Combo in berlingo tokrat nastopata v enaki koži, z nekaj vidnimi razlikami na karoseriji. Obema pa je skupna večina lastnosti, denimo kombijevska oziroma dostavniška silhueta 4,4 metra dolge karoserije ter skoraj enaka širina in višina okoli 1,8 metra. Kljub oblikovni sorodnosti obeh z berlingom letnika 2008 sta novinca zasnovana na novo in poleg še boljšega izkoristka prostora prinašata precej več udobja in boljše vozne lastnosti, s katerimi se približujeta osebnim vozilom. Zato sta tudi dobra izbira kot služben avto. Pogrešate peugeota rifterja? Ta jima zaradi višje cene, nekoliko drugačne zasnove in opreme ne sodi ob bok.
V kabini je že znana armaturna plošča nadgrajena z osempalčnim zaslonom na dotik na vrhu sredinske konzole s funkcijo mirror screen in povezljivostjo z operacijskim sistemom android in Applovimi telefoni. Zaslon vsebuje tudi navigacijo TomTom traffic s trenutnimi prometnimi informacijami, glasovno prepoznavo, klic v sili eCall. Kupci pa bodo veseli tudi brezžičnega polnjenja mobilnega telefona v sredinski konzoli.
Področje, kjer v osnovi preprost avto res navduši, pa so sistemi aktivne varnosti. Teh je kar 19, seveda pa ne bodo vsi vgrajeni serijsko. Naštejmo najpomembnejše: preprost prikazovalnik informacij (head-up display) na majhno steklo nad armaturno ploščo, radarski tempomat s funkcijo stop & go, električna ročna zavora, zadnja kamera, pomoč pri speljevanju in vožnji na slabših podlagah grip control s funkcijo nadzorovanega spuščanja po klancu »hill assist descent« ter pomoč za stabilnost pri vleki prikolice, samodejno parkiranje, opozorilnik za mrtvi kot in še nekaj drugih sistemov.
Cena obeh je višja kot prej, a precej višja je tudi dodana vrednost. Combo je ob tem nekaj dražji od berlinga, a je njegov najem vseeno cenejši, so izračunali pri ALD Automotivu.