Se vsak dan srečujete s prometnimi zamaški in iskanjem parkirnega mesta? Se v službo vozite v prenatrpanem avtobusu? Vam pot z javnim prevozom vzame preveč časa? Na takšna in podobna vprašanja, s katerimi se ukvarja velik del prebivalstva, so rešitev iskali pri Citroënu. Kako si v družbi predstavljajo mobilnost prihodnosti, kaže vozilo ami one concept, ki so ga razvili, da bi v prihodnosti vsakomur omogočiti individualno mobilnost v mestu. Citroën si je ami one concept zamislil kot alternativo javnemu prevozu in drugim individualnim prevoznim sredstvom, kot so dvokolesniki ali trikolesniki.
Citroënova vizija svobode v mestu
Najnovejši koncept za urbano okolje za Citroën je novo področje raziskovanja. V okviru energetskega prehoda si znamka prizadeva vsakomur omogočiti individualno mobilnost v mestu. Ami one concept je električno vozilo, prilagojeno urbanem življenju v nenehnem gibanju. V dolžino meri dvosedežnik le 2,5 metra, kar pomeni, da je slabih 20 centimetrov krajši od smarta fortwo. Baterija omogoča doseg 100 kilometrov, največja hitrost je 45 kilometrov na uro. Na javni polnilni postaji se v celoti napolni v dveh urah.
Med uporabo poje
Ker je ami one neslišen, ustvarja glasbo, s katero opozarja pešce že v prostem teku. Gre za preplet organske glasbe moških in ženskih glasov. Zaporedje not se spreminja skladno s hitrostjo vozila. Zaradi vzdržljive zgradbe karoserije pa je varen tudi za potnike. Zaprt potniški prostor ščiti potnike v slabih vremenskih razmerah. Ami one concept, ki ga lahko uporabljajo vsi, starejši od 16 let (odvisno od zakonodaje v državi), je namenjen strankam, ki imajo vozniško dovoljenje ali ne in ki z znamko delijo isto ljubezen do svobode gibanja.
Souporaba, najem ali lastništvo
Avtomobil prouči strankino pot in ji ponudi rabo v razponu od pet minut do pet let v obliki souporabe avtomobila brez lastništva, najema in nakupa. Vključuje posebno mobilno aplikacijo, ki jo vozniki uporabljajo za upravljanje vozila in ki omogoča dostop do portala storitev za še bolj preprosta potovanja. Voznik lahko od aplikacije zahteva, naj ga vodi do najbližje polnilne postaje ali mu rezervira parkirno mesto. Trip Planner pa vozniku zagotavlja vodenje. Predlaga mu najboljšo pot ob upoštevanju preostale avtonomije, načina uporabe vozila in lokacij polnilnih postaj na poti. Ami one concept bo javnosti prestavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi.