Elektrika prodira v vse več avtomobilskih razredov. Francozi so razkrili najmanjšega leva – peugeot 208, s tem pa pokazali, da bodo enega svojih najpomembnejših modelov ponujali tudi z električnim pogonom. Proizvajalci so se do sedaj elektrifikacije lotevali s posebnimi modeli, ki so izstopali iz ustaljene družine modelov. Peugeot pa z novim 208 električni pogon postavlja v osrčje ponudbe. Nova generacija je daljša (+ 9,3 cm), širša (+ 0,6 cm) in nižja (- 3 cm) od aktualnega modela.
Oblikovni preskok
Preskok na novo modularno platformo je inženirjem omogočil, da je novi 208 kar 30 kilogramov lažji. Oblikovne poteze je malček prevzel od večjega leva – peugeota 508. Elegantna karoserija z napetimi in širokimi blatniki ter čistimi linijami izkazuje športno stabilnost ter mehkobo. Pomembni oblikovni element v bolje opremljenih različici so sprednje in zadnje z led luči oblikovane v obliki prask levje šape. Zadnje luči povezuje okrasna letev v črni barvi. Nekaj prefinjenosti dodajo še platišča velikosti do 17 palcev ter kontrastna streha v črni barvi.
Kot v peugeotih preteklosti in limuzinskem 508, so nad logotip leva postavili oznako modela. Odločen korak naprej so naredili tudi v kabini, kjer so namestili sodoben i-Cockpit - majhen volan, instrumentalno ploščo v višini oči in sredinski zaslon na dotik, ki bo glede na stopnjo opremljenosti na voljo v velikosti 5, 7 ali 10 palcev. Večino gumbov so integrirali v zaslon, najpomembnejše ukaze pa so rezervirali za klavirske tipke. Notranjost je obdana s penasto oblogo, bleščeče črno pokritimi površinami ter v boljši opremi tudi dekoracijo, ki spominja na karbonska vlakna.
Na izbiro tudi konvencinolani motorji
Med bencinskimi motorji je bo voljo 1,2-litrski trivaljni motor v treh različicah. Najšibkejši PureTech 75 bo na voljo z le petstopenjskim menjalnikom. V PureTech 100 bo mogoče izbirati med šeststopenjskim ročnim menjalnikom in z 8-stopenjsko avtomatiko, najzmogljivejši PureTech 130 pa bo povezan izključno s samodejnim menjalnikom. Štirivaljni 1,5-litrski dizelski stroj BlueHDI 100 bo imel ročni šeststopenjski menjalnik. Vsi motorji bodo opremljeni sistemom Start&Stop.
Do 340 kilometrov dosega
Povsem električen peugeot e-208 bo poganjal elektromotor s 100 kilovati (136 konjskimi močmi) ter 260 njutonmetrov navora. Baterija, ki j nameščena pod prtljažnim prostorom, bo imela kapaciteto 50 kilovatnih ur, kar bo zadostovalo za 340 kilometrov dosega po preizkusnem ciklu WLTP. Voznik bo lahko izbiral med tremi načini vožnje. Eko bo ponujal največjo avtonomijo, normalni za optimalno udobje ter športni za iskrive pospeške. V športnem načinu bo sprint do 100 kilometrov na uro bo trajal 8,1 sekunde. S prestavnimi uhlji na volanskem obroču bo mogoče nastaviti intenzivnost regeneriranja energije. Ker novi e-208 ponuja nov način mobilnosti, bodo strankam ponudili storitve za lažje polnjenje, enostavnejšo mobilnost in omogočili spoznavanje vozila.
Prihod jeseni
V novem 208 bo mogoče izbrati varnostne sisteme, ki odpirajo pot pol avtonomni vožnji: prilagodljivi tempomat, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejno zaviranje v sili, opozorilo na nenamerno menjavo voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in druge. Novi 208 bo naprodaj v opremah access, active, allure, GT line in GT ter e-208. Na tržišče bo zapeljal jeseni, svetovni javnosti pa ga bodo razkazali na Ženevskem salonu.