Modelski ofenzivi bavarcev ni videti konca. Po seriji osem, X7 in prenovljeni sedmici bodo letos razkrili novo generacijo serije 1 in serijo 2 grand coupe. Za strogo varovanimi vrati so nam pokazali serijsko različico zadnje. Čeprav smo bili med prvimi, ki so jim na poslovni konferenci v Münchnu avto v celoti pokazali, so nam pred ogledom pobrali vse elektronske naprave, zato vam lahko pokažemo le uradni dražilnik in vrata, za katerimi se skrivajo najnovejše skrivnosti.
Najmanjši kupe bo zgrajen na osnovi serije 1, ki bo razkrita pozneje letos in bo v novi generaciji gnana na prednji kolesni par. To velja tudi za kupejevsko različico 2 grand coupe, ki bo v zmogljivejših različicah opremljena s štirikolesnim pogonom X drive. Puristom, ki se ob omenjanju znamke BMW in prednjega pogona držijo za glavo, obljubljajo, da bo kompakten kupe vozniško najbolj dinamičen v svojem razredu. Prednji pogon upravičujejo zaradi prostornosti kabine, manjše mase in voznih lastnosti. Po špekulacijah naj bi običajna serija 2 in kabriolet ohranila arhitekturo z zadnjim pogonom.
Računajo na mlajše kupce iz Severne Amerike in Evrope, ki cenijo prefinjen in samozavesten dizajn ter jim je limuzinska oblika preveč običajna. Oblikovno obraz razkriva poteze nove serije 1, zadek pa je kombinacija zavihanih prtljažnih vrat, strešne linije X4 in zadnjih luči serije 8. Kot se spodobi za kupe, okna nimajo okvirjev. V notranjosti se boste hitro znašli, saj so zaslon, gumbi in digitalni merilniki podobni tistim iz večjih vozil v družini. Prostora je na sprednjih sedežih dovolj, zadaj pa bi lahko višji potniki potarnali zaradi prenizke strehe. BMW v kompaktnem razredu do zdaj ni ponujal štirivratne limuzine, zato je štirivratni kupe v času izumiranja limuzin nujen korak.
Javnosti bo najmanjši štirivratni kupe uradno predstavljen novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu. Na ceste naj bi zapeljal sredi prihodnjega leta ter tam moči meril z Mercedesovim razredom CLA in limuzinskim audijem A3.