Avto

Najdražji avto za več kot 16 milijonov evrov v sosednjo Avstrijo?

Pri Bugattiju se ne ozirajo na trende. Kar proizvedejo, z lahkoto tudi prodajo, čeprav včasih tudi z izgubo.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
05.03.2019 20:15
Čas branja: 4 min

Na ženevskem avtomobilskem salonu so razkrili mojstrovino – enega in edinega bugattija la voiture noire. Kot poudarjajo v butičnem proizvajalcu, gre za več kot le moderno interpretacijo starodobnega type 57 SC atlantic, saj bo filozofijo podjetja popeljal v novo dobo. Kot še pišejo, je to najdražje novo vozilo, ki je bilo kadarkoli naprodaj. Neto cena je znašala 11 milijonov evrov, skupaj z davki pa je kupec zanj odštel 16,5 milijona evrov.

Ko najboljše ni dovolj dobro

Ročno izdelana karoserija iz ogljikovih vlaken je oblikovana na osnovi bugattija divo, da pa se lastnik ne bi znašel v zadregi, če bi srečal voznika tega zadnjega, so jo za dodatno ekskluzivnost še dodelali in spremenili. Vetrobransko steklo se po vzoru vizirja na čeladi skoraj nezaznavno združi s stranskima oknoma. Čistost in eleganca odsevata na površinah in jasnih linijah. Padajoča strešna linija in pokrov motorja sta oblikovana po vzoru bugattija type 57 SC atlantic. Zaščitni znak ostajata tokrat še večja osrednja odprtina v obliki podkve in zaokroženi c-stebriček.

Elegantni in ozki LED-žarometi se raztezajo visoko na kolesni lok. Za kabino preži osemlitrski 16-valjni motor (nastal je z združitvijo dveh osemvaljnikov) s štirimi turbinami. Te delujejo sekvenčno. Dve delujeta do 3.800 vrtljajev, nato pa se aktivirata še drugi dve. Skupno motor proizvede 1.103 kilovate (1.500 konjskih) moči in 1.600 newtonmetrov navora. Za hlajenje jeze motorja skrbi vsaj deset hladilnikov, za izpuste pa kar šest izpušnih cevi. Širino avtomobila na zadku še dodatno poudarjata difuron in tanka luč.

Kdo je kupec

Mojstrovino so že prodali navdušencu nad bugattiji, so sporočili iz manufakture. Po špekuliranju medijev naj bi bil kupec nihče drug kot Ferdinand Piëch, nekdanji prvi mož in pozneje nadzornik koncerna Volkswagen ter vnuk legendarnega ustanovitelja Ferdinanda Porscheja. Piëch, ki ima v domači garaži že dva bugattija, ki ju z ženo redno vozita, je z umikom iz družbe in prodajo večine 14,7-odstotnega lastniškega deleža leta 2017 zaslužil okoli milijardo evrov.

Piëch si je nenehno prizadeval, da so v koncernu premikali meje mogočega, čeprav včasih neuspešno. Leta 1998 je Volkswagen prevzel znamke Bentley, Bugatti in Lamborghini. Razvpiti menedžer naj bi bil glavni protagonist oživitve znamke Bugatti ter proizvodnje prvega hiperšportnega in najhitrejšega avtomobila nasploh – bugattija veyrona. Odločitev se je izkazala za zelo drago. Podjetje je s prodajo vsakega veyrona ustvarilo od tri do pet milijonov evrov izgube. Z novim modelom chiron znova ustvarjajo dobiček.

Od Rothschilda do Ralpha Laurena

Bugattijevi izjemno premožni kupci so skozi zgodovino cenili strokovno znanje in izkušnje podjetja pri izdelavi in prilagajanju avtomobilov po lastnih zahtevnih specifikacijah, za kar so pripravljeni tudi danes odšteti pravo bogastvo. Pionirski duh, strast do popolnosti in želja po nenehnem spreminjanju meja mogočega so glavne vrednote Bugattija, ki jih v podjetju negujejo od ustanovitve pred 110 leti.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Prvi od štirih ikoničnih primerkov type 57SC atlantic je pripadal Victorju Rothschildu, Jean Bugatti, ki je oblikoval vse štiri, pa je zadnjega zadržal zase. Da bi avto rešili pred peklom vojne, so ga iz Molsheima poslali v Bordeaux, kamor ni nikoli prispel. Eden od primerkov starodobnega bugattija type 57SC atlantic iz leta 1938 je v zbirki ameriškega modnega oblikovalca Ralpha Laurena. Velja za enega najdražjih avtomobilov na svetu, njegova vrednost je ocenjena na več kot 35 milijonov evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Bugatti in Rimac povezana tudi uradno, sedež podjetja na Hrvaškem
Avto
AvtoMiloš Milač Bugatti in Rimac povezana tudi uradno, sedež podjetja na Hrvaškem 2

Skupno podjetje Rimca in Porscheja - Bugatti Rimac - bo vodil Mate Rimac. Zgodovinska združitev le deset let po tem, ko je mladi Hrvat zagnal svoje podjetje v domači garaži.

FINANCE
Avto
Šef Volkswagna: Rimac ne bo prevzel Bugattija, posel bo tekel drugače
Avto
AvtoMiloš Milač Šef Volkswagna: Rimac ne bo prevzel Bugattija, posel bo tekel drugače 4

Namesto prevzema Bugatija bo Rimac dobil delež v skupnem podjetju, ki ga bo zasnoval Porsche – kmalu novi skrbnik Bugattija, ki zdaj sodi pod streho Volkswagna

FINANCE
Avto
Rimac in Porsche s skupnimi močmi prevzemata vodenje Bugattija
Avto
AvtoUroš Božin Rimac in Porsche s skupnimi močmi prevzemata vodenje Bugattija 4

Hrvaški Rimac in Porsche bosta ustanovila skupno podjetje s sedežem v Zagrebu, ki bo izdelovalo Bugattijev model chiron in električnega rimca nevero.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Rimac s Porschejevo pomočjo do svežega kapitala in znamke Bugatti
Avto
AvtoMiloš Milač Rimac s Porschejevo pomočjo do svežega kapitala in znamke Bugatti 17

Rimac namerava v prihodnjih dveh do treh mesecih zbrati od 130 do 150 milijonov evrov. S svežim kapitalom bo zgradil nov center v bližini Zagreba, ki bo ustvaril tisoč novih delovnih mest.

FINANCE
PMM
(video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostBorut Hočevar (video) VW razvija robota, ki bo sam polnil e-avte 5

Koncept povsem avtonomnega robota za polnjenje električnih vozil je namenjen polnjenju v garažnih hišah in drugih parkiriščih z omejenim dostopom.

FINANCE
PMM
Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Volkswagen presenetil analitike in si prislužil le dobrih 100 milijonov evrov okoljske kazni 2

Nemški Vokswagen je lani izpuste ogljikovega dioksida zmanjšal za 20 odstotkov, na le 99,8 grama; s pomočjo legalnih trikov je cilj 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer zgrešil le za pol grama

FINANCE
Bodimo ponosni na naše šampione!
Finance
Jure Mikuž Bodimo ponosni na naše šampione! 1

Zakaj, za vraga, ne moremo biti tudi v Sloveniji ponosni na svoje podjetniške šampione in jim pomagati pri njihovi nadaljnji rasti?