Avto

Q4 e-tron concept: tako privlačna bo Audijeva električna prihodnost

Električna motorja s skupno močjo 225 kilovatov bosta energijo črpala iz baterije kapacitete 82 kWh, ki bo zadoščala za 450-kilometrski doseg (po meritvah WLTP) med polnjenji in le polurno polnjenje do 80 odstotkov zmogljivosti baterije.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

05.03.2019 20:45
Dopolnjeno: 06.03.2019 07:51
Čas branja: 2 min

Nemški Audi je danes na ženevskem avtosalonu razkril privlačen koncept Q4 e-tron concept, ki bo v serijski obliki med kupce zapeljal konec prihodnjega leta. Drugi serijski električni avto te znamke bo ponudil baterijo kapacitete 82 kilovatnih ur, dobrih 300 konjev moči in 450-kilometrski doseg po novem, realnejšem merilnem ciklu WLTP.

Audi je odločno vstopil v elektromobilnost s prvim e-tronom, ki smo ga prvič spoznali septembra lani v San Franciscu, mesec pozneje se je z njim na naš dogodek v Kranj pripeljal Audijev inženir Matjaž Korman in nam razkril prigode, ki jih je z njim doživel na prek 500-kilometrski vožnji od nemškega Ingolstadta. Decembra lani pa smo z njim prevozili še dobršen del arabskega Abu Dabija in zaključili, da so inženirji odlično opravili svoje poslanstvo.

E-tronu bo čez slabi dve leti sledil manjši in cenejši, na prvi pogled pa še privlačnejši Q4 e-tron, zasnovan na novi platformi MEB, ki se bo umestil razred ali celo dva nižje – med kompaktne športne terence, kamor denimo sodi audi Q3. Oznaka Q4 pomeni kupejevsko zasnovo petvratnega SUV, ki prinaša nekaj več oblikovne dinamike in športnosti.

Njegove zunanje mere jasno sporočajo razredno uvrščenost – Q4 e-tron je dolg 4,59 metra, širok 1,9 metra in visok 1,6 metra. V medosju pa se razteza na 2,77 metra. Oznaka e-tron pa je danes pri Audiju zelo jasna – pomeni zgolj električni pogon brez bencinske ali dizelske pomoči.

Q4 e-tron je za zdaj še koncept, a Audi razkriva veliko podrobnosti serijskega modela modelnega leta 2021. Denimo pogon, ki ga bosta sestavljala dva elektromotorja. Zadnji bo imel 150 kilovatov, prednji 75 kilovatov, sistemska moč bo torej 225 kilovatov oziroma 306 konjskih moči.

To bo zadoščalo za pospešek do stotice v 6,3 sekunde, kar je dober podatek za avto obremenjen s 510 kilogramsko litij-ionsko baterijo, spravljeno v dno vozila. Ta bo poskrbela tudi za nizko težišče in idealno razporeditev mase med obema osema v razmerju 50 : 50. Največja hitrost bo elektronsko omejena na 180 kilometrov na uro.

Motorja bosta energijo črpala iz 82 kWh baterije, ki bo zadoščala za 450-kilometrski doseg (po meritvah WLTP) med polnjenji in le polurno polnjenje do 80 odstotkov zmogljivosti baterije.

V potniški kabini Q4 e-tron prinaša še nekaj več oblikovne drznosti kot serijski e-tron. Glavni element pa je 12,3-palčni zaslon na vrhu sredinske konzole.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu?

Sončne elektrarne nudijo podjetjem cenovno ugodno, trajnostno in zanesljivo oskrbo z energijo, kar pomembno zmanjšuje stroške, še...

FINANCE
PMM
Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Zdaj gre zares, to je prvi dostopni električni Audi 24

Audi je danes razkril prvi kompaktni električni SUV Q4 e-tron z dosegom do 528 kilometrov. K nam prihaja julija s ceno 45 oziroma manj kot 41 tisočakov, upoštevaje subvencije.

FINANCE
PMM
Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Takšen bo ID.4 s štirimi krogi za 45 tisočakov

Audi razkriva skoraj vse podrobnosti novega električnega SUV Q4 e-tron. Na trg prihaja še letos.

FINANCE
PMM
Audijev električni potovalnik za sladokusce
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMatej Kačič Audijev električni potovalnik za sladokusce

Audi je predstavil še en povsem električni model, športna potovalna limuzina e-tron GT za vsaj sto tisočakov pa ob oblinah in udobju navduši tudi s tehniko.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen
Avto
AvtoMiloš Milač Audi, ki bi ga vikal, čeprav ali pa prav zato, ker je električen 2

Za nemški Audi se je zadnja leta zdelo, da je pri oblikovanju in modelski paleti zapeljal v slepo ulico. To sicer ni nenavadno. Zgodilo se je že tekmecema BMW in Mercedes-Benzu in le oblikovni ali tehnični šok je kolesje premaknil naprej v novi smeri.

FINANCE
Avto
E-tron GT: Audijeva električna limuzina prihodnosti
Avto
AvtoUroš Božin E-tron GT: Audijeva električna limuzina prihodnosti 6

E-tron GT je cenovno pristopnejši in oblikovno drznejši taycan - s futuristično obliko, dosegom skoraj 500 kilometrov in ceno okoli 100 tisoč evrov

FINANCE
PMM
Audijeva električna renesansa
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Audijeva električna renesansa 5

Kako audijevski je novi audi Q4 e-tron, najbolj imeniten avto skupinske osnove MEB, ki je skupna tudi volkswagnoma ID.3 in ID.4, škodi enyaq in cupri born?

FINANCE
Avto
Drugačen audi, a precej učinkovit
Avto
AvtoMiloš Milač Drugačen audi, a precej učinkovit

Kandidat za poslovni avto leta 2022: audi Q4 e-tron