Nemška proizvajalca prestižnih avtomobilov sta pred mesecem dni objavila namero o tesnejšem sodelovanju. To naj bi zajemalo skupni razvoj in izdelavo glavnih sestavnih delov, baterij za električne avte, sistemov za avtonomno vožnjo in skupnih osnov. Po zapisu nemškega Handelsblatta pri obeh znamkah že tečejo podrobnejši pogovori o skupnem razvoju osnove za kompaktna vozila, torej novega mercedes-benza razreda A in BMW serije 1.
Handelsblatt je še zapisal, da bi tako tesno sodelovanje prineslo upor v razvojnih oddelkih obeh podjetij, saj se vsak zase trudi avtomobilom vgraditi lasten značaj. BMW je serijo 1 doslej zasnoval na zadnjem pogonu, v novi generaciji pa bo prešel na prednjega, kot že ves čas velja za kompaktni mercedes-benz razreda A. Novi modeli na skupni osnovi naj bi se na trgu pojavili šele po letu 2025, dodaja časnik.
Individualnost in tehnična ekskluzivnost sta glavni lastnosti prestižnih znamk, ki tudi po tej poti na trgu dosegajo višjo ceno od množičnih znamk. V zadnjih letih na tem področju zaradi krčenja stroškov popuščajo tudi prestižne znamke in se tako približujejo množičnim.
Razlog za tako tesno povezovanje večnih tekmecev je krčenje stroškov, ki je nujno potrebno za vlaganje v razvoj sistemov za avtonomno vožnjo in storitve na področju mobilnosti.
Mercedes-Benz in BMW sicer že sodelujeta na nekaj področjih, leta 2015 sta skupaj z Audijem od Nokie kupila podjetje, ki je zasnovalo digitalno platformo za navigacijo HERE, lani pa sta združila podjetji za car sharing Car2Go in DriveNow.