Avto

Toyota, ki se prodaja kot vroče žemljice

Z novim RAV4 je japonski velikan (znova) dobil avto, zaradi katerega kupci stojijo v vrsti - kljub povprečni ceni 36 tisoč evrov so pri nas v le nekaj dneh prodali skoraj sto modelov oziroma četrtino letnega načrta.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

19.02.2019 00:01
Čas branja: 6 min

"Večina Toyotinih avtov je dolgočasnih in posledično namenjenih nezahtevnim kupcem ter predvsem zanesljivi vožnji iz točke A v točko B," je le en izmed komentarjev, ki ga ni težko najti pod zapisi o tem uspešnem japonskem avtomobilskem gigantu.

Preberite tudi:
  1. Toyota, kot je še ni bilo

Gotovo gre za besede, ki si jih ne želi slišati nihče, še najmanj pa karizmatični predsednik Akio Toyoda, zato so pri Toyoti že z modelom CH-R uvedli skorajda tektonske spremembe v oblikovanju. Temu zdaj sledi tudi peta generacija modela RAV4, ki je vse prej kot uniformiran in dolgočasen športni terenec.

RAV4 sicer že od prve generacije ter po 8,5 milijona prodanih primerkov ni čisto običajen predstavnik razreda, kar je še nadgradil hibridni sklop, a kljub vsemu je danes za uspeh potrebna tudi drzna podoba.

Pri Toyoti so tako model zrisali povsem na novo, oblikovno je RAV4 naredil velik korak naprej in postal zanimiv: nase opozori z malce nenavadno obliko, mnogimi barvnimi kombinacijami ter od 17 do 19-palčnimi platišči, z boka pa izstopajo poudarjene obrobe blatnikov.

Pri snovanju je izgubil pet centimetrov in meri 4,6 metra, a je malenkost širši in zaradi treh centimetrov prirastka v medosju na 2,69 metra tudi prostornejši, večji je tudi prtljažnik.

Za potnika spredaj je tako zgledno poskrbljeno, v drugi sedežni vrsti pa bo za kolena potnikov ostalo še vsaj 10 centimetrov prostora. Prtljažnik ima po novem karavanskih 580 litrov prostornine (prej dobrih 500), občutek prostornosti pa lahko za 1.200 evrov dodatno okrepi panoramsko strešno okno.

Samosvoja in prepoznavna zunanja oblika v notranjosti sicer ne ponuja revolucije, vendar RAV4 prepriča s kakovostnimi materiali in izdelavo, modernim voznikovim okoljem in sodobno multimedijo, ki podpira Apple in Android - ne pa tudi še Android Auto.

Na armaturni plošči že v osnovi najdemo 7-palčni zaslon na dotik (večji meri 8 palcev), ki predvaja tudi 360-stopinjski pogled, pred voznikom pa so klasični analogni merilniki ter 7-palčni TFT zaslon z mnogimi informacijami med njimi. Novost bo digitalno vzvratno ogledalo, ki sliko prikazuje s pomočjo kamere na zadku, lahko pa deluje tudi na klasičen način.

Za varnost je zgledno poskrbljeno, saj serijski Toyota Safety Sense poleg samodejnega zaviranja v sili (prepozna tudi pešce in kolesarje), radarskega tempomata, aktivnega ohranjanja vozila na voznem pasu ter prepoznavanja prometnih znakov premore tudi sistema za nadzor mrtvih kotov ter prečnega prometa.

Kot smo pričakovali, je Toyota tudi v novem RAV4 dizlom pomahala v slovo. Kupcem sta ta hip na voljo 2,0-litrski štirivaljni bencinski motor s 129 kilovati moči (175 KM) - tudi z mehanskim štirikolesnim pogonom - ter hibrid, ki ima pod pokrovom izboljšan motor, ukazuje pa mu neskončnostopenjskem direct-shift CVT.

