Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

Novi VW passat – skoraj sam vozi do 210 na uro, vselej povezan s spletom

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
07.02.2019  08:13  Dopolnjeno: 08.02.2019 11:17
Volkswagen bo letošnjo pomlad izdelal že 30-milijontega passata, ki je tudi pri nas najbolje prodajan poslovni avto. Prenova passata prinaša skromen oblikovni, a velik tehnični preskok. Na našem trgu bo letošnjo jesen.
Novi VW passat – skoraj sam vozi do 210 na uro, vselej povezan s spletom
Da boste prepoznali passat z letnico 2019, boste morali pošteno napeti oči. Njegovi lastniki pa bodo spremembe zadovoljno spremljali vsak dan.

Obveščaj me o novih člankih:  

Osveženi passat na slovenski trg prihaja septembra letos, dobre štiri leta in pol po predstavitvi zadnje generacije. Res skromne oblikovne spremembe nemškega poslovneža obsegajo rahlo spremenjene odbijače, prednjo masko, prednje in zadnje LED-luči (prednje so lahko matrične kot pri touaregu), obliko 17-, 18- in 19-palčnih koles ter karoserijskih barv. V kabini poudarjamo nove materiale, sedeže s certifikatom AGR in kar 30 odtenkov ambientalne osvetlitve.

Polsamodejno do 210 na uro

Glavne spremembe pa so – kot ponavadi – skrite pod pločevino oziroma v možganih elektronike, omogočile pa bodo še varnejšo in udobnejšo vožnjo. Med ključne sodijo, denimo, travel assist, ki omogoča polavtonomno vožnjo z mesta vse do 210 kilometrov na uro. Voznik bo za nemoteno delovanje sistema skrbel le s sprotnimi dotiki volana, ki je tokrat zanje precej bolj občutljiv kot v prejšnji generaciji.

Ves čas povezan s spletom

Druga pomembna novost je serijsko vgrajena eSIM-kartica, ki omogoča stalno povezavo s spletom in nabor novih aplikacij, do katerih boste lahko dostopali brez plačila mesečne naročnine. Doplačali – ni še jasno, koliko – boste le za dostop do internetnega radia, prenosa videa v živo in brezžične dostopne točke, ki jo boste lahko ustvarili avtomobilu.

Alltrack do 17,2 centimetra oddaljenosti od tal

Prenova je zajela vse različice, torej limuzino, karavanski variant in pustolovski alltrack s serijskim štirikolesnim pogonom, ki ponuja tudi po višino nastavljivo podvozje. V najvišji točki je alltrack od tal oddaljen 17,2 centimetra.

Novi zasloni

Passat z letnico 2019 je dobil še nov virtualni kokpit diagonale 11,7 palca in osrednji zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole diagonale 6,5 ali 9,2 palca. Zmogljivejši navigacijski sistem bo ponudil tudi informacije v realnem času. Motorji pa so zdaj vsi po vrsti, bencinski in dizelski, opremljeni s filtrom trdnih delcev in ustrezajo okoljskim standardom Euro 6d-TEMP.

Priključni hibrid s 13-kilovatno baterijo

Edina pogonska novost pa je priključni hibrid GTE z 1,4-litrskim turbomotorjem in elektromotorjem ter skupno močjo 160 kilovatov (218 konjskih moči). Glavna novost GTE je zmogljivejša baterija, ki namesto 9,9 ponuja 13 kilovatnih ur zmogljivosti in posledično precej večji doseg zgolj na elektriko. Po starih standardih NEDC je doseg 70 kilometrov (prej 50 kilometrov), po WLTP pa 55 kilometrov. Na domači vtičnici boste baterijo polnili šest ur in 15 minut.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Kdo bo novi glavni ekonomist ECB? Kandidat je en sam

Vse kaže, da bo vplivni položaj desne roke predsednika ECB prevzel - guverner irske centralne banke; rok za prijave se je iztekel,...

FINANCE
Članki
Članki Italija je v zadnjem lanskem četrtletju zdrsnila v recesijo 11

Statistični podatki so danes pokazali še, da je v zadnjem lanskem četrtletju evrski BDP zrasel enako kot četrtletje prej – za 0,2...

FINANCE
Članki
Članki (brexit) O čem bo britanski parlament sploh glasoval danes 4

O čem bo britanski parlament glasoval danes in o čem 13. februarja? Na enem mestu smo zbrali potrebne informacije, da bi se lahko brez...

FINANCE
Članki
Članki Pri Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo

Analitiki Deutsche Bank ocenjujejo, da Nemčija drsi v recesijo, tudi če bodo podatki za zadnje lansko četrtletje, ki bodo objavljeni...