Veliki scrambler za neukročene veterane Veliki scrambler za neukročene veterane Vožnja z rumenim scramblerjem 1100 je lahko tako zenovska, da v spominih nanjo meditiraš skozi zimo, še pred začetkom nove sezone pa z veseljem cesti ukradeš kakšen sončen dan.
Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Najcenejši, najbolj zanesljivi, kleni in razburljivi Koncentrat, zaradi praznikov, dvotedenskega dogajanja prinaša pregled najcenejših 4x4 avtov v Sloveniji, električnih avtov glede na doseg baterije, opise kopice športnih terencev, pregled poslovanja Volva, Renaulta in Nissana, vrline osveženega volkswagna passata in prvo pomladno lastovko na dveh kolesih - ducati scrambler 1100.
Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Koliko kilometrov lahko prevozijo današnji električni avtomobili? Preverili smo, kateri električni avtomobili vas bodo zapeljali najdlje. Razporedili smo jih po dosegu, izmerjenem po novem merilnem ciklu WLTP. Ta prinaša realnejšo sliko od starega NEDC. Pogledali pa smo tudi, kako doseg merijo Američani.
Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Leta 2020 vsi novi avtomobili s sistemom za samodejno zaviranje Štirideset držav, vključno z Japonsko in EU, je potrdilo osnutek p(Združenih narodov#Organizacija združenih narodov) (ZN), ki leta 2020 predvideva obvezno vgradnjo sistema za samodejno zaviranje v osebne in lahke dostavne avtomobile.
Prava formula za preudarne kupce Prava formula za preudarne kupce Dacia duster je v drugo zadržal vse pozitivne lastnosti predhodnika, odličen štirikolesni pogon in ugodno ceno, prinesel pa kopico izboljšav ter v različici 1.5 dCi 110 Prestige tudi opremo, ki je pri romunu ne bi pričakoval.

​Pustolovski ford focus odpira nova obzorja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Ford dodaj
Focus dodaj
 
Čas branja: 6 min
01.02.2019  05:00  Dopolnjeno: 01.02.2019 10:47
Ford focus active bo z robustnostjo, večjim odmikom od tal in stabilnim oprijemom na spolzkem terenu v dobro voljo spravil predvsem tiste družine, ki rade naredijo korak več kot druge.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
testi vozil   dodaj
Ford dodaj
Focus dodaj

Športni terenci in križanci so gotovo najbolj »vroča roba« v avtomobilskem svetu, a vsem ne zlezejo pod kožo. Med njihove hibe lahko štejemo pomanjkanje prostornosti, slabše vozne lastnosti in večjo porabo goriva, a kaj, če ste v družini navdušeni avanturisti, pohodniki ali smučarji!Pri Fordu so zavohali priložnost in z novim focusom ponudili tudi vmesno in predvsem cenejšo modelsko linijo active, ki popiha na dušo priložnostnim pustolovcem.

Več kot le kompromis

Focus active ponuja dober kompromis med križancem in običajnim avtomobilom. Na zunaj se malce avanturistično obarvani focus v petvratni ali testni karavanski različici hitro loči od običajnega, saj ga prepoznate po bolj robustnih oblikovalskih potezah: plastičnih obrobah, drugačni maski in odbijačih, srebrnih dodatkih ter posebnih platiščih.

A ne gre zgolj za šminko. Da malce terensko obarvani focus zmore več kot običajni, pokaže z večjo oddaljenostjo od tal (spredaj 30, zadaj 34 milimetrov), drugače nastavljeno podvozje z neodvisnim zadnjim vzmetenjem pa v praksi zagotovi boljšo terensko prehodnost oziroma udobnejšo vožnjo prek večjih neravnin.

To seveda ni dovolj, da focus active, opremljen le s prednjim pogonom, ne bi obtičal že na prvi oviri. Poleg tega, da je dodobra dvignjen od tal, ponuja izbiro med petimi programi vožnje – običajnim eco, normal in sport so inženirji dodali še slippery (spolzko) in trail (makadam). Zgolj s pritiskom na gumb med prednjima sedežema focus kar dobro spremeni svoj umirjeni karakter, s pomočjo elektronike pa se skoraj v slogu klenih športnih terencev spoprime z mokrimi, zasneženimi ali peščenimi potmi.

