Škoda bo na sejmu v Ženevi razkrila študijo svojega prvega električnega avtomobila. Koncept vision iV je prvi korak v smeri električne mobilnosti. Prva skica notranjosti razkriva rešitve v prvem Škodinem vozilu, izdelanem na Volkswagnovi modularni platformi za električni pogon (MEB). Ta ne predvideva sredinskega tunela, zato so Škodini oblikovalci platformo izkoristili za futuristično, prostorno in inovativno zasnovo notranjosti.
Vision iV zato med voznikom in sovoznikom ponuja veliko odlagalnega prostora, nad katerim je lahko dosegljiva sredinska konzola. Tu je prostor za dva mobilna telefona, ki se brezžično povežeta z multimedijskim sistemom in se indukcijsko polnita. Instrumentna plošča je zasnovana v dveh višinah, njena oblika in okrasni šiv pa sledijo linijam zunanjosti vozila. Velik prostostoječi zaslon navidezno lebdi na sredini nad instrumentno ploščo, pred njim pa je površina za roko, s katero voznik z dotikom upravlja zaslon. Volan ima dva kraka, namesto Škodinega logotipa pa so dodali napis Škoda z ločenimi črkami.
V prihodnjih štirih letih bo Škoda za alternativne pogone in nove storitve namenila približno dve milijardi evrov, do konca leta 2022 pa bodo predstavili deset elektrificiranih modelov. Vision iV je štirivratni crossover kupe, ki kombinira atletsko karoserijo, 22-palčna aerodinamično zglajena platišča, občutno razširjene blatnike ter kupejevsko strešno linijo. Stranski profil prekrivajo čiste površine brez vratnih kljuk. Kamere, ki so zamenjale tradicionalna ogledala, spominjajo na plavuti morskega psa.