Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Najvrednejše znamke na svetu: premoč Toyote in bledenje drugih avtomobilistov Avtomobilske blagovne znamke izgubljajo v primerjavi s storitvenimi in tehnološkimi podjetji. Med 100 najbolj vrednimi svetovnimi blagovnimi znamkami so letos le še tri avtomobilske.
Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Zakaj je »stari« clio tako zelo zanimiv? Aktualni oziroma kmalu stari clio je izjemno zanimiv nakup. Povsem soliden avto z dobrim osnovnim turbomotorjem danes dobite za dobrih deset tisočakov, s skromnejšo opremo še za manj. To pa je v tem razredu izjemno dobra ponudba. Novi clio bo sicer boljši, a tudi dražji.
Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Seat tarraco: zamujena priložnost sicer prepričljivega španca Je Špancem uspelo velikega in predvidljivega germana obarvati z mediteranskim soncem, sproščenostjo in čustvi? Več v nadaljevanju...
Na kavo v modernem retro slogu Na kavo v modernem retro slogu Zguljena usnjena jakna, sprane kavbojke, bulerji, nekaj dni stara brada (ali razmršeni lasje), »fensi« čelada in raybanke na nosu. Vse to je bilo še pred kratkim značilno za cafe racerje, zdaj pa so jih zamenjali hudi frajerji današnjega časa, ki prisegajo na vrhunske blagovne znamke in dobro opremo.
V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla V torek ena največjih sprememb pri ceni bencina in dizla Tektonske premike na naftnih trgih bomo v torek občutili na slovenskih bencinskih črpalkah

​Pustolovski ford focus odpira nova obzorja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Ford dodaj
Focus dodaj
 
Čas branja: 6 min
01.02.2019  05:00  Dopolnjeno: 01.02.2019 10:47
Ford focus active bo z robustnostjo, večjim odmikom od tal in stabilnim oprijemom na spolzkem terenu v dobro voljo spravil predvsem tiste družine, ki rade naredijo korak več kot druge.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Ford dodaj
Focus dodaj

Športni terenci in križanci so gotovo najbolj »vroča roba« v avtomobilskem svetu, a vsem ne zlezejo pod kožo. Med njihove hibe lahko štejemo pomanjkanje prostornosti, slabše vozne lastnosti in večjo porabo goriva, a kaj, če ste v družini navdušeni avanturisti, pohodniki ali smučarji!Pri Fordu so zavohali priložnost in z novim focusom ponudili tudi vmesno in predvsem cenejšo modelsko linijo active, ki popiha na dušo priložnostnim pustolovcem.

Več kot le kompromis

Focus active ponuja dober kompromis med križancem in običajnim avtomobilom. Na zunaj se malce avanturistično obarvani focus v petvratni ali testni karavanski različici hitro loči od običajnega, saj ga prepoznate po bolj robustnih oblikovalskih potezah: plastičnih obrobah, drugačni maski in odbijačih, srebrnih dodatkih ter posebnih platiščih.

A ne gre zgolj za šminko. Da malce terensko obarvani focus zmore več kot običajni, pokaže z večjo oddaljenostjo od tal (spredaj 30, zadaj 34 milimetrov), drugače nastavljeno podvozje z neodvisnim zadnjim vzmetenjem pa v praksi zagotovi boljšo terensko prehodnost oziroma udobnejšo vožnjo prek večjih neravnin.

To seveda ni dovolj, da focus active, opremljen le s prednjim pogonom, ne bi obtičal že na prvi oviri. Poleg tega, da je dodobra dvignjen od tal, ponuja izbiro med petimi programi vožnje – običajnim eco, normal in sport so inženirji dodali še slippery (spolzko) in trail (makadam). Zgolj s pritiskom na gumb med prednjima sedežema focus kar dobro spremeni svoj umirjeni karakter, s pomočjo elektronike pa se skoraj v slogu klenih športnih terencev spoprime z mokrimi, zasneženimi ali peščenimi potmi.

