Novi clio je namreč skoraj na las podoben aktualnemu. Največja sprememba prednjega dela so luči v obliki črke C, pri novem cliu pa bodo že v osnovni različici v polni LED izvedbi. Le v podrobnostih je dodelan tudi zadek s tanjšo zavorno lučjo nad zadnjim steklom in bolj poudarjenimi lučmi na izboklinah zadnjih vrat.
Novi clio je za 1,4 centimetra krajši od predhodnika, kar pomeni da je dolg pod 4,05 metra. Nižja, za tri centimetre, je tudi streha clia ki v aktualni generaciji v višino meri 1,45 metra. Kljub temu ima v kabini več prostora, kar gre pripisati pametnejši arhitekturi.
Pomemben podatek o uporabnosti je kar 391 litrski prtljažnik novega clia, ta je 91 litrov večji od prejšnjega. Poleg tega ima clio še za 26 litrov predalov v kabini. Dostop do prtljažnika bo enostavnejši, dvojno dno pa bo zagotovilo ravno nakladalno površino tudi ob podrtih sedežih.
Napovedane spremembe v zasnovi, ki naj bi v podobni meri kot pri scenicu in espacu, spominjale na SUV, pri cliu niso vidne na prvi pogled, glede na predstavljene mere niti niso pričakovane.
Francozi so zapisali še, da bo clio do leta 2022 poleg klasičnih motorjev dobil tudi hibridni pogonski sklop. Poleg tega bo do tega leta na ključnih trgih zagotovil stoodstotno povezljivost vseh modelov s spletom, 15 odstotkov modelov pa bo opremljenih s sistemi za avtonomno vožnjo. Clio bo novo tehniko uvajal kot pionir pri znamki Renault.
Foto: Renault