Eko sklad je lani odobril subvencije za 624 električnih avtov in priključnih hibridov, kar je 53 odstotkov več kot predlani in trikrat toliko kot leta 2016 (207 vozil). Natančni podatki glede na vrsto kupca in zasnovo motorja, so sicer znani le do septembra.
Na vrhu električna trojica i3, zoe in leaf
Med hibridi nepremagljiva
Pri klasičnih hibridih brez zunanjega polnjenja sicer kraljuje znamka Toyota z monopolnim deležom, modeli CHR, yaris hybrid, rav4 in auris so lani prepričali kar 1.307 kupcev.
Skupna prodaja klasičnih in priključnih hibridov ter električnih avtov pa je lani dosegla 2.161 vozil, kar je 43 odstotkov več kot predlani.
Rasla predvsem prodaja podjetjem
Podatki Eko sklada zajeti do septembra lani sicer sporočajo precejšnjo rast prodaje električnih avtov podjetjem - iz 185 v celem letu 2017 na 289 v prvih osmih mesecih lani ter majhno rast prodaje fizičnim osebam - iz 150 na 160 subvencij. Podjetja so tudi precej pogosteje kupovala priključne hibride, sporočajo podatki o izplačanih subvencijah. Do septembra lani jim je Eko sklad izplačal 20 subvencij, v letu 2017 pa le osem. Število subvencij za priključne hibride izplačane fizičnim osebam je bilo do septembra lani na podobni ravni kot v letu 2017.