(Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov (Intervju) Matej Vengust, Nervtech: kako bo slovenski simulator soustvarjal dobo avtonomnih avtov Ekipa zanesenjakov, mladih računalničarjev, je ustvarila simulator vožnje, s katerim bodo avtomobilskim proizvajalcem pomagali razvijati rešitve v avtonomnih avtomobilih.
(Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil (Intervju) David Mitchell, AccuWeather: avtonomni avto bo moral poznati vremensko napoved, da se bo lahko pravilno odločil David Mitchell, podpredsednik digitalnih medijev in novih platform v AccuWeatherju, nam je pojasnil, kakšno vlogo bo vremenska napoved igrala v dobi avtonomnih avtov in kako bodo sploh priskrbeli potrebne informacije.
Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.

Novi VW passat – skoraj sam vozi do 210 na uro, vselej povezan s spletom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
07.02.2019  08:13  Dopolnjeno: 08.02.2019 11:17
Volkswagen bo letošnjo pomlad izdelal že 30-milijontega passata, ki je tudi pri nas najbolje prodajan poslovni avto. Prenova passata prinaša skromen oblikovni, a velik tehnični preskok. Na našem trgu bo letošnjo jesen.
Novi VW passat – skoraj sam vozi do 210 na uro, vselej povezan s spletom
Da boste prepoznali passat z letnico 2019, boste morali pošteno napeti oči. Njegovi lastniki pa bodo spremembe zadovoljno spremljali vsak dan.

Obveščaj me o novih člankih:  

Osveženi passat na slovenski trg prihaja septembra letos, dobre štiri leta in pol po predstavitvi zadnje generacije. Res skromne oblikovne spremembe nemškega poslovneža obsegajo rahlo spremenjene odbijače, prednjo masko, prednje in zadnje LED-luči (prednje so lahko matrične kot pri touaregu), obliko 17-, 18- in 19-palčnih koles ter karoserijskih barv. V kabini poudarjamo nove materiale, sedeže s certifikatom AGR in kar 30 odtenkov ambientalne osvetlitve.

Polsamodejno do 210 na uro

Glavne spremembe pa so – kot ponavadi – skrite pod pločevino oziroma v možganih elektronike, omogočile pa bodo še varnejšo in udobnejšo vožnjo. Med ključne sodijo, denimo, travel assist, ki omogoča polavtonomno vožnjo z mesta vse do 210 kilometrov na uro. Voznik bo za nemoteno delovanje sistema skrbel le s sprotnimi dotiki volana, ki je tokrat zanje precej bolj občutljiv kot v prejšnji generaciji.

Ves čas povezan s spletom

Druga pomembna novost je serijsko vgrajena eSIM-kartica, ki omogoča stalno povezavo s spletom in nabor novih aplikacij, do katerih boste lahko dostopali brez plačila mesečne naročnine. Doplačali – ni še jasno, koliko – boste le za dostop do internetnega radia, prenosa videa v živo in brezžične dostopne točke, ki jo boste lahko ustvarili avtomobilu.

Alltrack do 17,2 centimetra oddaljenosti od tal

Prenova je zajela vse različice, torej limuzino, karavanski variant in pustolovski alltrack s serijskim štirikolesnim pogonom, ki ponuja tudi po višino nastavljivo podvozje. V najvišji točki je alltrack od tal oddaljen 17,2 centimetra.

Novi zasloni

Passat z letnico 2019 je dobil še nov virtualni kokpit diagonale 11,7 palca in osrednji zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole diagonale 6,5 ali 9,2 palca. Zmogljivejši navigacijski sistem bo ponudil tudi informacije v realnem času. Motorji pa so zdaj vsi po vrsti, bencinski in dizelski, opremljeni s filtrom trdnih delcev in ustrezajo okoljskim standardom Euro 6d-TEMP.

Priključni hibrid s 13-kilovatno baterijo

Edina pogonska novost pa je priključni hibrid GTE z 1,4-litrskim turbomotorjem in elektromotorjem ter skupno močjo 160 kilovatov (218 konjskih moči). Glavna novost GTE je zmogljivejša baterija, ki namesto 9,9 ponuja 13 kilovatnih ur zmogljivosti in posledično precej večji doseg zgolj na elektriko. Po starih standardih NEDC je doseg 70 kilometrov (prej 50 kilometrov), po WLTP pa 55 kilometrov. Na domači vtičnici boste baterijo polnili šest ur in 15 minut.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki V VB odmeva pravno mnenje, ki ga vidijo kot dokaz proti sporazumu o brexitu 6

Kaj je premierka Mayeva včeraj izposlovala od EU, česa pa ne ... in kaj je iz tega izluščil državni pravobranilec Geoffrey Cox okoli...

FINANCE
Usodno o brexitu: britanski poslanci bodo izbrali – dogovor, odlog ali izstop brez dogovora

Pozor – po britanski zakonodaji trdi brexit ostaja privzeti scenarij, če parlament ne odloči drugače

FINANCE
Članki
Članki Le še šest tednov do brexita, načrta še ni ... oznanjen pa je prvi ''brexitovski'' stečaj

Britanska premierka je minuli četrtek doživela še en poraz v britanskem parlamentu, posebno boleč je bil zato, ker so ji ga zadali kar...

FINANCE
Članki
Članki Pri Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo 4

Analitiki Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo, tudi če bodo podatki za zadnje lansko četrtletje, ki bodo objavljeni...

FINANCE
Članki
Članki Kdo bo novi glavni ekonomist ECB? Kandidat je en sam

Vse kaže, da bo vplivni položaj desne roke predsednika ECB prevzel - guverner irske centralne banke; rok za prijave se je iztekel,...