Francoski Peugeot je leta 2013 tvegal in uspel. Klasični karavanski 208 je namreč poslal v muzej, namesto njega pa je kupcem ponudil manjši in dražji, a precej bolj trenovski in nekaj bolj klen mali športni terenec 2008. Poteza je obrodila sadove, saj se je mali 2008 namnožil že v milijonski nakladi. Prelomno številko je dosegel pretekli mesec v rodni tovarni v francoskem Mulhouseu. Ob tem pa je mali SUV omrežil tudi Slovence, saj je zapeljal že v pet tisoč garaž oziroma parkirišč.
Peugeot 2008 se je celo pred prenovo na sredi življenjskega obdobja odlično odrezal tudi na našem primerjalnem testu desetih križancev B razreda. Poklonil se je le škodi yeti, premagal pa osem tekmecev.
Skupna številka izdelanih 2008 je sicer nekaj večja, natanko 1,21 milijona, saj mali SUV izdelujeta tudi tovarni na Kitajskem in v Južni Ameriki. Njegov glavni trg pa je Evropa, zato tudi večina 2008 prihaja iz tekočih trakov francoske tovarne.
V 30 evropskih državah namreč sodi med prve tri najbolje prodajane avtomobile SUV razreda. V tovarni Mulhouse vsak dan izdelajo 780 primerkov vozila 2008, lani je proizvodnja dosegla 193 tisoč vozil.
Peugeot 2008 je prodajna uspešnica tudi v Sloveniji, tako je v preteklem letu zasedel drugo mesto v segmentu v prodaji fizičnim osebam. Od začetka prodaje v aprilu 2013 do danes je bilo v Sloveniji prodanih skoraj pet tisoč vozil.