(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mazda dodaj
Dimitrij Vušnik dodaj
Apple dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 6 min
15.03.2019  09:10  Dopolnjeno: 15.03.2019 09:11
Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mazda dodaj
Dimitrij Vušnik dodaj
Apple dodaj
Volkswagen dodaj

V razredu družinskih kombilimuzin že kar nekaj časa ni bilo tako živahno, kot je ta hip, da bo odločitev za nakup še težja pa je te dni poskrbela Mazda s trojko. Že na pogled gre gotovo za avtomobil, ki prebudi čustva in omehča kolena, a ker videz ni vse, so Japonci poskrbeli tudi za kakovost vgrajenih materialov in izdelave, bogato opremo, sodobno tehniko, varnost in zgledne vozne lastnosti.

Če v žepu nimate vsaj 20 tisočakov za vstopni model G122 oziroma si ne predstavljate avtomobila brez nekaterih opremskih in varnostnih dodatkov, ki mu lahko ceno dvignejo na 23.790 evrov pa vse do 32.190 (X181 AWD AT z vso opremo), potem ne berite dalje. V nasprotnem primeru vam kak družinski prepir ali višji mesečni obrok ne uidejo, saj boste gotovo iskali vse možne načine, da pridete do svoje trojke. Vkolikor bi se morebitnim nevšečnostim vseeno radi ognili, pomislite še na manjšo prostornost na zadnji klopi, bolj skopo odmerjen prtljažnik, visok nakladalni rob in slabšo preglednost nazaj.

Se še kar ne date? V tem primeru vam Mazda3 ponuja paket, ki avtomobil postavlja na sam vrh razreda. Že njene zapeljive linije namigujejo na stik s kako italijansko visoko šolo oblikovanja, in zanje vemo, da kotirajo zares visoko. Poteze novinke spredaj so ostre, zadaj pa seksi, mehke in ravno prav mišičaste. Strešna linija je ukrojena prav po športno, pločevine je veliko, njene mere pa konkretne (4,46 metra dolžine, limuzina je 20 cm daljša, ter 2,72 metra v medosju). V osnovi je to avtomobil za tiste, ki si želijo športni avto pa (občasno) vseeno potrebujejo družinsko prostornost in uporabnost.

Za novo prijetno presenečenje poskrbi kabina, ki se vse prej kot diskretno spogleduje s prestižnim razredom. Izdelava je vrhunska in uporabljeni materiali so vse prej kot ceneni.

Okolje okoli voznika je sicer zasnovano povsem na novo, armaturna plošča je prečiščena in brez odvečnih stikal, na njenem vrhu pa serijsko kraljuje širok 8,8-palčni zaslon, ki ga upravljate s pomočjo vrtljivega gumba in drugih stikal, združljiv pa je z Apple in Andorid mobilniki. Pred voznikom je ob analogno-digitalnih merilnikih še 7-palčni zaslon, ki prikazuje druge za vožnjo potrebne informacije.

Sprva sta v ponudbi le dva motorja, 1,8-litrski turbodizel s 85 kilovati (116 KM) ter dvolitrski atmosferski motor z 90 kilovati (122 KM), 2,0-litrski Skyactive-X, zadnji krik tehnike s Hirošime s 133 kilovati (181 KM) pa pride do konca leta. Morda sta prav obstoječa motorja ta hip edina šibkost trojke v primerjavi s tekmeci. Ne, ker bi bila slaba, a konkurenca vseeno ponuja več izbire in predvsem večji razpon v moči.

A trojka se zna uporabniku s svojimi dobrimi voznimi lastnostmi vseeno hitro prikupiti. Majhen in ravno prav debel ter zelo natančen trikraki volan, čvrsti sedeži, odlična preglednost merilnikov in predvsem vrhunski 6-stopenjski ročni menjalnik so tisto, kar lahko prevesi jeziček na tehtnici. Svoje doda še dobro nastavljeno podvozje (čeprav je zadaj poltoga in ne večvodilna prema), ki zgledno požira neravnine, v zavojih pa poskrbi za ravno prav trdote.

Pod sliko:

Mazda3 je že serijsko opremljena s sistemom proti naletu s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, LED žarometi, radarskim tepomatom in pravim projekcijskim zaslonom. Paket Sound z Bose ozvočenjem ceno dvigne za 600 evrov, Style še za 1.100 evrov in Safety za dodatnih 900 evrov., skupaj prehod na varnostno popolno opremljen avtomobil stane 2.600 evrov.

Vrnimo se k ceni. Mazda3 je po novem dražja od VW golfa, v marsikaterem pogledu pa se vriva v razred, kjer so Audi, BMW, Mercedes, Lexus in Volvo. Že serijsko je precej bogato opremljena, razni paketi pa kupcu ponudijo praktično vse, kar si lahko omisli pri premijskem razredu. Tudi štirikolesni pogon, kar je prava redkost v razredu (imajo ga golf, leon, octavia iz skupine VAG ter Subaru).

Na ceniku je kar 34 raznih kombinacij (in še 25 pri sedanu), pri najvišji stopnji opreme GT plus, štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom ter s paketi opreme Style, Luxury, Sound in Safety kupcu preostane le še, da izbere barvo. Vstopni dizel D116 je sicer na voljo za 22.090 evrov, trojka z novim Skyactive-X motorjem X181 pa se začne pri 23.090 evrov. Če glede konjev niste zahtevni, potem G122 Plus za 23.790 in nekaj dodatki poteši večino potreb po varnosti in udobju, doplačilo za AWD sicer znaša 2.500 evrov, enako tudi za samodejni menjalnik.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka se po tihem seli v prestižni razred 2

Za novo mazdo3 boste odšteli skoraj 20 tisočakov. Za ta denar boste dobili utesnjen, a kakovostno in tehnično odličen ter bogato...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda presenetila z novim SUV 10

Japonci so skrivnost do salona v Ženevi dobro skrivali. Nova mazda CX-30 je mazda3 v visokih petah. Kako se primerja z višje vozečima...

AVTO
Testi
Testi Sveža in igriva Mazdina uspešnica

Mazda CX-3 v pisani množici športnih terencev velja za lepotico, ob prenovi so nastopačici tako le nekoliko popravili makeup, v...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda, ki se ji bo težko upreti

Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših...

AVTO
PAL
PAL Mazda6: šestletna bitka s poslovnimi kupci 7

Mazda počasi zapušča cenovne vojne. Šestka ima sicer še vedno zelo dobro razmerje med ceno in vsebino, hkrati pa je že malo v letih,...

AVTO
PAL
PAL Prestižna ponudba nekdaj preproste Mazde

Za novo mazdo3 boste odšteli skoraj 20 tisočakov. Za ta denar boste dobili utesnjen, a kakovostno in tehnično odličen ter bogato...

FINANCE
Članki
Članki Tajni načrt britanske vlade za primer trdega brexita 21

Ker je le še 37 dni do datuma za britanski izstop iz EU, načrta, kako naj bi potekal, pa še ni, se vsi pripravljajo na brexit. Britanski...

TRANS-LOG
Novice
Novice V primeru trdega brexita bi VB ublažila carinski postopek, da se izogne kolonam

Na Otoku je kar nekaj strahu, da bi, če bi Velike Britanije iz Unije izstopila brez dogovora, prišlo do kaotičnih razmer na mejah in bi...