Novi prvak iz Kölna je namreč res boljši prav na vseh področjih, in to precej. Denimo v prostornosti kabine, kjer je zaradi petcentimetrskega prirastka medosne razdalje (270 centimetrov) več prostora tako za kolena (dodatnih pet centimetrov) kot tudi po višini oziroma v predelu ramen (dodatnih šest centimetrov). To pomeni, pravijo, da se lahko focus brez posebne zadrege primerja s škodo octavio.
Tudi prostornina prtljažnika pri kombilimuzini in wagonu je v tem smislu primerljiva (375 oziroma 1.354 litrov pri prvem in 608 oziroma 1.653 litrov pri drugem).
Poleg ureditve potniške kabine, zaslona na dotik, sistema Sync3 ugaja še dolg seznam asistenčnih sistemov. Focus je ob tem že v serijskem paketu trend zelo dobro opremljen, predvsem z varnostjo. Tako ponuja samodejno prepoznavo nevarnosti trka s pešci in kolesarji (tudi ponoči) ter takrat tudi samodejno zavira. Serijsko so na voljo še trije vozni načini, električno nastavljivi ogrevani vzvratni ogledali v barvi karoserije, dinamični pomočnik pri vzdrževanju smeri (LKA), omejevalnik hitrosti in pomoč pri speljevanju v klanec. Da je serijska tudi klimatska naprava, v tem razredu ni treba več poudarjati.
Na cenovnem področju pa je slovenski distributer nekoliko ublažil prvi šok, saj je od prihoda na trg cene izboljšal za 1.700 evrov. Novi focus je še vedno dražji od prejšnjega, a ima zdaj ceno, ki je primerljiva s cenami tekmecev. Dobrih 18 tisočakov za dobro opremljeni 1.0 ecoboost z 92 kilovati in paketom trend edition je poštena ponudba. Zelo ugoden je tudi najem focusa.