Navidezno robusten ponuja poceni rešitev

Focus active je na voljo s tremi turbobencinskimi motorji ecoboost z močjo od 125 do 182 konjev ter z dvema ecoblue turbodizloma z močjo 120 oziroma 150 konjev.

Cenovno je uvrščen med opremi titanium in titanium business oziroma ST-line. Vstopni petvratni model z ecoboost motorjem 1,0 s 125 konjskimi močmi in šeststopenjskim ročnim menjalnikom tako stane 21.220 evrov – karavan je za 640 evrov dražji –, mi pa smo preizkusili karavana z vrha ponudbe z 2,0-litrskim turbodizlom s 150 konji in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom z vrtljivim izbirnikom prestav.

Zmagovalna kombinacija

Kombinacija na 4,67 metra se hitro izkaže za zmagovalno, saj v paketu dobimo v vseh razmerah zmogljiv (9,1 sekunde za pospešek do 100 kilometrov na uro, 206 kilometrov na uro je končna hitrost), z navorom radodaren (370 newtonmetrov med dva tisoč in 2.500 vrtljaji) in varčen motor (6,3 litra na 100 kilometrov) ter odličen samodejni menjalnik. Prestavlja mehko in nezaznavno, z lahkotnostjo in udobjem se izkaže tako v mestu kot na odprtih cestah, idealen partner pa je menjalnik tudi takrat, ko zmanjkuje oprijema pod kolesi.

Spolzke klančine, zasneženo cestišče, pesek in blaten kolovoz smo lažje premagali tudi z vklopom enega izmed dveh dodatnih voznih profilov, ki prilagodita delovanje sistema ESP, odzivnost stopalke za plin, natančnost volana in prestavljanje ter kljub samo prednjemu pogonu zgledno preprečujeta, da bi z družino obstali tam, kjer si ne želimo. Poceni, a učinkovita rešitev.

Zgledno opremljen in pripravljen na marsikaj

Robustni focus ob tem ponuja tisto, kar običajni in tega ni malo – pa naj gre za prostornost na 2,7 metra medosne razdalje (v prtljažnik gre 575 oziroma 1.620 litrov), sodobne tehnologije, varnost ali opremo. Ne glede na pozicijo sedenja ima tako dovolj prostora za glave, ramena in noge petih potnikov.

Kabina je sodobna, urejena in v primerjavi s klasično nekoliko ozaljšana, za razvedrilo in povezljivost z mobilniki skrbi napredni multimedijski sistem Sync3, v opremi so lahko prilagodljivi LED-žarometi, radarski tempomat, vrhunski zvok B & O in pomočnik pri parkiranju, v focusa pa je vgrajena še kopica tehnologij za olajšanje vožnje – tudi sistem za preprečevanje naleta z zaznavanjem pešcev in kolesarjev ter opozorilo na prečni promet.

Prava protiutež SUV

Focus active v karavanski različici ne glede na opremljenost precej očitno nagovarja aktivne družine, ki se ne vozijo zgolj po asfaltiranih poteh, a so jim klasični križanci oziroma športni terenci preveliki oziroma predragi. Če ste razmeroma zahteven kupec, imate v žepu okoli 30 tisočakov, v vaši družini pa vikendi in dopust le redko minejo brez blatnih čevljev ali športne opreme, potem je focus active gotovo vreden razmisleka.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Ford, ki pravila igre piše na novo 4

Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno...

AVTO
Testi
Testi Kako je ne tako mali focus dosegel in presegel večjega brata

Ford focus vs. mondeo karavan: novi focus se na prvi pogled ne zdi ravno tekmec večjim avtomobilom, vendar pa primerjava z mondeom...

AVTO
Testi
Testi Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? 3

Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem...

AVTO
Nasveti
Nasveti Kako s pametno izbiro službenega avta prihraniti 200 evrov na mesec? 4

V času, ko novi kompaktni modeli skoraj dosegajo razred večje poslovne, se premik navzdol lahko zelo splača. Primerjali smo poslovni...

AVTO
Novice
Novice Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 4

Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

AVTO
Posel
Posel Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? 2

Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je...

AVTO
Posel
Posel Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev

Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi...