Prvi mercedes-benz B I je bil simpatičen in uporaben, drugi precej boljši, a oblikovno okoren. Prenovljeni B II je popravil oblikovni vtis, a ga je zajela evforija športnih terencev, zato je bila prihodnost B III nekoliko majava, čeprav v Mercedes-Benzu o tem niso nikoli govorili.
Zdaj je tu, na naših cestah. Z vidno popravljenimi robovi oziroma oblinami, znamenito armaturno ploščo, sestavljeno iz dveh zaslonov, in s ceno, ki ni več tako nizka kot pri B II, a je še vedno ugodna v primerjavi z bolj trendovskim in manj uporabnim mercedesom A. Je edini osebni enoprostorec te znamke, če ne štejemo razreda V, ki ima dostavniške korenine. In po vsebini vrednosti še kako dobro sodi v čase, ki sicer niso več prijazni do enoprostorcev.
O novem mercedes-benzu B smo se oktobra lani pogovarjali z njegovim oblikovnim očetom Robertom Lešnikom, ki je dobri vsebini prejšnjega B dodal tudi nekaj bolj privlačne poteze. Mere novinca so ostale podobne kot prej, po zasnovi in tehniki pa je precej novejši, saj je zgrajen na mercedesu A nove generacije.
To pomeni tudi vgradnjo sodobnih strojev iz sodelovanja z Renaultom, 1,33-litrski turbobencinski motor s 100 oziroma 120 kilovati, 1,5-litrski turbodizel s 85 kilovati ter dvolitrski Mercedes-Benzov s 110, 140 oziroma 165 kilovati.
Podrobno o razredu B je pisal tudi Janez po prvi dinamični predstavitvi na Mallorci novembra lani.
Prejšnji teden pa je zapeljal še na slovenski trg s cenami od 25.870 evrov za osnovni B 180 s 100 kilovati oziroma 28.410 evrov za dizelski B 180 d s 85 kilovati. Cene so nekaj višje kot pri razredu A, natanko 380 evrov pri osnovnem modelu. Pri prejšnji generaciji je bilo drugače, B je bil na začetku prodaje, kljub višji vsebinski vrednosti, cenejši od razreda A.