Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Mazdina trojka postavlja čustva na resen preizkus

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mazda dodaj
Dimitrij Vušnik dodaj
Apple dodaj
Volkswagen dodaj
 
Čas branja: 6 min
15.03.2019  09:10  Dopolnjeno: 15.03.2019 09:11
Mazda je v Slovenijo pripeljala novo trojko, oblikovno in tehnično odličen avto za 20 tisočakov, ki se v bolje opremljenih različicah in celo s štirikolesnim pogonom odkrito spogleduje s prestižnim razredom.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Mazda dodaj
Dimitrij Vušnik dodaj
Apple dodaj
Volkswagen dodaj

V razredu družinskih kombilimuzin že kar nekaj časa ni bilo tako živahno, kot je ta hip, da bo odločitev za nakup še težja pa je te dni poskrbela Mazda s trojko. Že na pogled gre gotovo za avtomobil, ki prebudi čustva in omehča kolena, a ker videz ni vse, so Japonci poskrbeli tudi za kakovost vgrajenih materialov in izdelave, bogato opremo, sodobno tehniko, varnost in zgledne vozne lastnosti.

Če v žepu nimate vsaj 20 tisočakov za vstopni model G122 oziroma si ne predstavljate avtomobila brez nekaterih opremskih in varnostnih dodatkov, ki mu lahko ceno dvignejo na 23.790 evrov pa vse do 32.190 (X181 AWD AT z vso opremo), potem ne berite dalje. V nasprotnem primeru vam kak družinski prepir ali višji mesečni obrok ne uidejo, saj boste gotovo iskali vse možne načine, da pridete do svoje trojke. Vkolikor bi se morebitnim nevšečnostim vseeno radi ognili, pomislite še na manjšo prostornost na zadnji klopi, bolj skopo odmerjen prtljažnik, visok nakladalni rob in slabšo preglednost nazaj.

Se še kar ne date? V tem primeru vam Mazda3 ponuja paket, ki avtomobil postavlja na sam vrh razreda. Že njene zapeljive linije namigujejo na stik s kako italijansko visoko šolo oblikovanja, in zanje vemo, da kotirajo zares visoko. Poteze novinke spredaj so ostre, zadaj pa seksi, mehke in ravno prav mišičaste. Strešna linija je ukrojena prav po športno, pločevine je veliko, njene mere pa konkretne (4,46 metra dolžine, limuzina je 20 cm daljša, ter 2,72 metra v medosju). V osnovi je to avtomobil za tiste, ki si želijo športni avto pa (občasno) vseeno potrebujejo družinsko prostornost in uporabnost.

Za novo prijetno presenečenje poskrbi kabina, ki se vse prej kot diskretno spogleduje s prestižnim razredom. Izdelava je vrhunska in uporabljeni materiali so vse prej kot ceneni.

Okolje okoli voznika je sicer zasnovano povsem na novo, armaturna plošča je prečiščena in brez odvečnih stikal, na njenem vrhu pa serijsko kraljuje širok 8,8-palčni zaslon, ki ga upravljate s pomočjo vrtljivega gumba in drugih stikal, združljiv pa je z Apple in Andorid mobilniki. Pred voznikom je ob analogno-digitalnih merilnikih še 7-palčni zaslon, ki prikazuje druge za vožnjo potrebne informacije.

Sprva sta v ponudbi le dva motorja, 1,8-litrski turbodizel s 85 kilovati (116 KM) ter dvolitrski atmosferski motor z 90 kilovati (122 KM), 2,0-litrski Skyactive-X, zadnji krik tehnike s Hirošime s 133 kilovati (181 KM) pa pride do konca leta. Morda sta prav obstoječa motorja ta hip edina šibkost trojke v primerjavi s tekmeci. Ne, ker bi bila slaba, a konkurenca vseeno ponuja več izbire in predvsem večji razpon v moči.

