Avto

Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala

T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

20.03.2019 01:00
Čas branja: 6 min

Običajne pogovore o prevoženih kilometrih, “višincih” in izbrani kadenci med pisano gručo nemških rekreativnih kolesarjev na majorškem prelazu Coll de Sa Bataia je zmotil njim skoraj domači “vsiljivec”.

Volkswagnov znak in t-rocovsko oblikovan nos nista puščala dvoma, odkod prihaja, a (skromna) velikost in atraktiven zadek sta jim bila tuja.

“T-cross!” je poznavalsko priletelo iz ozadja in se nadaljevalo z odo njegovi modni podobi, predvsem zadku. Žarometa namreč povezuje okrasni element, ki podkrepi mladosten značaj najmanjšega in najcenejšega volkswagnovega križanca. Ostali so se hitro pridružili, celo za ušesa trda nemščina je ob množičnem laskanju pridobila nekaj španskega temperamenta.

Pri Volkswagnu so očitno že vedeli, zakaj so mi na platformi pola, ibize in arone narejenega t-crossa v roke potisnili na španski Mallorci, v tem času že prepolni nemških turistov vseh generacij. Dober glas seže v deveto vas, če so vmes dopustniški utrinki pa še toliko bolje.

Že po nekaj kilometrih je bilo namreč jasno, da zna modno ukrojeni in bakreno obarvani VW t-cross hitro pritegniti pozornost in razvezati jezike.

Ne le dam v zrelih letih, ki cenijo kompaktne mere (dolžina 4,11 metra, lahkoten volan), višje vstopanje ter boljšo preglednost, ampak tudi njihovih spremljevalcev (veliko prostora nad glavami, tudi na zadnji klopi, aktivni tempomat ter serijsko štirje varnostno-asistenčni sistemi s samodejnim zaviranjem v sili vred).

S strani mladih družin in rekreativcev vseh vrst so deževale pohvale na račun njegove prostornosti, praktičnih rešitev in prilagodljivosti na 256 cm medosne razdalje.

T-cross ima med drugim za 14 centimetrov pomično zadnjo sedežno klop, prtljažnik prostornine 385 do 455 litrov oziroma do največ 1.281 litrov ter ob podrti zadnji klopi tudi povsem ravno dno.

Za dodaten plus so ljubitelji vodnih športov označili sovoznikov sedež s poklopnim naslonjalom, saj ponuja možnost prevoza razne športne opreme oziroma do 240 cm dolgih predmetov.

Mladi pari niso skrivali navdušenja nad počutjem na prednjih in zadnjih sedežih, prav na generacijo Z pa so pri snovanju najbolj mislili Volkswagnovi oblikovalci.

Tako punce kot fantje so dvignili palec živahni in po njihovem okusu ukrojeni notranjosti, pohvalili pa so tudi po meri nastavljive digitalne merilnike, 8-palčni zaslon na dotik, povezljivost z Apple in Android mobilniki, ambientalno osvetlitev, zvočni sistem Beats, štiri USB priključke spredaj in zadaj, “cool” barve ter veliko možnosti individualizacije, ki jim jo ponuja najmanjši volkswagnov križanec t-cross.

Kar nekaj trde plastike v notranjosti ni povzročilo večjih negodovanj, saj je kvaliteta izdelave na pričakovano visokem nivoju, bo pa navdušenje gotovo manjše ob nakupu osnovno opremljenega modela za 16 tisočakov. Tak nima digitalnih merilnikov, barva je osnovna, žarometi halogenski, precej več glasbe za svoj denar pa ponudi v opremi Style za dobrih 20 tisočakov. Kot smo vajeni, je seznam dodatne pester, končna cena pa t-crossa zlahka potisne v območje t-roca.

