Avto

Mazda6: šestletna bitka s poslovnimi kupci

Mazda počasi zapušča cenovne vojne. Šestka ima sicer še vedno zelo dobro razmerje med ceno in vsebino, hkrati pa je že malo v letih, a nikakor ne zaostaja za tekmeci. Zadošča osnovna CD150 challenge, CD184 takumi AT 4WD pa že pošteno razvaja.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

12.04.2019 20:00
Čas branja: 2 min

Mazda ima nekaj japonskih značilnosti, ki jo delajo posebno in prepoznavno. Tehnično trmo, sicer ne hibridno, ampak vezano na kompresijsko razmerje. Zelo redke zamenjave modelov, a namesto tega zelo pogoste prenove. Cenovno samozavest, a tudi dobro vsebino in še kaj bi se našlo.

Mazda6 je se stvari loteva po Mazdino. Drugače, a učinkovito. Čeprav je v tej obliki na svetu že šest let, se spreminja le v podrobnostih, še najmanj pri zunanji obliki. Prva šestica nove generacije je na trg zapeljala konec leta 2012, leta 2014 je sledila prva, leta 2016 druga in v teh dneh še tretja prenova.

Osvežitve so mazdo6 vsa ta leta ohranjale mlado in tehnično na ravni tekmecev. Oblikovno pa so Mazdini oblikovalci že leta 2012 svoje delo opravili zelo dobro. Z novim oblikovalskim jezikom kodo so ji vdihnili večno mladost, z rednim popravljanjem gubic pa je šestica sveža še danes.

Kaj je novega tokrat? Šestica je dobila osvežen prednji del, novo masko, LED-žaromete in več kroma pod njimi. Osvežen, a manj temeljito, je tudi zadnji del avtomobila. Sedeži so izdatneje oblazinjeni in imajo širši sedalni del, s tem pa ponujajo več udobja in naravnejši položaj telesa.

Armaturna plošča ima digitalne merilnike, sedempalčni zaslon se je povečal na osem palcev, zvočna izolacija potniške kabine je zdaj temeljitejša in sodi na raven lani osvežene mazde CX-5. Serijski je radarski tempomat s funkcijo stop & go, kupci pa si lahko omislijo še 360-stopinjsko kamero, prilagodljive LED-žaromete in še kaj.

Pri najbolj zanimivem motorju ni sprememb – to je 2,2-litrski turbodizel s 110 kilovati. Po prenovi je opazno tišji in mirnejši.

Nov, najzmogljivejši dizel

Naša preizkusna šestica pa je imela dodelan 2,2 litrski turbodizel s 135 kilovati oziroma 184 konjskimi močmi in kar 445 newtonmetri navora. Odličen stroj je v osveženi šestici tišji in še krepkejši kot prej. Razvaja z navorom iz nizkih vrtljajev, rahlo turbo luknjo pa spretno skrije samodejni menjalnik. Posebnost motorja je prijeten zvok v srednjih in višjih vrtljajih, kar ni ravno značilnost dizelskih motorjev. Poleg tega se rad vrti tudi prek štirih tisočakov, ob polnem plinu pa zagotavlja pospešek do stotice v 8,5 sekunde. Razpon porabe je precej širok, od dobrih pet do devet litrov.

Kjer se ponudba mazde6 začne, se pri premijskih tekmecih šele začne

Potrebe po izbiri tega motorja sicer ni, saj že 110 kilovatni ponuja dovolj moči in prožnosti. Je pa takšna šestica, še zlasti v res bogati opremi takumi, s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom lahko zanimiva alternativa premijskim limuzinam. S ceno 40.490 evrov kolikor stane najdražja šestica, boste pri premijskih tekmecih dobili podobno zmogljiv motor, a le ročni menjalnik in osnovno opremo.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Mikavna in prizemljena japonka, ki hitro omreži
Avto
AvtoUroš Božin Mikavna in prizemljena japonka, ki hitro omreži 4

Mazda CX-30 gladi hibe mazde3, je bolj uporabna in pregledna, še vedno vozniško prepričljiva, postavna in cenovno prizemljena

FINANCE
PMM
Skrite prednosti in odkrite slabosti električne mazde
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Skrite prednosti in odkrite slabosti električne mazde 13

Test: mazda MX-30 GT plus – japonka s prestižno kabino, dobro vozniško izkušnjo, a res skromno baterijo in prostornostjo

FINANCE
Avto
Mazda, ki se stara bolje kot vino
Avto
AvtoUroš Božin Mazda, ki se stara bolje kot vino 3

Mazda CX-5 je s prenovo postala bolj elegantna in prefinjena, tehnično pa ostaja klasična, preprosta oziroma dizelska.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
IZVOZNIKI
Novice
EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče
Izvozniki.si
NoviceAleš Ogorevc EKWB je prvo domače podjetje, ki je prejelo EIF sredstva za uvajanje svojih patentov na tržišče

Sredstva Evropskega investicijskega sklada so prejeli s pomočjo garancijske sheme InnovFin

FINANCE
Avto
Japonka zapeljala v nemški klub imenitnih
Avto
AvtoUroš Božin Japonka zapeljala v nemški klub imenitnih

Evropa je dobila novega igralca na bojišču premijskih športnih terencev - mazdo CX-60; to je najzmogljivejša mazda s 327 konjskimi močmi ter električnim dosegom 63 kilometrov

Društvo Svetloba -  Društvo obolelih za  redkimi boleznimi oči na genetski osnovi
Medicina danes
Redakcija Medicina danes Društvo Svetloba - Društvo obolelih za redkimi boleznimi oči na genetski osnovi

Društvo Svetloba združuje obolele za redkimi boleznimi oči na genetski podlagi. Zelo poenostavljeno lahko rečemo, da so skupna značilnost tovrstnih bolezni distrofije v makuli in mrežnici. Temeljni namen ustanovitve društva je povezovanje obolelih za medsebojno pomoč in podporo, izmenjavanje izkušenj in pomembnih informacij.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)