Za eno večjih presenečenj v Ženevi je poskrbela Mazda, ki je popolnoma nepričakovano razkrila novega športnega terenca. Po velikosti se bo uvrstil med mazdi CX-3 in CX-5, za nekaj zmede pa je poskrbelo ime. Novinca so poimenovali mazda CX-30, saj so bolj smiselno ime CX-4 že uporabili za kupejevskega športnega terenca, ki ga Mazda ponuja na kitajskem trgu. Medtem ko si mazda CX-3 drobovje deli z mazdo2, gre tukaj za povsem nov model, ki uporablja arhitekturo skyactive, ki si jo deli z novo mazdo3.
CX-30 združuje drzne proporce SUV z elegantnim oblinami, ki jih uteleša Mazdin oblikovni jezik kodo. Povsem nova oblikovna rešitev so dnevne LED-luči in sprednji smerniki, ki so vgrajeni pod žarometi in nad zaščito odbijača. Na voljo bo devet barv, platišča pa bodo velikosti 16 in 18 palcev. Celotno podvozje, karoserijo in koloteke so dodatno zaščitili.
Dovolj prostora za štiri odrasle
V notranjosti, ki je enaka tisti v mazdi3, so uporabljeni premijski materiali, ki dajejo slutiti, da gre za dražji avto. Osrednji zaslon meri 8,8 palca, ponaša pa se tudi z novim multimedijskim sistemom, s katerim se upravlja le prek vrtljivega gumba na sredinskem grebenu. Boljšo preglednost so dosegli z višjim položajem sedenja. Oblikovno so glede na premikanje vratu in oči prilagodili širino A- in C-stebričkov ter s tem zmanjšali mrtve kote.
V kabini je dovolj prostora, da bodo v njej na daljših poteh lahko uživali štirje odrasli. Več prostora ponuja tudi prtljažnik, ki skupaj s predalom pod dnom prtljažnega prostora ponuja 430 litrov prostornine.
Prihaja skyactive-X
Glede motorne palete so pri Mazdi zadržani. Na izbiro bodo motorji skyactive-X, ki naj bi razvili okoli 133 kilovatov (180 konjskih) moči, dvolitrski bencinski skyactive-G in 1,8-litrski dizelski skyactive-D. Skyactive-X in bencinski motorji bodo za boljše pospeševanje in manjšo porabo opremljeni še z blagim hibridnim sistemom. Povezani bodo s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Moč motorja se bo prenašala na vsa štiri kolesa prek sistema i-Activ AWD s sistemom, ki nadzoruje porazdelitev navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Pri Mazdi pravijo, da zagotavlja boljši oprijem v vseh voznih razmerah, ne da bi vplival na porabo goriva.