Se bo bencin v torek prvič letos pocenil? Se bo bencin v torek prvič letos pocenil? Letos se je bencin podražil za 15 odstotkov, dizel za osem
Začetek slovenske elektrifikacije Volkswagna, Trumpov epilog in nova tovarna VW, morda bo v Srbiji... Začetek slovenske elektrifikacije Volkswagna, Trumpov epilog in nova tovarna VW, morda bo v Srbiji... Poudarki tega tedna so Volkswagnova elektrifikacija, tudi v Sloveniji, delni razplet Trumpovih groženj s carinami, analiza zanesljivosti znamk, VW tovarna v vzhodni Evropi, zanimivi novici iz hrvaškega Rimca in napoved novih cen bencina in dizla.
Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog Volkswagnova elektrorevolucija dobiva ambiciozen slovenski epilog Volkswagen vstopa v elektrodobo z novo generacijo električnih avtov in celostno storitvijo, ki bo elektrifikacijo približala tudi Slovencem. Distributer Volkswagna Porsche Slovenija bo v prihodnjih treh letih v infrastrukturo in storitve vložil milijon evrov.
Če bi bili vsi avti v Evropi čez noč električni, bi se izpusti CO2 zmanjšali le za 0,4 odstotka Če bi bili vsi avti v Evropi čez noč električni, bi se izpusti CO2 zmanjšali le za 0,4 odstotka To ne pomeni, da sta denar in trud za zmanjšanje izpustov brez veze, pomeni pa, da je akcija brez ZDA, Kitajske in Indije boj z mlini na veter. Rezultat za zdaj ni bistveno zmanjšanje obremenitve okolja, ampak bistveno povečanje občutka ljudi »ne me zafrkavat«
Ostareli šved z mladostnim značajem Ostareli šved z mladostnim značajem Volvo V40 tudi po sedmih letih odkrito navdušuje z nič kaj zastarelo podobo, kakovostjo, voznimi lastnostmi in varčnostjo, proti pokoju pa pelje tudi s privlačno ceno.

Diskretne spremembe robustnega mercedesa GLC

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
električna...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
Mercedes-Benz dodaj
AMG dodaj
 
Čas branja: 2 min
04.03.2019  15:45
Diskretne spremembe robustnega mercedesa GLC
Foto: Daimler

Obveščaj me o novih člankih:  

Mercedes-Benz bo jutri pod žarometi avtosalona v Ženevi razkril osveženi GLC. Torej, osvežitev modela, ki je leta 2015 ob prihodu na trg povzročil čakalne vrste tudi na našem trgu. S 193 prodanimi avtomobili pa se je tudi lani zavihtel med najbolje prodajane prestižne terence pri nas. In kaj je novega?

Novega je veliko, prav močno vidne pa te spremembe niso, kar je sicer značilno za prenove prestižnih znamk. Srednjerazredni SUV je po treh letih dobil nov prednji del s serijsko vgrajenimi kromiranimi elementi (tudi na zadku), nekaj manjšimi in prav tako serijskimi LED-žarometi. Paket AMG je dobil še kromirano diamantno masko, v odbijače vgrajene izpušne cevi, športne sedeže in nova 19- ali 20-palčna kolesa.

Glavne spremembe pa zajemajo tehnični del oziroma potniško kabino. Marsikdo je pričakoval, da bo Mercedes-Benz stare zaslone nadomestil z dvema 12,3-palčnima, kot v razredih S, E, A in B, a so snovalci tokrat ubrali drugačno pot. Pred voznikom so doplačljivi, 12,3-palčni elektronski merilniki. Nad sredinsko konzolo pa še prostostoječ sedem- ali 10,25-palčni zaslon, ki ga je mogoče uporabljati na kar pet različnih načinov – z dotikom, drsniki na volanu, vrtljivim gumbom na sredinski konzoli, ročnimi gestami ali prek glasovnega upravljalnika.

Mercedes-Benz je v osveženi GLC vgradil tudi nov multimedijski vmesnik MBUX, štirivaljne bencinske motorje je opremil z 48-voltno arhitekturo in obogatil seznam varnostnih sistemov. Med njimi poudarjamo active distance assist distronic, ki ponuja bolj natančno aktivno vodenje znotraj cestnih črt in pred spredaj vozečimi vozili, active steer assist omogoča samodejno menjavo pasu ob vklopljenih smernikih, dynamic body control pa uravnava nagibanje vozila.

Pod motornim pokrovom so novi motorji, znani že iz razreda C in E. Bencinska štirivaljnika v GLC 200 in GLC 300 ponujata 145 oziroma 190 kilovatov moči in dodatnih deset kilovatov ter 150 newtonmetrov električnega motorja, ki skrbi za boljšo odzivnost, brezemisijsko jadranje in manjšo porabo goriva, ki je po tovarniških podatkih med 7,1 in 7,4 litra. Dizelsko trojico sestavljajo GLC 200d, GLC 250d in GLC 300d z močjo 120, 143 oziroma 180 kilovatov, poraba goriva pa sega od 5,2 do 5,8 litra. Vsi so serijsko opremljeni z novim štirikolesnim pogonom, ki ponuja več programov delovanja, in s samodejnim menjalnikom.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Osvajalski napad na čustva in razum 4

Mercedes-Benz A je najcenejša vstopnica v svet avtomobilskega prestiža, vendar športno navdahnjen, polno opremljen, moderen, tehnično...

AVTO
Testi
Testi Bavarska pošast, ukročena kot hišni ljubljenček 13

Novi BMW M5 je inteligentna preobrazba nekdanjega limuzinskega dirkača. Je izjemno hiter, obvladljiv in še vedno zabaven avto, ki se...

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes CLA: stvaritev, ki bo šibila kolena

CLA v novi generaciji ohranja zapeljive linije ter postaja pametnejši, varnejši in večji.

AVTO
Novosti
Novosti Mercedes za VIP goste s krepkimi motorji, sedeži razreda S in kmalu tudi na elektriko

Preizkusili smo osveženi mercedes-benz razreda V. Velik kombi v treh dolžinah, s štirivaljnimi dizelskimi motorji moči vse do 176...

FINANCE
Članki
Članki Britanski poslanci brez načrta, kak brexit bi radi. Mayeva bi šla, če potrdijo njen sporazum. So se možnosti za urejeni brexit povečale? 12

Premierka Theresa May je javno naznanila, "da je pripravljena storiti, kar je najboljše za državo in njeno stranko" -- odstopiti, da se...