Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.
Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Tesla razkrila model Y, evropske cene bodo krepko višje kot ameriške Privzdignjena tesla model 3 – model Y med kupce prihaja konec leta 2020, osnovna različica pa leta 2021. Že zdaj pa je jasno, da bodo evropske cene zanjo od 20 do 26 odstotkov višje kot ameriške.

Toyota, ki se prodaja kot vroče žemljice

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska...   dodaj
Akio Toyoda dodaj
Toyota dodaj
Apple dodaj
 
Čas branja: 6 min
19.02.2019  00:01
Z novim RAV4 je japonski velikan (znova) dobil avto, zaradi katerega kupci stojijo v vrsti - kljub povprečni ceni 36 tisoč evrov so pri nas v le nekaj dneh prodali skoraj sto modelov oziroma četrtino letnega načrta.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
avtomobilska industrija   dodaj
Akio Toyoda dodaj
Toyota dodaj
Apple dodaj

"Večina Toyotinih avtov je dolgočasnih in posledično namenjenih nezahtevnim kupcem ter predvsem zanesljivi vožnji iz točke A v točko B," je le en izmed komentarjev, ki ga ni težko najti pod zapisi o tem uspešnem japonskem avtomobilskem gigantu.

Preberite tudi:
  1. Toyota, kot je še ni bilo

Gotovo gre za besede, ki si jih ne želi slišati nihče, še najmanj pa karizmatični predsednik Akio Toyoda, zato so pri Toyoti že z modelom CH-R uvedli skorajda tektonske spremembe v oblikovanju. Temu zdaj sledi tudi peta generacija modela RAV4, ki je vse prej kot uniformiran in dolgočasen športni terenec.

RAV4 sicer že od prve generacije ter po 8,5 milijona prodanih primerkov ni čisto običajen običajen predstavnik razreda, kar je še nadgradil hibridni sklop, a kljub vsemu je danes za uspeh potrebna tudi drzna podoba.

Pri Toyoti so tako model zrisali povsem na novo, oblikovno je RAV4 naredil velik korak naprej in postal zanimiv: nase opozori z malce nenavadno obliko, mnogimi barvnimi kombinacijami ter od 17 do 19-palčnimi platišči, z boka pa izstopajo poudarjene obrobe blatnikov.

Pri snovanju je izgubil pet centimetrov in meri 4,6 metra, a je malenkost širši in zaradi treh centimetrov prirastka v medosju na 2,69 metra tudi prostornejši, večji je tudi prtljažnik.

Za potnika spredaj je tako zgledno poskrbljeno, v drugi sedežni vrsti pa bo za kolena potnikov ostalo še vsaj 10 centimetrov prostora. Prtljažnik ima po novem karavanskih 580 litrov prostornine (prej dobrih 500), občutek prostornosti pa lahko za 1.200 evrov dodatno okrepi panoramsko strešno okno.

Samosvoja in prepoznavna zunanja oblika v notranjosti sicer ne ponuja revolucije, vendar RAV4 prepriča s kakovostnimi materiali in izdelavo, modernim voznikovim okoljem in sodobno multimedijo, ki podpira Apple in Android - ne pa tudi še Android Auto.

Na armaturni plošči že v osnovi najdemo 7-palčni zaslon na dotik (večji meri 8 palcev), ki predvaja tudi 360-stopinjski pogled, pred voznikom pa so klasični analogni merilniki ter 7-palčni TFT zaslon z mnogimi informacijami med njimi. Novost bo digitalno vzvratno ogledalo, ki sliko prikazuje s pomočjo kamere na zadku, lahko pa deluje tudi na klasičen način.

Za varnost je zgledno poskrbljeno, saj serijski Toyota Safety Sense poleg samodejnega zaviranja v sili (prepozna tudi pešce in kolesarje), radarskega tempomata, aktivnega ohranjanja vozila na voznem pasu ter prepoznavanja prometnih znakov premore tudi sistema za nadzor mrtvih kotov ter prečnega prometa.

