BMW M nove dobe – električen in neavtonomen BMW M nove dobe – električen in neavtonomen Športen, skoraj dirkaški, inteligenten in nič avtonomen – takšen bo BMW M nove dobe
Severna Afrika postaja nova avtomobilska proizvodna lokacija Severna Afrika postaja nova avtomobilska proizvodna lokacija PSA Peugeot Citroën je ta teden začel proizvodnjo modela 208 v Maroku, kitajski SAIC pa načrtuje gradnjo tovarne v Egiptu
Ford puma: iz kupeja v (tudi hibridni) športni crossover Ford puma: iz kupeja v (tudi hibridni) športni crossover Ford je po 17 letih obudil ime puma. Namesto mini kupeja pa to ime zdaj nosi ne tako mini crossover s precej športnimi geni. Zasuk je podoben kot pri mitsubishiju eclipsu oziroma eclipsu cross.
Tiha mačka za novo poglavje Tiha mačka za novo poglavje Jaguar je s ceno okoli 80 tisoč evrov (brez subvencije) k nam pripeljal atraktivnega križanca i-pace, s katerim ohranja vse “mačje” vrline, a s tišino in drugimi odlikami električnega pogona hkrati obrača nov list papirja.
Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Kako je Renaultov električni pionir ujel in prehitel prihajajoče tekmece Renault zoe je po sedmih letih krepko osvežen. Manj oblikovno, močno pa tehnično. Renaultov električni pionir je dobil dva zmogljiva motorja z 80 ali 99 kilovati ter baterijo zmogljivosti 52 kilovatnih ur z izjemno energijsko gostoto. Tako je zoe odlično pripravljen na jesenski spopad s tekmeci.

Elektro- in naftne evforije, Matejeve simpatije in prodajne peripetije

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtonomna vozila   dodaj
avtomobilska...   dodaj
predstavitve vozil   dodaj
testi vozil   dodaj
promet   dodaj
električna...   dodaj
 
Čas branja: 4 min
01.03.2019  12:40
Tedensko pismo, polno zasukov, ženevskih novosti in napovedi, poslovnih premikov, zmag in porazov ter pomladnih dražljajev
Elektro- in naftne evforije, Matejeve simpatije in prodajne peripetije

Obveščaj me o novih člankih:  

Pred petimi, morda desetimi leti smo o hibridih govorili kot o nišni tehniki, v niše smo tlačili tudi SUV, danes pa sta oba razreda oziroma smeri glavno gonilo razvoja in prodajne rasti. Kaj pa električni avti, so še vedno niša ali lahko govorimo o glavni in množični smeri? Pripravil sem celosten pregled prodaje elektrificiranih avtov – popolnoma električnih in priključnih hibridov v svetu – ločeno na Kitajskem, v Evropi in ZDA, tudi v Sloveniji. Preverite, kaj govorijo številke.

Matej je ob novem mercedes-benzu razreda A, do strehe oboroženem A 200 AMG line, vztrepetal in izpljunil plaz žgečkljivih besed. Kaj je tako posebnega na najmanjšem zvezdniku: Lešnikov oblikovni pečat, tehnika, oprema … ali kaj drugega?

Pomlad ga je tresla tudi pri novi toyoti corolli – avtu, ki je zamenjal corollo in aurisa hkrati. Mateja pa še nikoli ni tako očitno vabila na prvi zmenek in še kaj več. Z njenimi predhodnicami se je namreč pogovarjal zgolj zaradi vljudnosti in službenih obveznosti, brez metuljčkov v trebuhu.

To je novi peugeot 208 – majhen, lahek, zelo sodoben in po novem tudi povsem električen v različici e-208. Oblikovno pa je spet pravi peugeot, tako privlačen, da zleze pod kožo nežnejšemu spolu. Peugeot je ta recept (sliši na ime 207) v preteklosti sicer spremenil in padel, da je zadonelo in tudi »poslovno« bolelo.

Več v članku »iz naftalina«, kjer skozi pogovor s šefom globalnih komunikacij Peugeota Xsavierjem Crespinom – leta 2003 se je v Sloveniji počutil ogoljufanega – pojasnimo, zakaj je tako zelo pomembno, da je avto všeč njej, šele nato njemu.

Uroš je šel v virtualni »šoping« in si privoščil nov avto za 89 evrov na mesec. Kje, kako!? V Nemčiji bi to lahko dejansko storil, a bi se moral že navsezgodaj postaviti v vrsto pred vrata diskontnega trgovca Lidl, ki je z zadnjo potezo zarezal globoko v prodajni proces avtomobilskih trgovcev.

Mercedes-Benz pa tudi BMW sta medtem presegla samega sebe in stopila na skupno pot razvoja sistemov za avtonomno vožnjo. Sodelovanje je in bo konkretno in obsežno, ob tem bo blagodejno vplivalo na bilance obeh podjetij ter pospešilo prihod avtonomnih sistemov tudi na naše ceste.

