(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
Apple dodaj
 
Čas branja: 6 min
20.03.2019  01:00
T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Volkswagen dodaj
Apple dodaj

Običajne pogovore o prevoženih kilometrih, “višincih” in izbrani kadenci med pisano gručo nemških rekreativnih kolesarjev na majorškem prelazu Coll de Sa Bataia je zmotil njim skoraj domači “vsiljivec”.

Volkswagnov znak in t-rocovsko oblikovan nos nista puščala dvoma, odkod prihaja, a (skromna) velikost in atraktiven zadek sta jim bila tuja.

“T-cross!” je poznavalsko priletelo iz ozadja in se nadaljevalo z odo njegovi modni podobi, predvsem zadku. Žarometa namreč povezuje okrasni element, ki podkrepi mladosten značaj najmanjšega in najcenejšega volkswagnovega križanca. Ostali so se hitro pridružili, celo za ušesa trda nemščina je ob množičnem laskanju pridobila nekaj španskega temperamenta.

Pri Volkswagnu so očitno že vedeli, zakaj so mi na platformi pola, ibize in arone narejenega t-crossa v roke potisnili na španski Mallorci, v tem času že prepolni nemških turistov vseh generacij. Dober glas seže v deveto vas, če so vmes dopustniški utrinki pa še toliko bolje.

Že po nekaj kilometrih je bilo namreč jasno, da zna modno ukrojeni in bakreno obarvani VW t-cross hitro pritegniti pozornost in razvezati jezike.

Ne le dam v zrelih letih, ki cenijo kompaktne mere (dolžina 4,11 metra, lahkoten volan), višje vstopanje ter boljšo preglednost, ampak tudi njihovih spremljevalcev (veliko prostora nad glavami, tudi na zadnji klopi, aktivni tempomat ter serijsko štirje varnostno-asistenčni sistemi s samodejnim zaviranjem v sili vred).

S strani mladih družin in rekreativcev vseh vrst so deževale pohvale na račun njegove prostornosti, praktičnih rešitev in prilagodljivosti na 256 cm medosne razdalje.

T-cross ima med drugim za 14 centimetrov pomično zadnjo sedežno klop, prtljažnik prostornine 385 do 455 litrov oziroma do največ 1.281 litrov ter ob podrti zadnji klopi tudi povsem ravno dno.

Za dodaten plus so ljubitelji vodnih športov označili sovoznikov sedež s poklopnim naslonjalom, saj ponuja možnost prevoza razne športne opreme oziroma do 240 cm dolgih predmetov.

Mladi pari niso skrivali navdušenja nad počutjem na prednjih in zadnjih sedežih, prav na generacijo Z pa so pri snovanju najbolj mislili Volkswagnovi oblikovalci.

Tako punce kot fantje so dvignili palec živahni in po njihovem okusu ukrojeni notranjosti, pohvalili pa so tudi po meri nastavljive digitalne merilnike, 8-palčni zaslon na dotik, povezljivost z Apple in Android mobilniki, ambientalno osvetlitev, zvočni sistem Beats, štiri USB priključke spredaj in zadaj, “cool” barve ter veliko možnosti individualizacije, ki jim jo ponuja najmanjši volkswagnov križanec t-cross.

Kar nekaj trde plastike v notranjosti ni povzročilo večjih negodovanj, saj je kvaliteta izdelave na pričakovano visokem nivoju, bo pa navdušenje gotovo manjše ob nakupu osnovno opremljenega modela za 16 tisočakov. Tak nima digitalnih merilnikov, barva je osnovna, žarometi halogenski, precej več glasbe za svoj denar pa ponudi v opremi Style za dobrih 20 tisočakov. Kot smo vajeni, je seznam dodatne pester, končna cena pa t-crossa zlahka potisne v območje t-roca.

V vsakem primeru kupec, ne glede na spol in starost, ne bo zgrešil pri izbiri motorja, nasmešek pa se mu bo širil tudi med vožnjo. Sam sem med ozkimi in zavitimi cestami na severozvhodu Mallorce naravnost užival, saj je t-cross vozniško nevtralen in agilen. V zavojih se vseeno malenkost bolj nagiba kot seatova arona, sicer pa je čvrst in ne premehak. Čez večje luknje zna zato grdo poskočiti, se pa kljub le prednjemu pogonu dobro znajde na makadamu. Nima zaman cross v svojem imenu, kar so ugotovili tudi zvedavi Nemci na eni izmed slabše dostopnih plaž blizu kraja Artà.

Če vam “budget” dopušča in stavite predvsem na udobje, potem priporočam nakup močnejšega in do 3.000 vrtljajev precej tihega 1.0-litrskega turbo trivaljnika s 85 kilovati (115 KM) v kombinaciji s 7-stopenjskim DSG menjalnikom.

Vožnja takšnega urbanega križanca je v mestih prava poezija, kombinacija se izkaže tudi med vzponi in prehitevanjem, lahko pa tudi umirjeno in varčno križarite zunaj urbanih središč. Ročni menjalnik potrebuje več telovadbe, se pa dobro ujame s šibkejšim bencincem.

Ta zmore moč 70 kilovatov (95 KM), ponudbo dopolnjuje enako zmogljiv 1,6-litrski turbodizel, pozneje pa bo ponudbo zaokrožil štirivaljni 1,5-litrski TSI z močjo 110 kilovatov (150 KM). T-cross tudi na ta način dokazuje, da je kljub njegovi majhnosti v njem veliko genov, ki jih potrebuje prodajna uspešnica.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Volkswagnov mali hit za 16 tisočakov 4

T-cross je avtomobil, ki naj bi pošteno obnorel Slovence - domači trgovci so prodali 200 primerkov še preden so jih kupci sploh videli v...

FINANCE
Članki
Članki Italija je v zadnjem lanskem četrtletju zdrsnila v recesijo 11

Statistični podatki so danes pokazali še, da je v zadnjem lanskem četrtletju evrski BDP zrasel enako kot četrtletje prej – za 0,2...

FINANCE
Članki
Članki (analiza) Zakaj so stanovanjska posojila v Sloveniji dražja kot v Nemčiji 5

Z grafi podrobneje predstavljamo, kako se slovenske tržne obrestne mere za stanovanjska posojila z odplačilno dobo vsaj deset let...

FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (grafi) Naš največji izvozni trg je Nemčija - kateri pa so njeni?

In kako pomembni trgovinski partnerji Nemčije, ki je za Slovenijo največji izvozni trg, so ZDA, Kitajska in Velika Britanija?

FINANCE
Usodno o brexitu: britanski poslanci bodo izbrali – dogovor, odlog ali izstop brez dogovora

Pozor – po britanski zakonodaji trdi brexit ostaja privzeti scenarij, če parlament ne odloči drugače