Kot smo pričakovali, je Toyota tudi v novem RAV4 dizlom pomahala v slovo. Kupcem sta ta hip na voljo 2,0-litrski štirivaljni bencinski motor s 129 kilovati moči (175 KM) - tudi z mehanskim štirikolesnim pogonom - ter hibrid, ki ima pod pokrovom izboljšan motor, ukazuje pa mu neskončnostopenjskem direct-shift CVT.

Štirivaljni atmosferski bencinski v hibridni različici ob prostornini 2,5 litra razvije 131 kilovatov (178 KM), s pomočjo elektromotorja spredaj pa je sistemske moči več: pri različici s sprednjim pogonom znaša 160 kilovatov (218 KM), pri različici z inteligentnim štirikolesnim AWD-i pa dodatni elektromotor zadaj skrbi še za dodatna kilovata (3 KM). Baterija je nikelj-metal hidridna, prihodnje leto pa lahko pričakujemo priključni hibrid z dosegom okoli sto kilometrov.

Ker se užitek ne meri le z očmi ampak tudi za volanom, so se pri Toyoti posvetili tudi vozni dinamiki. Avtomobil je postavljen na novo platformo TNGA, razporeditev mase je skorajda idealna, zato je v zavojih veliko bolj prepričljiv kot prej. Pri Toyoti niso pozabili na terenski DNK, zato lahko hibrid na zadnji kolesi prenese do 30 odstotkov več navora.

Slovenskim kupcem je RAV4 na voljo s šestimi paketi opreme – comfort, limited, elegant, executive, style in premium. Najbolj popularen naj bi bil elegant, ki prinaša večji 8-palčni zaslon na dotik, 7-palčni zaslon TFT med merilniki, pametni ključ, z elektriko podprta prtljažna vrata ter 18-palčna platišča.

Osnovna bencinska različica 2WD je na voljo za 28.900 evrov, hibridna 2WD za 33.300 evrov, na vrhu je hibridni Premium za 43.500 evrov. Štirikolesni pogon avtomobil v povprečju podraži za tri tisoč evrov, CVT menjalnik pa za 1.800 evrov. Praktično vso prodajo naj bi pomenila hibridna različica, glavnino takšna v vrenosti 36 tisočakov, kar je upoštevaje bogatejšo opremo na nivoju predhodnika.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Bo tudi Toyota zapustila Veliko Britanijo? 1

Po Hondini napovedi o zaprtju tovarne v britanskem Swindonu in Nissanovi odločitvi, da v Sunderlanu ne bo izdeloval novega modela, o umiku...

AVTO
Novosti
Novosti Preobrazba hibrida, ob katerem obmolknejo tudi dizli 8

Rav4 v novi generaciji preseneča oblikovno, prostorsko in med zavoji, v razredu SUV postaja ambasador hibridnega pogona, ki se tudi v...

AVTO
Novosti
Novosti Končno corolla za prvi zmenek - in še kaj več 10

Nova Toyota corolla je ohranila odlike, ki jih je negovala in pilila skozi več kot pol stoletja, hkrati pa postala vse prej kot...

FINANCE
Članki
Članki Le še šest tednov do brexita, načrta še ni ... oznanjen pa je prvi ''brexitovski'' stečaj

Britanska premierka je minuli četrtek doživela še en poraz v britanskem parlamentu, posebno boleč je bil zato, ker so ji ga zadali kar...

FINANCE
Članki
Članki Britanski evroskeptik Nigel Farage je na 'epski pohod za brexit' privabil 300 ljudi 7

Čeprav je ljudi pozival, naj se mu pridružijo na pohodu od prvega do zadnjega kilometra, je v zadnjem hipu dejal, da bo sam odhodil le...

FINANCE
Članki
Članki Imate posojilo z EURIBOR? Ravnokar ga pospešeno reformirajo 1

EURIBOR v takšni obliki, kot ga poznamo, morda kmalu ne bo več obstajal

FINANCE
Članki
Članki Pri Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo 4

Analitiki Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo, tudi če bodo podatki za zadnje lansko četrtletje, ki bodo objavljeni...