Volvova prestižna znamka Polestar je predstavila popolnoma električni model polestar 2, ki bo kupcem na največjih trgih za električne avte na voljo prihodnje leto. Polestar 2 prinaša velike obete – poleg privlačne oblike kupeja s štirimi vrati obljublja 500-kilometrski doseg med polnjenji (po realnejših meritvah WLTP), močan motor s 402 konjskima močema (295 kilovatov) in 660 newtonmetri navora, pospešek do stotice v manj kot petih sekundah, štirikolesni pogon ter privlačno ceno pod 40 tisoč evri za osnovni in pod 60 tisoč evri za najbolje opremljeni model edition 1.
Zahtevnejšim kupcem bodo ponudili še športno nadgradnjo z Öhlinsovimi vzmetmi, 20-palčnimi kolesi in Brembovimi zavorami.
Avto bo zasnovan na podlagi CMA, ki jo je Volvo razvil s sestrsko znamko Geely, na njej pa so narejeni že volvo XC40, lynk & CO 01, 02 in 03.
Polestar 2 po merah, zmogljivostih, kapaciteti in dosegu baterije cilja neposredno na teslo model 3, ki se je lani zavihtela na vrh prodajne lestvice električnih vozil v svetu, prepričala je prek 146 tisoč kupcev.
Obenem bo polestar 2 ponudil še nekaj nižjo ceno kot tesla model 3, ki v Evropi s primerljivo zmogljivo baterijo in motorjem stane med 55.400 in 66.100 evri. Polestar 2 bo prvi množični model te znamke, saj bo polestar 1 s ceno prek 155 tisoč evrov namenjen le 500 kupcem na leto. Prodajnih načrtov niso razkrili, pojasnili so le, da je za dobičkonosnost znamke potrebna letna prodaja prek sto tisoč vozil, kar nameravajo doseči v petih do sedmih letih.
Polestar 2 bo šel v proizvodnjo prihodnje leto, sprva pa bo na voljo na največjih trgih za električne avte: v Norveški, Nemčiji, Franciji, Nizozemski in Veliki Britaniji, zunaj Evrope pa še v Kaliforniji, Kanadi in na Kitajskem. Pozneje mu bo sledil še srednjerazredni SUV polestar 3. Ingenlath, šef Polestara, je za Autonews omenil še polestar 4 in 5, a ni razril njune velikosti in zasnove.
Novinec bo prinesel še nekaj prelomnic, denimo serijsko vgradnjo Googlove platforme za androide in dostop do Googlovih aplikacij maps, assistant in play store na 11-palčnem zaslonu. Kupcem bo ponujal digitalne storitve, denimo dostop do reže polnilnic, dosegljive prek zaslona ali pametnega telefona.