Pred nami je Ženeva, najpomembnejši avtomobilski salon v prvi polovici leta. Odpre se v četrtek prihodnji teden, razkril pa bo marsikaj. Skupaj, denimo, kar 150 novosti. O nekaterih ste na našem portalu že lahko brali, o drugih še boste. V tem zapisu pa sem strnil električne novosti – serijske in konceptne – ter pojasnil, zakaj nam pripravljajo prave male elektrošoke.

V Oplu odpirajo šampanjce v originalnih francoskih steklenicah. Nemška znamka je namreč po kar 20 letih zapeljala iz rdečih številk v dobiček, in to kar konkreten, seveda tesno povezan s Francijo oziroma PSA Peugeot Citroënom. Merjeno po dobičkovni marži, ne absolutnih številkah, je celo boljši kot pri znamki Volkswagen.

Volkswagen je sicer končal zelo dobro leto, in to na vseh področjih, kaže analiza poslovanja nemškega velikana.

Polestar je bil zasnovan kot športna znamka švedskega Volva, ki bo vozila v garaže petičnežev s polnimi denarnicami. To, kar se zdaj dogaja z mlado znamko, pa je nekaj povsem drugega. Na njeni muhi niso porscheji in ferrariji, temveč kar najcenejša in najbolje prodajana tesla model 3. Vam številke 402 konjski moči, 500 kilometrov dosega in evropska cena 39.900 evrov povedo kaj drugega?

Škoda kamiq je škoda s staro dušo, s starimi vrednotami, čeprav je povsem nov in zelo svež izdelek. Je tudi ena najpomembnejših premier avtosalona v Ženevi. Preverite, zakaj.

Poglejmo še h »kolegom« izvoznikom. Mateja Bertoncelj piše o novomeškem TPV, ki s podjetjem TPV Innovation Station išče nove ideje in k sodelovanju vabi tako posameznike kot organizacije: start-upe, inkubatorje, tehnološke parke, inovatorje, študente, fakultete, znanstvene ustanove, kupce, dobavitelje, in to od povsod.

Nicolas piše, v kaj se je tokrat zapletel kontroverzni ustanovitelj, ne več šef, Tesle Elon Musk.

»Managerka« Bojana se je poglobila v žensko, ki bo Musku dihala za ovratnik – novo direktorico Tesle Motors Robyn Denholm.

Gorazd pa se je posvetil prihodnosti in zapisal, kako bodo samovozeča vozila spremenila cele industrije.

Končajmo s cenami tekočih goriv. Jure Ugovšek se je v nedeljo spraševal, ali se bo dizel podražil že četrtič zapored. Odgovor je, kot ponavadi, dobil v torek.

Želim vam uspešen delovni teden!

Miloš Milač, urednik portala Avto.finance.si

P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Grenke posledice brexita že vidne, izjemna toyota rav4 in usodna preobrazba BMW M5 3

Iztekajoč teden so pretresle novice o zaprtju dveh Hondinih tovarn, v Angliji in v Turčiji. Preudarni Japonci kot razloge odhod iz Evrope...

AVTO
Novice
Novice Mali in prefinjeni range, Teslin napad na Evropo in električne melodije

Range rover je klasika, ki prevzame znova in znova. Kljub visoki ceni. Govorim o najmanjšem evoqu s katerim sem prevozil 600 kilometrov po...

AVTO
Novice
Novice Dražji avti in naftni derivati, nov davek, pa še brexit je pred vrati

V tem tednu smo pisali predvsem o manj prijetnih premikih – analiziral sem cene avtomobilov v Sloveniji in ugotovil, da do tolikšne...

AVTO
Novice
Novice Prepih na avtotrgu, svetovni zmagovalci in poslovni finalisti

Na evropske trge, tudi slovenskega, se je vrnila zima. Padci prodaje so kar precejšnji. Gre le za ciklično nihanje? V tem tednu smo...

AVTO
Novice
Novice Slovo supermenedžerja, dvoboj bencin – dizel in dama v moškem svetu

Konec vladavine Carlosa Ghosna ne razkriva le njegovih napak, ampak prikliče tudi spomine na izjemne dosežke supermenedžerja, ki je...

AVTO
Novice
Novice Bavarski teden, visoke nagrade za delavce in poslovni rezultati 2

Visoke nagrade za delavce BMW, še višje pri Porscheju. Kaj razkrivajo bilance BMW, Audija in Forda ter katere težave mučijo ameriški...

AVTO
Novice
Novice Električni cunami, novi avtomobilski davek in preobrat v Volvu 4

Moje zadnje letošnjo pismo razkriva kaj nam bo prihodnje leto prinesel razvoj elektromobilnosti, zakaj je potrebna novela zakona o DMV -...

AVTO
Nasveti
Nasveti Zakaj je poslovni najem tako drag in kako nam pomaga pri ocenjevanju

Vsaka kategorija ima svoja merila, pomen stroškov pa je različen. V vsakem primeru pa velja, da je pametno sestavljen avto najboljši...