Avto

Novi peugeot 208 - električno iskrivost bo približal množicam

Peugeot 208 bo v novi generaciji ponujal izbiro bencinskega, dizelskega ali električnega pogona. Na trg prihaja jeseni.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
26.02.2019 00:01
Dopolnjeno: 26.02.2019 00:48
Čas branja: 4 min

Elektrika prodira v vse več avtomobilskih razredov. Francozi so razkrili najmanjšega leva – peugeot 208, s tem pa pokazali, da bodo enega svojih najpomembnejših modelov ponujali tudi z električnim pogonom. Proizvajalci so se do sedaj elektrifikacije lotevali s posebnimi modeli, ki so izstopali iz ustaljene družine modelov. Peugeot pa z novim 208 električni pogon postavlja v osrčje ponudbe. Nova generacija je daljša (+ 9,3 cm), širša (+ 0,6 cm) in nižja (- 3 cm) od aktualnega modela.

Oblikovni preskok

Preskok na novo modularno platformo je inženirjem omogočil, da je novi 208 kar 30 kilogramov lažji. Oblikovne poteze je malček prevzel od večjega leva – peugeota 508. Elegantna karoserija z napetimi in širokimi blatniki ter čistimi linijami izkazuje športno stabilnost ter mehkobo. Pomembni oblikovni element v bolje opremljenih različici so sprednje in zadnje z led luči oblikovane v obliki prask levje šape. Zadnje luči povezuje okrasna letev v črni barvi. Nekaj prefinjenosti dodajo še platišča velikosti do 17 palcev ter kontrastna streha v črni barvi.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Kot v peugeotih preteklosti in limuzinskem 508, so nad logotip leva postavili oznako modela. Odločen korak naprej so naredili tudi v kabini, kjer so namestili sodoben i-Cockpit - majhen volan, instrumentalno ploščo v višini oči in sredinski zaslon na dotik, ki bo glede na stopnjo opremljenosti na voljo v velikosti 5, 7 ali 10 palcev. Večino gumbov so integrirali v zaslon, najpomembnejše ukaze pa so rezervirali za klavirske tipke. Notranjost je obdana s penasto oblogo, bleščeče črno pokritimi površinami ter v boljši opremi tudi dekoracijo, ki spominja na karbonska vlakna.

Na izbiro tudi konvencinolani motorji

Med bencinskimi motorji je bo voljo 1,2-litrski trivaljni motor v treh različicah. Najšibkejši PureTech 75 bo na voljo z le petstopenjskim menjalnikom. V PureTech 100 bo mogoče izbirati med šeststopenjskim ročnim menjalnikom in z 8-stopenjsko avtomatiko, najzmogljivejši PureTech 130 pa bo povezan izključno s samodejnim menjalnikom. Štirivaljni 1,5-litrski dizelski stroj BlueHDI 100 bo imel ročni šeststopenjski menjalnik. Vsi motorji bodo opremljeni sistemom Start&Stop.

Do 340 kilometrov dosega

Povsem električen peugeot e-208 bo poganjal elektromotor s 100 kilovati (136 konjskimi močmi) ter 260 njutonmetrov navora. Baterija, ki j nameščena pod prtljažnim prostorom, bo imela kapaciteto 50 kilovatnih ur, kar bo zadostovalo za 340 kilometrov dosega po preizkusnem ciklu WLTP. Voznik bo lahko izbiral med tremi načini vožnje. Eko bo ponujal največjo avtonomijo, normalni za optimalno udobje ter športni za iskrive pospeške. V športnem načinu bo sprint do 100 kilometrov na uro bo trajal 8,1 sekunde. S prestavnimi uhlji na volanskem obroču bo mogoče nastaviti intenzivnost regeneriranja energije. Ker novi e-208 ponuja nov način mobilnosti, bodo strankam ponudili storitve za lažje polnjenje, enostavnejšo mobilnost in omogočili spoznavanje vozila.

Prihod jeseni

V novem 208 bo mogoče izbrati varnostne sisteme, ki odpirajo pot pol avtonomni vožnji: prilagodljivi tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejno zaviranje v sili, opozorilo na nenamerno menjavo voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in druge. Novi 208 bo naprodaj v opremah access, active, allure, GT line in GT ter e-208. Na tržišče bo zapeljal jeseni, svetovni javnosti pa ga bodo razkazali na Ženevskem salonu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred
Avto
AvtoMiloš Milač Kako si bo francoski Peugeot tlakoval pot v višji cenovni in kakovostni razred 6

Peugeot je po desetih letih dobil nov logotip, obenem pa je še krepko prenovil in razširil pojavnost blagovne znamke. Načrti so veliki in podrobno zastavljeni.

FINANCE
Avto
Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008
Avto
AvtoMiloš Milač Več vsebine in tehnike za Peugeotov par 3008 in 5008 2

Peugeot 3008 in 5008 sta v novo leto zapeljala s kopico estetskih in tehničnih sprememb, manjši je dobil tudi priključni hibrid iz DS7 in C5 aircrossa

FINANCE
Avto
Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV
Avto
AvtoUroš Božin Peugeot za tiste, ki se še niso okužili z virusom SUV 1

Francozi še niso obupali nad karavani. Pravijo, da je zanje še vedno dovolj zanimanja, napovedi prihodnje prodaje pa stabilne.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Peugeot E-308 SW: prvi evropski električni karavan
Avto
AvtoAndraž Zupančič Peugeot E-308 SW: prvi evropski električni karavan 5

Peugeot je z modelom 308 SW, s katerim seveda cilja predvsem na kupce, ki potrebujejo več prtljažnega prostora, predstavil še različico s povsem električnim pogonom. To je torej prvi evropski povsem električni karavan, ki bo kupcem na voljo od leta 2023.

FINANCE
Avto
Peugeot je z novim 408 obudil in spremenil razred fastbackov
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeot je z novim 408 obudil in spremenil razred fastbackov

Peugeot 408 je križanec različnih avtomobilskih razredov, v praksi pa prinaša elegantne obline privzdignjene karoserije, precejšnje mere (dolg je 4,69 metra) in veliko uporabnosti. Cenovno se bo umestil med modela 308 in 3008, pri nas pa bo prihodnje leto.

FINANCE
Avto
Peugeotova elektroofenziva
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotova elektroofenziva 6

Kandidat za električni avto leta 2021: peugeot e-2008

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)