Novi ceed je namreč temeljit in zelo evropski avto. Mersko je nekaj širši (1,8 metra) in nižji (1,45 metra) kot prej. Dolžina in medosje sta ostala enaka (4,31 oziroma 2,65 metra). Obenem se je skrajšal prednji previs ter izboljšala prostornost kabine in prtljažnika, ki s 395 litri sodi med največje v razredu.
Prostorsko je ceed predvsem v sprednjem delu velikodušen, v vse smeri, ergonomija je skoraj brezhibna. Tudi sedeža nista več prekratka kot v preteklosti. Zato je zelo dobra tudi ergonomija za armaturno ploščo, razdeljeno v dva dela – spodnjega sestavlja s klasičnimi stikali, zgornjega pa zaslon na dotik mer sedem ali osem palcev (velikost določa opremski paket). Kakovost izdelave je brez pripomb, plastika je izgubila vtis cenenosti, deluje kakovostno in lično.
Vzmetenje je, denimo, nastavljeno na udobje, kar pomeni dobro in dovolj tiho blaženje neravnin, obenem pa tudi nekaj več nagibanja v zavojih. A ker gre za klasično gnani ceed brez športnega predznaka, več športnosti niti nismo pričakovali. Volan ob tem deluje lahkotno, odziv s ceste je dober, sicer ne športno oster. Šeststopenjski ročni menjalnik ima nekoliko predolge hode, a je zadovoljivo natančen.
Pri motorjih pa skoraj ni dvoma. Litrski turbo bencinar ponuja prožnost, tiho delovanje, skromno porabo in precej ugodnejšo ceno kot dizelski stroj.
Cene ceeda se sicer začnejo že pod 15 tisočaki, a za dober paket motorja in opreme je treba odšteti vsaj 18 tisočakov. Najboljši paket se nam zdi različica 1.0 T-GDI LX edition za 18.500 evrov. Nekoliko visok je le njen najem, so izračunali v ALD Automotivu. Čeprav je ceed prejšnje generacije odlično ohranjal vrednost, poročajo v Kii na podlagi nemškega trga.