Limuzina, ki že štiri desetletja navdušuje in postavlja standarde vozne dinamike, navduši tudi v novi generaciji.
Sedma generacija je od predhodne kar 76 milimetrov daljša in 43 milimetrov širša. Kljub večjemu telesu je masa vozila manjša do 55 kilogramov. Paketi advantage, Sport Line" title="Sport Line">sport line, luxury line in M sport omogočajo natančno individualizacijo zunanjih linij. Za večji užitek v zavojih so ojačali strukturno togost karoserije, znižali težišče in poskrbeli, da je masa med premama porazdeljena v enakem razmerju (50 proti 50).
Voznikovo delovno okolje vključuje v standardni različici zaslon merilnikov velikosti 5,7 palca in osrednji prikazovalnik z diagonalo 8,8 palca. Za doplačilo bodo merilniki pred voznikom popolnoma digitalni (velikosti 12,3 palca), osrednji zaslon pa meri 10,25 palca. Del standardne opreme je notranja LED-osvetlitev.
Zaradi daljše medosne razdalje (za 41 milimetrov) je v zadnji vrsti več prostora za noge, lažje pa je tudi vstopanje v zadnji del potniškega prostora. Na sprednjih sedežih je več prostora v predelu ramen in komolcev. Prostornina prtljažnika je 480 litrov, dodatno pa uporabnost povečajo zložljiva naslonjala zadnjih sedežev v razmerju 40 proti 20 proti 40.
Med vožnjo nova trojka razkriva najboljšo uravnoteženost doslej. Poleg precej izboljšanega udobja je ostala natančen in izjemno lahkotno vodljiv avto. Precej boljša kot prej je tudi zvočna izolacija.
Pri motorjih večjih sprememb, vsaj do prihoda hibrida, ni. Zaradi skromne izbire lahko kot najboljši nakup poudarimo dizelsko 318 s 110 kilovati. Njena cena ni nizka, skoraj 40 tisočakov, a je podobna kot pri prestižnih tekmecih.
Foto: Uroš Božin