A trojka se zna uporabniku s svojimi dobrimi voznimi lastnostmi vseeno hitro prikupiti. Majhen in ravno prav debel ter zelo natančen trikraki volan, čvrsti sedeži, odlična preglednost merilnikov in predvsem vrhunski 6-stopenjski ročni menjalnik so tisto, kar lahko prevesi jeziček na tehtnici. Svoje doda še dobro nastavljeno podvozje (čeprav je zadaj poltoga in ne večvodilna prema), ki zgledno požira neravnine, v zavojih pa poskrbi za ravno prav trdote.

Pod sliko:

Mazda3 je že serijsko opremljena s sistemom proti naletu s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, LED žarometi, radarskim tepomatom in pravim projekcijskim zaslonom. Paket Sound z Bose ozvočenjem ceno dvigne za 600 evrov, Style še za 1.100 evrov in Safety za dodatnih 900 evrov., skupaj prehod na varnostno popolno opremljen avtomobil stane 2.600 evrov.

Vrnimo se k ceni. Mazda3 je po novem dražja od VW golfa, v marsikaterem pogledu pa se vriva v razred, kjer so Audi, BMW, Mercedes, Lexus in Volvo. Že serijsko je precej bogato opremljena, razni paketi pa kupcu ponudijo praktično vse, kar si lahko omisli pri premijskem razredu. Tudi štirikolesni pogon, kar je prava redkost v razredu (imajo ga golf, leon, octavia iz skupine VAG ter Subaru).

Na ceniku je kar 34 raznih kombinacij (in še 25 pri sedanu), pri najvišji stopnji opreme GT plus, štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom ter s paketi opreme Style, Luxury, Sound in Safety kupcu preostane le še, da izbere barvo. Vstopni dizel D116 je sicer na voljo za 22.090 evrov, trojka z novim Skyactive-X motorjem X181 pa se začne pri 23.090 evrov. Če glede konjev niste zahtevni, potem G122 Plus za 23.790 in nekaj dodatki poteši večino potreb po varnosti in udobju, doplačilo za AWD sicer znaša 2.500 evrov, enako tudi za samodejni menjalnik.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Mazdina trojka se po tihem seli v prestižni razred 2

Za novo mazdo3 boste odšteli skoraj 20 tisočakov. Za ta denar boste dobili utesnjen, a kakovostno in tehnično odličen ter bogato...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda presenetila z novim SUV 10

Japonci so skrivnost do salona v Ženevi dobro skrivali. Nova mazda CX-30 je mazda3 v visokih petah. Kako se primerja z višje vozečima...

AVTO
Novosti
Novosti Mazda, ki se ji bo težko upreti

Z marcem bo na slovenske ceste zapeljala nova Mazda3, ki ji bodo kupci na račun atraktivne oblike, vrhunskih materialov, še boljših...

FINANCE
Članki
Članki Imate posojilo z EURIBOR? Ravnokar ga pospešeno reformirajo 1

EURIBOR v takšni obliki, kot ga poznamo, morda kmalu ne bo več obstajal

FINANCE
Članki
Članki Pri Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo 4

Analitiki Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo, tudi če bodo podatki za zadnje lansko četrtletje, ki bodo objavljeni...

FINANCE
Članki
Članki Če bi prišlo do trdega brexita, bi VB za uvoz avtov uvedla 10-odstotno carino 3

Britanska vlada je danes naznanila, da bi v primeru trdega brexita za uvoz na britanski trg večinoma uvedla ničelne carine – a ne za...

FINANCE
Članki
Članki Kdo bo novi glavni ekonomist ECB? Kandidat je en sam

Vse kaže, da bo vplivni položaj desne roke predsednika ECB prevzel - guverner irske centralne banke; rok za prijave se je iztekel,...

IZVOZNIKI
Novice
Novice (grafi) Naš največji izvozni trg je Nemčija - kateri pa so njeni?

In kako pomembni trgovinski partnerji Nemčije, ki je za Slovenijo največji izvozni trg, so ZDA, Kitajska in Velika Britanija?