 kilovatov (222 konjskih moči) pri štirikolesno gnanem poskrbi za uglajeno vožnjo, obilo moči pri neslišnih startih in tudi dovolj močno pospeševanje (8,4 oziroma 8,1 sekunde do stotice), da se ravu4 ne bo treba skrivati pred dizelskimi tekmeci, s katerimi se sooča na našem trgu.

Tovarniške številke porabe so sicer sanjske, dobre štiri litre na sto kilometrov. A tudi v praksi je rav4 varčen. V povprečju je na testu porabil dobrih šest litrov, ob res nežni nogi celo manj kot pet.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Vrhunci Ženeve, balkanska evforija in kako prihraniti pri službenem avtu

Ženeva v tem tednu gosti največje avtomobilske zvezde - serijske in konceptne, ki rišejo bližnjo prihodnost avtomobilske industrije....

AVTO
Novice
Novice Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi

Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na...

AVTO
Novice
Novice Podivjani SUV poskrbel za strmo rast Lamborghinija 2

Tudi italijanski Lamborghini je recept za rast našel v razredu SUV. Novi urus, luksuzno-športni terenec za vsakdanjo uporabo, je lani...

AVTO
Novice
Novice Novi rekordi Tesle, tokrat pri bolniških 7

Lani so delavci v Teslinih tovarnah zaradi bolnišk v povprečju manjkali 66 dni.

AVTO
Novosti
Novosti Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest 5

Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki...

AVTO
Novice
Novice V zadnjem letu največja podražitev avtov doslej v Sloveniji; pojasnjujemo, zakaj 2

Lani so se avtomobili pri nas podražili za povprečno pet odstotkov, kar je največja podražitev doslej; cene bodo v prihodnje še rasle,...

AVTO
Novice
Novice Dunaj kot vzor lokalnih avtosalonov, porazi in zmage avtomobilistov

Prvi polni teden v letu 2019 začenjamo z reportažo z avtomobilskega salona na Dunaju, obiskal sem ga prvič. Pišemo o slavju pri...

AVTO
Novosti
Novosti Q4 e-tron concept: tako privlačna bo Audijeva električna prihodnost 16

Električna motorja s skupno močjo 225 kilovatov bosta energijo črpala iz baterije kapacitete 82 kWh, ki bo zadoščala za...