Avtomobilski proizvajalec BMW bo 81 tisoč zaposlenim v Nemčiji podelil letni bonus 9.175 evrov. p Ta bo tako višji kot pri kolegih iz Daimlerja (Mercedes-Benz) in Audija, dveh tekmecev na nemškem trgu luksuznih avtomobilov, poroča HLN, vendar nižji kot lani, ko so zaposlenim izplačali 9.455 evrov. Višji letni bonus bo letos podelil le Porsche, stuttgartski proizvajalec športnih in luksuznih avtomobilov, 25 tisoč zaposlenih bo namreč prejelo 9.700 evrov nagrade.
Uroš je v Münchnu obiskal poslovno konferenco BMW. Najprej je na kratko zapisal, kaj se dogaja z BMW, v zelo podrobnem analitičnem članku pa pojasnil, kaj vse je pretrgalo sanjski osemletni niz poslovanja te znamke.
Sklop o poslovanju avtomobilskih proizvajalcev v prejšnjem letu končujem z analizo Audijeve bilance. To je prizadela predvsem kazen v višini 800 milijonov evrov oktobra lani. Fordovo poslovanje pa kaže velike podobnosti z General Motorsom. Ameriška znamka namreč doma cveti, v Evropi in celo na Kitajskem pa veni.
Bili smo med prvimi, ki jim je BMW pokazal novega najmanjšega štirivratnega kupeja – serijo 2 grancoupe. Pred ogledom so nam sicer pobrali vse elektronske naprave, zato vam lahko pokažemo le uradni dražilnik in vrata, za katerimi se skrivajo najnovejše skrivnosti.
Za serijo 8 grancoupe pa nimamo niti tega. Ko je bil Uroš v Münchnu, sem si sam na Portugalskem ogledal bavarskega novinca, ki bo uradno predstavljen šele 19. junija. Takrat bomo lahko podrobneje pisali o njem. V Faru na jugu Portugalske sem preizkusil še novega oziroma osveženega BMW serije 7 ter popolnoma novega BMW serije 8 cabrio. O njiju bomo poročali aprila, prav tako zaradi embarga na objavo.
Matej je preizkusil novega volkswagna T-cross – to je majhen SUV z velikim prodajnim potencialom, ki bo s ceno 16 tisočakov in izrazito uporabnostjo kupce kradel tudi bratu golfu.
Uroš je povzel še analizo JBR Capitala, ki je pripravil lestvici ženevskih avtomobilov višjega cenovnega razreda, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Albina piše, da se pripravljajo nova trgovinska pogajanja med ZDA in EU, a to za zdaj pomembneje ne zmanjšuje negotovosti v zvezi z grožnjami ameriškega predsednika Donalda Trumpa, da bo na evropski izvoz avtov v ZDA uvedel dodatne carine.
Predstavljamo novo teslo model Y – srednjerazredni SUV na osnovi modela 3. Obenem smo se podrobneje spustili v evropske oziroma nemške cene modela Y (te so znane, čeprav bo avto med kupci šele leta 2021), ki razkrivajo ne prav transparentne trike – ameriške imajo vgrajene prihranke, ki jih ustvarite s cenejšo energijo. Poleg tega so brez davka. Tesla za 35 tisočakov (model 3) tako dejansko ne obstaja.
Matej je na domačem asfaltu spoznal novo mazdo3 ter razkril podrobnosti cen in opremskih paketov novinke, ki se na trg odpravlja s precej drugačnimi vrednotami, tudi ceno, kot njena predhodnica.
Poglobil se je še v osveženo mazdo CX-3, ki je na sredini življenjskega cikla dobila kopico manjših popravkov. Poleg tega je preveril, kaj načrtuje nemški Volkswagen, ki za izboljšanje dobičkonosnosti potrebuje velike spremembe.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.