(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Francoski hedonizem

Čas branja: 2 min
12.04.2019  17:00
Francoski Citroën se je v zadnjih letih vrnil na stara pota. Obudil je vrednote preteklosti, med katere sodijo udobje, prostor, tudi posebno podvozje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki. C5 aircross je prava poosebitev zapisanega.
Francoski hedonizem

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
PSA dodaj
Citroen dodaj
S&S dodaj
ALD Automotive dodaj

Znamka, ki je v preteklosti slovela tudi po prestižnih limuzinah (pardon, kombilimuzinah), danes na samem vrhu ponuja razmeroma majhen oziroma kompaktni športni terenec C5 aircross. Ta je pomemben tudi za naš trg, saj bo letos prepričal okoli 500 kupcev.

Oznaka majhen za C5 aircross je sicer relativna. Novinec je dolg 4,5 metra, kar je precej manj od velikih citroënov preteklosti – C5, C7, XM … A dolžina je pri SUV manj pomembna, saj jo ti nadomeščajo z višino (pri C5 aircross je ta konkretnih 1,67 metra) in tako dosežejo podobne prostorske razmere kot pri razred večjih, a klasično zasnovanih avtomobilih.

C5 aircross je narejen na skupni osnovi skupine PSA" title="PSA">PSA EMP2, ki je skupna tudi peugeotoma 3008 in 5008 ter oplu grandlandu X. Nadgrajuje pa jo z lastno osebnostjo – predvsem tipično obliko sodobnih citroënov in vrednotami znamke (tako obljublja Citroën), med katere sodijo udobje, dobri materiali in svetla notranjost, ki jo omogočajo velike steklene površine. Poleg omenjenih pa še prostornost, enostavna uporaba, zvočna izolacija in kakovost zraka.

Vse to izkaže tudi v praksi, saj je C5 aircross prava poosebitev udobja. Razvaja z mehkim vzmetenjem, zelo dobro zvočno izolacijo, dobrimi materiali, ki niso vselej samoumevni v tem razredu, in živahnimi motorji. Zaradi kompaktnih mer in skromne mase se C5 aircross dobro znajde tudi z vstopnimi motorji, denimo 1,2-litrskim trivaljnim turbom ali 1,6-litrskim turbodizlom. To pa, skupaj z ugodnimi opremskimi paketi, znižuje ceno primernega aircrossa.

Racionalen kupec bo pravega našel že za 22 tisočakov, tudi zahteven pa ne bo zapravil precej več kot 30 tisočakov.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Dražji avti in naftni derivati, nov davek, pa še brexit je pred vrati

V tem tednu smo pisali predvsem o manj prijetnih premikih – analiziral sem cene avtomobilov v Sloveniji in ugotovil, da do tolikšne...

AVTO
Nasveti
Nasveti Zakaj je poslovni najem tako drag in kako nam pomaga pri ocenjevanju

Vsaka kategorija ima svoja merila, pomen stroškov pa je različen. V vsakem primeru pa velja, da je pametno sestavljen avto najboljši...

FINANCE
Nemčija je za las ušla recesiji. Kdo je poskrbel za to in kako naprej 80

Nemško gospodarstvo v zadnjem lanskem četrtletju ni zaznalo rasti, ker ni zaznalo niti upada, temveč stagnacijo, pa se je za las...

AVTO
Novice
Novice Grenke posledice brexita že vidne, izjemna toyota rav4 in usodna preobrazba BMW M5 3

Iztekajoč teden so pretresle novice o zaprtju dveh Hondinih tovarn, v Angliji in v Turčiji. Preudarni Japonci kot razloge odhod iz Evrope...

AVTO
Novice
Novice Mali in prefinjeni range, Teslin napad na Evropo in električne melodije

Range rover je klasika, ki prevzame znova in znova. Kljub visoki ceni. Govorim o najmanjšem evoqu s katerim sem prevozil 600 kilometrov po...

AVTO
Novice
Novice Razkrivamo, koliko vas bo stal dodaten davek na odjavljena vozila

Če ga ne boste uničili, boste dajatve za odjavljeni avto plačevali deset let!

AVTO
Novosti
Novosti Range rover evoque: športnim terencem v posmeh in bratom v ponos 9

Po cestah, makadamu in rekah Grčije smo se pognali z novim range roverjem evoquom, najprestižnejšim in najdražjim kompaktnim SUV ta hip.

AVTO
Novice
Novice Slovo supermenedžerja, dvoboj bencin – dizel in dama v moškem svetu

Konec vladavine Carlosa Ghosna ne razkriva le njegovih napak, ampak prikliče tudi spomine na izjemne dosežke supermenedžerja, ki je...