Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Najdražji avto za več kot 16 milijonov evrov v sosednjo Avstrijo?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Bugatti dodaj
Atlantic dodaj
Ferdinand Piech dodaj
 
Čas branja: 4 min
05.03.2019  20:15
Pri Bugattiju se ne ozirajo na trende. Kar proizvedejo, z lahkoto tudi prodajo, čeprav včasih tudi z izgubo.
Najdražji avto za več kot 16 milijonov evrov v sosednjo Avstrijo?

Obveščaj me o novih člankih:  

Na ženevskem avtomobilskem salonu so razkrili mojstrovino – enega in edinega bugattija la voiture noire. Kot poudarjajo v butičnem proizvajalcu, gre za več kot le moderno interpretacijo starodobnega type 57 SC atlantic, saj bo filozofijo podjetja popeljal v novo dobo. Kot še pišejo, je to najdražje novo vozilo, ki je bilo kadarkoli naprodaj. Neto cena je znašala 11 milijonov evrov, skupaj z davki pa je kupec zanj odštel 16,5 milijona evrov.

Ko najboljše ni dovolj dobro

Ročno izdelana karoserija iz ogljikovih vlaken je oblikovana na osnovi bugattija divo, da pa se lastnik ne bi znašel v zadregi, če bi srečal voznika tega zadnjega, so jo za dodatno ekskluzivnost še dodelali in spremenili. Vetrobransko steklo se po vzoru vizirja na čeladi skoraj nezaznavno združi s stranskima oknoma. Čistost in eleganca odsevata na površinah in jasnih linijah. Padajoča strešna linija in pokrov motorja sta oblikovana po vzoru bugattija type 57 SC atlantic. Zaščitni znak ostajata tokrat še večja osrednja odprtina v obliki podkve in zaokroženi c-stebriček.

Elegantni in ozki LED-žarometi se raztezajo visoko na kolesni lok. Za kabino preži osemlitrski 16-valjni motor (nastal je z združitvijo dveh osemvaljnikov) s štirimi turbinami. Te delujejo sekvenčno. Dve delujeta do 3.800 vrtljajev, nato pa se aktivirata še drugi dve. Skupno motor proizvede 1.103 kilovate (1.500 konjskih) moči in 1.600 newtonmetrov navora. Za hlajenje jeze motorja skrbi vsaj deset hladilnikov, za izpuste pa kar šest izpušnih cevi. Širino avtomobila na zadku še dodatno poudarjata difuron in tanka luč.

Kdo je kupec

Mojstrovino so že prodali navdušencu nad bugattiji, so sporočili iz manufakture. Po špekuliranju medijev naj bi bil kupec nihče drug kot Ferdinand Piëch, nekdanji prvi mož in pozneje nadzornik koncerna Volkswagen ter vnuk legendarnega ustanovitelja Ferdinanda Porscheja. Piëch, ki ima v domači garaži že dva bugattija, ki ju z ženo redno vozita, je z umikom iz družbe in prodajo večine 14,7-odstotnega lastniškega deleža leta 2017 zaslužil okoli milijardo evrov.

Piëch si je nenehno prizadeval, da so v koncernu premikali meje mogočega, čeprav včasih neuspešno. Leta 1998 je Volkswagen prevzel znamke Bentley, Bugatti in Lamborghini. Razvpiti menedžer naj bi bil glavni protagonist oživitve znamke Bugatti ter proizvodnje prvega hiperšportnega in najhitrejšega avtomobila nasploh – bugattija veyrona. Odločitev se je izkazala za zelo drago. Podjetje je s prodajo vsakega veyrona ustvarilo od tri do pet milijonov evrov izgube. Z novim modelom chiron znova ustvarjajo dobiček.

Od Rothschilda do Ralpha Laurena

Bugattijevi izjemno premožni kupci so skozi zgodovino cenili strokovno znanje in izkušnje podjetja pri izdelavi in prilagajanju avtomobilov po lastnih zahtevnih specifikacijah, za kar so pripravljeni tudi danes odšteti pravo bogastvo. Pionirski duh, strast do popolnosti in želja po nenehnem spreminjanju meja mogočega so glavne vrednote Bugattija, ki jih v podjetju negujejo od ustanovitve pred 110 leti.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prvi od štirih ikoničnih primerkov type 57SC atlantic je pripadal Victorju Rothschildu, Jean Bugatti, ki je oblikoval vse štiri, pa je zadnjega zadržal zase. Da bi avto rešili pred peklom vojne, so ga iz Molsheima poslali v Bordeaux, kamor ni nikoli prispel. Eden od primerkov starodobnega bugattija type 57SC atlantic iz leta 1938 je v zbirki ameriškega modnega oblikovalca Ralpha Laurena. Velja za enega najdražjih avtomobilov na svetu, njegova vrednost je ocenjena na več kot 35 milijonov evrov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Bruselj: Obstaja tveganje, da slovenski proračun ne bo skladen s pravili EU 5

Evropska komisija je danes predstavila tako imenovani zimski ekonomski sveženj – v njem sta tudi bruseljska ocena slovenskega proračuna...

FINANCE
Članki
Članki Pri Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo 4

Analitiki Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo, tudi če bodo podatki za zadnje lansko četrtletje, ki bodo objavljeni...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 7

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

FINANCE
Članki
Članki Imate posojilo z EURIBOR? Ravnokar ga pospešeno reformirajo 1

EURIBOR v takšni obliki, kot ga poznamo, morda kmalu ne bo več obstajal

FINANCE
Članki
Članki Šef parlamenta: Premierka Mayeva ne more še enkrat pred parlament z istim dogovorom 4

Theresa May bi šla še v tretje prosit parlament, naj podpre izstopni dogovor – in to deset dni pred uradnim datumom za brexit. Vendar...