Novi rav4 je ponosen SUV z oglato in visoko nasajeno karoserijo, nesramežljivo masko in velikimi lučmi ter poštenim, 20,5-centimetrskim odmikom od tal, medtem ko je bil prejšnji oddaljen le 16 centimetrov. Le oglate plastične obrobe blatnikov, prav nerodno vtisnjene v pločevino, tako kot pri lexusu UX, oblikovalcem ne morejo biti v ponos.
Novi rav4 je tudi nekaj večji, z dolžino 4,6 metra in medosjem 2,69 metra stopa na meje srednjega razreda. Oglate poteze karoserije omogočajo prostornost in uporabnost kabine, ki ju boste le redko srečali v karavanih srednjega razreda.
Kabina namreč res ponudi prostornost in zračnost iz razreda višje, sedeži so čvrstejši in imajo daljšo sedalno površino, vozniško okolje s sedem- ali osempalčnim zaslonom v boljših paketih opreme (ta zaradi debelega okvira deluje še večji, kot dejansko je) pa je kakovostno in prijetno robustno, tako kot se za SUV spodobi.
Še pogled v prtljažnik, ki se s 580 litri uvršča med večje, predvsem pa med bolje oblikovane in najlažje dostopne v razredu.
Rav4 je v prejšnji generaciji prvič dobil hibridni pogon, kupci so ga dobro sprejeli, zato je takšen tudi v novem. Znani 2,5-litrski bencinski štirivaljnik v osnovi zmore 130 kilovatov, pomaga mu še elektromotor z 88 kilovati, pri štirikolesnem pogonu pa še dodaten elektromotor s 50 kilovati, ki skrbi za pogon zadnjih koles.
Sistemska moč 160 kilovatov (218 konjskih moči) pri prednje oziroma 163 kilovatov (222 konjskih moči) pri štirikolesno gnanem poskrbi za uglajeno vožnjo, obilo moči pri neslišnih startih in tudi dovolj močno pospeševanje (8,4 oziroma 8,1 sekunde do stotice), da se ravu4 ne bo treba skrivati pred dizelskimi tekmeci, s katerimi se sooča na našem trgu.
Tovarniške številke porabe so sicer sanjske, dobre štiri litre na sto kilometrov. A tudi v praksi je rav4 varčen. V povprečju je na testu porabil dobrih šest litrov, ob res nežni nogi celo manj kot pet.