(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Mazda6: šestletna bitka s poslovnimi kupci

Čas branja: 2 min
12.04.2019  20:00
Mazda počasi zapušča cenovne vojne. Šestka ima sicer še vedno zelo dobro razmerje med ceno in vsebino, hkrati pa je že malo v letih, a nikakor ne zaostaja za tekmeci. Zadošča osnovna CD150 challenge, CD184 takumi AT 4WD pa že pošteno razvaja.
Mazda6: šestletna bitka s poslovnimi kupci

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mazda dodaj
ALD Automotive dodaj

Mazda ima nekaj japonskih značilnosti, ki jo delajo posebno in prepoznavno. Tehnično trmo, sicer ne hibridno, ampak vezano na kompresijsko razmerje. Zelo redke zamenjave modelov, a namesto tega zelo pogoste prenove. Cenovno samozavest, a tudi dobro vsebino in še kaj bi se našlo.

Mazda6 je se stvari loteva po Mazdino. Drugače, a učinkovito. Čeprav je v tej obliki na svetu že šest let, se spreminja le v podrobnostih, še najmanj pri zunanji obliki. Prva šestica nove generacije je na trg zapeljala konec leta 2012, leta 2014 je sledila prva, leta 2016 druga in v teh dneh še tretja prenova.

Osvežitve so mazdo6 vsa ta leta ohranjale mlado in tehnično na ravni tekmecev. Oblikovno pa so Mazdini oblikovalci že leta 2012 svoje delo opravili zelo dobro. Z novim oblikovalskim jezikom kodo so ji vdihnili večno mladost, z rednim popravljanjem gubic pa je šestica sveža še danes.

Kaj je novega tokrat? Šestica je dobila osvežen prednji del, novo masko, LED-žaromete in več kroma pod njimi. Osvežen, a manj temeljito, je tudi zadnji del avtomobila. Sedeži so izdatneje oblazinjeni in imajo širši sedalni del, s tem pa ponujajo več udobja in naravnejši položaj telesa.

Armaturna plošča ima digitalne merilnike, sedempalčni zaslon se je povečal na osem palcev, zvočna izolacija potniške kabine je zdaj temeljitejša in sodi na raven lani osvežene mazde CX-5. Serijski je radarski tempomat s funkcijo stop & go, kupci pa si lahko omislijo še 360-stopinjsko kamero, prilagodljive LED-žaromete in še kaj.

Pri najbolj zanimivem motorju ni sprememb – to je 2,2-litrski turbodizel s 110 kilovati. Po prenovi je opazno tišji in mirnejši.

Nov, najzmogljivejši dizel

Naša preizkusna šestica pa je imela dodelan 2,2 litrski turbodizel s 135 kilovati oziroma 184 konjskimi močmi in kar 445 newtonmetri navora. Odličen stroj je v osveženi šestici tišji in še krepkejši kot prej. Razvaja z navorom iz nizkih vrtljajev, rahlo turbo luknjo pa spretno skrije samodejni menjalnik. Posebnost motorja je prijeten zvok v srednjih in višjih vrtljajih, kar ni ravno značilnost dizelskih motorjev. Poleg tega se rad vrti tudi prek štirih tisočakov, ob polnem plinu pa zagotavlja pospešek do stotice v 8,5 sekunde. Razpon porabe je precej širok, od dobrih pet do devet litrov.

Kjer se ponudba mazde6 začne, se pri premijskih tekmecih šele začne

Potrebe po izbiri tega motorja sicer ni, saj že 110 kilovatni ponuja dovolj moči in prožnosti. Je pa takšna šestica, še zlasti v res bogati opremi takumi, s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom lahko zanimiva alternativa premijskim limuzinam. S ceno 40.490 evrov kolikor stane najdražja šestica, boste pri premijskih tekmecih dobili podobno zmogljiv motor, a le ročni menjalnik in osnovno opremo.

Foto: Miloš Milač

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mazda presenetila z novim SUV 10

Japonci so skrivnost do salona v Ženevi dobro skrivali. Nova mazda CX-30 je mazda3 v visokih petah. Kako se primerja z višje vozečima...

AVTO
Testi
Testi Sveža in igriva Mazdina uspešnica

Mazda CX-3 v pisani množici športnih terencev velja za lepotico, ob prenovi so nastopačici tako le nekoliko popravili makeup, v...

AVTO
PAL
PAL Prestižna ponudba nekdaj preproste Mazde

Za novo mazdo3 boste odšteli skoraj 20 tisočakov. Za ta denar boste dobili utesnjen, a kakovostno in tehnično odličen ter bogato...

AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus 3

Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah...

AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka se po tihem seli v prestižni razred 2

Za novo mazdo3 boste odšteli skoraj 20 tisočakov. Za ta denar boste dobili utesnjen, a kakovostno in tehnično odličen ter bogato...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda, ki se ji bo težko upreti

Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (grafi) Naš največji izvozni trg je Nemčija - kateri pa so njeni?

In kako pomembni trgovinski partnerji Nemčije, ki je za Slovenijo največji izvozni trg, so ZDA, Kitajska in Velika Britanija?