Znamka, ki je v preteklosti slovela tudi po prestižnih limuzinah (pardon, kombilimuzinah), danes na samem vrhu ponuja razmeroma majhen oziroma kompaktni športni terenec C5 aircross. Ta je pomemben tudi za naš trg, saj bo letos prepričal okoli 500 kupcev.
Oznaka majhen za C5 aircross je sicer relativna. Novinec je dolg 4,5 metra, kar je precej manj od velikih citroënov preteklosti – C5, C7, XM … A dolžina je pri SUV manj pomembna, saj jo ti nadomeščajo z višino (pri C5 aircross je ta konkretnih 1,67 metra) in tako dosežejo podobne prostorske razmere kot pri razred večjih, a klasično zasnovanih avtomobilih.
C5 aircross je narejen na skupni osnovi skupine PSA" title="PSA">PSA EMP2, ki je skupna tudi peugeotoma 3008 in 5008 ter oplu grandlandu X. Nadgrajuje pa jo z lastno osebnostjo – predvsem tipično obliko sodobnih citroënov in vrednotami znamke (tako obljublja Citroën), med katere sodijo udobje, dobri materiali in svetla notranjost, ki jo omogočajo velike steklene površine. Poleg omenjenih pa še prostornost, enostavna uporaba, zvočna izolacija in kakovost zraka.
Vse to izkaže tudi v praksi, saj je C5 aircross prava poosebitev udobja. Razvaja z mehkim vzmetenjem, zelo dobro zvočno izolacijo, dobrimi materiali, ki niso vselej samoumevni v tem razredu, in živahnimi motorji. Zaradi kompaktnih mer in skromne mase se C5 aircross dobro znajde tudi z vstopnimi motorji, denimo 1,2-litrskim trivaljnim turbom ali 1,6-litrskim turbodizlom. To pa, skupaj z ugodnimi opremskimi paketi, znižuje ceno primernega aircrossa.
Racionalen kupec bo pravega našel že za 22 tisočakov, tudi zahteven pa ne bo zapravil precej več kot 30 tisočakov.