Štirivaljni atmosferski bencinski v hibridni različici ob prostornini 2,5 litra razvije 131 kilovatov (178 KM), s pomočjo elektromotorja spredaj pa je sistemske moči več: pri različici s sprednjim pogonom znaša 160 kilovatov (218 KM), pri različici z inteligentnim štirikolesnim AWD-i pa dodatni elektromotor zadaj skrbi še za dodatna kilovata (3 KM). Baterija je nikelj-metal hidridna, prihodnje leto pa lahko pričakujemo priključni hibrid z dosegom okoli sto kilometrov.

Ker se užitek ne meri le z očmi ampak tudi za volanom, so se pri Toyoti posvetili tudi vozni dinamiki. Avtomobil je postavljen na novo platformo TNGA, razporeditev mase je skorajda idealna, zato je v zavojih veliko bolj prepričljiv kot prej. Pri Toyoti niso pozabili na terenski DNK, zato lahko hibrid na zadnji kolesi prenese do 30 odstotkov več navora.

Slovenskim kupcem je RAV4 na voljo s šestimi paketi opreme – comfort, limited, elegant, executive, style in premium. Najbolj popularen naj bi bil elegant, ki prinaša večji 8-palčni zaslon na dotik, 7-palčni zaslon TFT med merilniki, pametni ključ, z elektriko podprta prtljažna vrata ter 18-palčna platišča.

Osnovna bencinska različica 2WD je na voljo za 28.900 evrov, hibridna 2WD za 33.300 evrov, na vrhu je hibridni Premium za 43.500 evrov. Štirikolesni pogon avtomobil v povprečju podraži za tri tisoč evrov, CVT menjalnik pa za 1.800 evrov. Praktično vso prodajo naj bi pomenila hibridna različica, glavnino takšna v vrenosti 36 tisočakov, kar je upoštevaje bogatejšo opremo na nivoju predhodnika.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota v številkah: kako ji je šlo v svetu, Evropi in Sloveniji?

Toyota je leto 2020 zaključila s prvim mestom v svetovni prodaji. Na stari celini je Toyota lani prodala skoraj milijon vozil in si odrezala rekorden šestodstotni tržni delež, v Sloveniji pa ji je šlo dobro predvsem pri prodaji fizičnim osebam.

FINANCE
PMM
Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač Toyota popušča pri elektriki, aprila bo razkrila tekmeca tesli model Y in VW ID.4 15

Toyota je pripravila popolnoma električni srednje velik športni terenec, razkrit bo konec aprila v Šanghaju

FINANCE
Avto
Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti
Avto
AvtoMiloš Milač Nov vodilni položaj Slovenca v evropski Toyoti 2

Medvoščan Tom Fux je pred nekaj dnevi prevzel novo funkcijo v vrhu Toyote Motor Europe, ki skrbi za to znamko v Evropi, Rusiji in še v nekaterih okoliških državah. Fux je postal podpredsednik, odgovoren za prodajo, marketing in zadovoljstvo kupcev za znamki Toyota in Lexus.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Toyota predstavlja slovensko banko, ki postaja gonilo avtoposla
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota predstavlja slovensko banko, ki postaja gonilo avtoposla 6

Financiranje postaja pomemben del avtoposla, saj lahko s prilagojenimi ponudbami pridobimo in zadržimo nove kupce, verjamejo v slovenski Toyoti, zato so ustanovili svojo banko.

FINANCE
Avto
Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi
Avto
AvtoUroš Božin Toyota povečala dobiček in izboljšala napovedi

Japonska družba se je uspešno spopadla s pomanjkanjem polprevodnikov, ki proizvodnjo v avtomobilski industriji ogroža že od konca leta.

FINANCE
Avto
Toyota po petih letih nazaj na prestol
Avto
AvtoMiloš Milač Toyota po petih letih nazaj na prestol

Toyota je objavila uradne rezultate prodaje za lani. Japonski proizvajalec je prodal 9,53 milijona vozil, kar je več od Volkswagna. Zato se po petih letih vrača na prestol.