Navidezno robusten ponuja poceni rešitev

Focus active je na voljo s tremi turbobencinskimi motorji ecoboost z močjo od 125 do 182 konjev ter z dvema ecoblue turbodizloma z močjo 120 oziroma 150 konjev.

Cenovno je uvrščen med opremi titanium in titanium business oziroma ST-line. Vstopni petvratni model z ecoboost motorjem 1,0 s 125 konjskimi močmi in šeststopenjskim ročnim menjalnikom tako stane 21.220 evrov – karavan je za 640 evrov dražji –, mi pa smo preizkusili karavana z vrha ponudbe z 2,0-litrskim turbodizlom s 150 konji in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom z vrtljivim izbirnikom prestav.

Zmagovalna kombinacija

Kombinacija na 4,67 metra se hitro izkaže za zmagovalno, saj v paketu dobimo v vseh razmerah zmogljiv (9,1 sekunde za pospešek do 100 kilometrov na uro, 206 kilometrov na uro je končna hitrost), z navorom radodaren (370 newtonmetrov med dva tisoč in 2.500 vrtljaji) in varčen motor (6,3 litra na 100 kilometrov) ter odličen samodejni menjalnik. Prestavlja mehko in nezaznavno, z lahkotnostjo in udobjem se izkaže tako v mestu kot na odprtih cestah, idealen partner pa je menjalnik tudi takrat, ko zmanjkuje oprijema pod kolesi.

Spolzke klančine, zasneženo cestišče, pesek in blaten kolovoz smo lažje premagali tudi z vklopom enega izmed dveh dodatnih voznih profilov, ki prilagodita delovanje sistema ESP, odzivnost stopalke za plin, natančnost volana in prestavljanje ter kljub samo prednjemu pogonu zgledno preprečujeta, da bi z družino obstali tam, kjer si ne želimo. Poceni, a učinkovita rešitev.

Zgledno opremljen in pripravljen na marsikaj

Robustni focus ob tem ponuja tisto, kar običajni in tega ni malo – pa naj gre za prostornost na 2,7 metra medosne razdalje (v prtljažnik gre 575 oziroma 1.620 litrov), sodobne tehnologije, varnost ali opremo. Ne glede na pozicijo sedenja ima tako dovolj prostora za glave, ramena in noge petih potnikov.

Kabina je sodobna, urejena in v primerjavi s klasično nekoliko ozaljšana, za razvedrilo in povezljivost z mobilniki skrbi napredni multimedijski sistem Sync3, v opremi so lahko prilagodljivi LED-žarometi, radarski tempomat, vrhunski zvok B & O in pomočnik pri parkiranju, v focusa pa je vgrajena še kopica tehnologij za olajšanje vožnje – tudi sistem za preprečevanje naleta z zaznavanjem pešcev in kolesarjev ter opozorilo na prečni promet.

Prava protiutež SUV

Focus active v karavanski različici ne glede na opremljenost precej očitno nagovarja aktivne družine, ki se ne vozijo zgolj po asfaltiranih poteh, a so jim klasični križanci oziroma športni terenci preveliki oziroma predragi. Če ste razmeroma zahteven kupec, imate v žepu okoli 30 tisočakov, v vaši družini pa vikendi in dopust le redko minejo brez blatnih čevljev ali športne opreme, potem je focus active gotovo vreden razmisleka.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Ford, ki pravila igre piše na novo 4

Test: ford focus 1.5 ecoboost titanium business wagon automatic nikoli ni bil stranski igralec, v novi generaciji pa je postal celostno...

AVTO
Testi
Testi Kako je ne tako mali focus dosegel in presegel večjega brata

Ford focus vs. mondeo karavan: novi focus se na prvi pogled ne zdi ravno tekmec večjim avtomobilom, vendar pa primerjava z mondeom...

AVTO
Testi
Testi Bencinski focus proti dizelskemu – kako se izide večna dilema? 3

Vzporedno smo zapeljali dva najnovejša forda focusa s povsem različnima motorjema in ugotovili, da so razlike med dizlom in bencinarjem...

AVTO
Novice
Novice Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 4

Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

AVTO
Posel
Posel Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev

Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar ste želeli vedeti o evropskih volitvah, pa niste imeli koga vprašati

Maja bomo evropski državljani spet volili poslance v evropski parlament; dokončnih odločitev o slovenskih kandidaturah še ni, smo pa...