Mercedes-Benz bo jutri pod žarometi avtosalona v Ženevi razkril osveženi GLC. Torej, osvežitev modela, ki je leta 2015 ob prihodu na trg povzročil čakalne vrste tudi na našem trgu. S 193 prodanimi avtomobili pa se je tudi lani zavihtel med najbolje prodajane prestižne terence pri nas. In kaj je novega?
Novega je veliko, prav močno vidne pa te spremembe niso, kar je sicer značilno za prenove prestižnih znamk. Srednjerazredni SUV je po treh letih dobil nov prednji del s serijsko vgrajenimi kromiranimi elementi (tudi na zadku), nekaj manjšimi in prav tako serijskimi LED-žarometi. Paket AMG je dobil še kromirano diamantno masko, v odbijače vgrajene izpušne cevi, športne sedeže in nova 19- ali 20-palčna kolesa.
Glavne spremembe pa zajemajo tehnični del oziroma potniško kabino. Marsikdo je pričakoval, da bo Mercedes-Benz stare zaslone nadomestil z dvema 12,3-palčnima, kot v razredih S, E, A in B, a so snovalci tokrat ubrali drugačno pot. Pred voznikom so doplačljivi, 12,3-palčni elektronski merilniki. Nad sredinsko konzolo pa še prostostoječ sedem- ali 10,25-palčni zaslon, ki ga je mogoče uporabljati na kar pet različnih načinov – z dotikom, drsniki na volanu, vrtljivim gumbom na sredinski konzoli, ročnimi gestami ali prek glasovnega upravljalnika.
Mercedes-Benz je v osveženi GLC vgradil tudi nov multimedijski vmesnik MBUX, štirivaljne bencinske motorje je opremil z 48-voltno arhitekturo in obogatil seznam varnostnih sistemov. Med njimi poudarjamo active distance assist distronic, ki ponuja bolj natančno aktivno vodenje znotraj cestnih črt in pred spredaj vozečimi vozili, active steer assist omogoča samodejno menjavo pasu ob vklopljenih smernikih, dynamic body control pa uravnava nagibanje vozila.
Pod motornim pokrovom so novi motorji, znani že iz razreda C in E. Bencinska štirivaljnika v GLC 200 in GLC 300 ponujata 145 oziroma 190 kilovatov moči in dodatnih deset kilovatov ter 150 newtonmetrov električnega motorja, ki skrbi za boljšo odzivnost, brezemisijsko jadranje in manjšo porabo goriva, ki je po tovarniških podatkih med 7,1 in 7,4 litra. Dizelsko trojico sestavljajo GLC 200d, GLC 250d in GLC 300d z močjo 120, 143 oziroma 180 kilovatov, poraba goriva pa sega od 5,2 do 5,8 litra. Vsi so serijsko opremljeni z novim štirikolesnim pogonom, ki ponuja več programov delovanja, in s samodejnim menjalnikom.