V vsakem primeru kupec, ne glede na spol in starost, ne bo zgrešil pri izbiri motorja, nasmešek pa se mu bo širil tudi med vožnjo. Sam sem med ozkimi in zavitimi cestami na severozvhodu Mallorce naravnost užival, saj je t-cross vozniško nevtralen in agilen. V zavojih se vseeno malenkost bolj nagiba kot seatova arona, sicer pa je čvrst in ne premehak. Čez večje luknje zna zato grdo poskočiti, se pa kljub le prednjemu pogonu dobro znajde na makadamu. Nima zaman cross v svojem imenu, kar so ugotovili tudi zvedavi Nemci na eni izmed slabše dostopnih plaž blizu kraja Artà.

Če vam “budget” dopušča in stavite predvsem na udobje, potem priporočam nakup močnejšega in do 3.000 vrtljajev precej tihega 1.0-litrskega turbo trivaljnika s 85 kilovati (115 KM) v kombinaciji s 7-stopenjskim DSG menjalnikom.

Vožnja takšnega urbanega križanca je v mestih prava poezija, kombinacija se izkaže tudi med vzponi in prehitevanjem, lahko pa tudi umirjeno in varčno križarite zunaj urbanih središč. Ročni menjalnik potrebuje več telovadbe, se pa dobro ujame s šibkejšim bencincem.

Ta zmore moč 70 kilovatov (95 KM), ponudbo dopolnjuje enako zmogljiv 1,6-litrski turbodizel, pozneje pa bo ponudbo zaokrožil štirivaljni 1,5-litrski TSI z močjo 110 kilovatov (150 KM). T-cross tudi na ta način dokazuje, da je kljub njegovi majhnosti v njem veliko genov, ki jih potrebuje prodajna uspešnica.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
IKT
IKT IBM Maximo Application Suite: nova generacija upravljanja fizičnih sredstev v podjetjih

IBM Maximo Application Suite podpira različne strategije upravljanja sredstev – od najenostavnejših do najnaprednejšega prediktivnega...

FINANCE
Avto
Naslednji Volkswagnov prodajni hit
Avto
AvtoUroš Božin Naslednji Volkswagnov prodajni hit 2

Nemci so v ponudbi križancev in športnih terencev našli prostor za novega člana. V Wolfsburgu so predstavili svojega prvega kupejevskega križanca. Na trg bo prišel v začetku leta 2022.

FINANCE
Avto
Yaris cross je dobil slovensko ceno: skoraj 27 tisoč evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Yaris cross je dobil slovensko ceno: skoraj 27 tisoč evrov 12

Toyotina tovarna v Franciji je zagnala tekoči trak za proizvodnjo novega yarisa cross, ta pa je hkrati dobil tudi slovenske cene.

FINANCE
Avto
Krepka prenova za spretnega japonca
Avto
AvtoUroš Božin Krepka prenova za spretnega japonca 7

Suzuki SX-4 S-cross, po novem kar S-cross, je s prenovo postal robustnejši in varnejši. Na trg prihaja že pred novim letom.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Električni porsche, ki bo dvignil veliko prahu
Avto
AvtoUroš Božin Električni porsche, ki bo dvignil veliko prahu 15

Porsche z električnim pogonom, karavanskim zadkom in privzdignjenim podvozjem – kombinacija, ki se je včasih zdela nepredstavljiva. Na ceste bo zapeljal poleti z začetno ceno 98.728 evrov.

FINANCE
Avto
Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen spet prvi na svetu in v Sloveniji, upad prodaje so ublažili električni avti 5

Volkswagen je lani prodal 422 tisoč električnih avtov in priključnih hibridov, v zahodni Evropi so ti pomenili kar 11 odstotkov prodaje, v Sloveniji pa je z električnimi presegel 50-odstotni delež

FINANCE
Avto
Sodobna lada niva v novih oblačilih
Avto
AvtoMiloš Milač Sodobna lada niva v novih oblačilih 11

Suzuki je ena vse redkejših preprostih in učinkovitih znamk. Ta opis pa naravnost pooseblja S-cross z dolgim imenom 1.4 boosterjet allgrip hibrid AT elegance top.