Renault je svojega kompaktnega terenca po štirih letih poslal na glajenje gubic. Kadjar je že pred prenovo veljal za atraktivnejšega, z nekaj novih potez in blišča pa so ga pripravili na suvereno nadaljevanje boja za stranke. Od leta 2015 jih je prepričal kar 450 tisoč. Spremembe so manjše, vendar dovolj izrazite, da kadjarovi mišičasti postavi dodajo nekaj svežine.
Dnevne luči zdaj objemajo žaromet v obliki črke C, vanje pa je sta vgrajena tudi smernika. V LED-tehnologiji svetijo tudi zadnje luči in smerniki. Nova maska premore več kroma in je širša. Tako sprednji kot zadnji odbijač so spodaj obdali z zaščito. V notranjosti sta nov in poravnan večpredstavni zaslon ter plošča in gumbi klimatske naprave. Površine okoli zračnikov in osrednje konzole so obdane s kromastimi dodatki.
Nov bencinski motor
Precej novosti so Francozi pripravili tudi pod motornim pokrovom, kjer je kadjar dobil nov bencinski in posodobljena dizelska motorja. Bencinski motor s prostornino 1,3 litra je na voljo v izvedbi TCe 140 s 103 kilovati in ročnim menjalnikom, močnejša različica TCe 160 s 117 kilovati, ki smo jo preizkusili že v scenicu, pa s sedemstopenjskim menjalnikom EDC. Dizelska motorja sta kljub manjšim izpustom zmogljivejša. Šibkejši blue dCi 115, ki se je okrepil za pet konjskih moči in s funkcijo overboost, ki po potrebi zagotovi dodatnih pet konjev, bo najprej na voljo le z ročnim menjalnikom. Zmogljivejšemu blue dCi 150 pa so inženirji dodali 20 konjev in bo edini odgovoren za pogon vseh štirih koles.
Štirikolesni pogon so si sposodili od Nissana, kar pomeni, da voznik prek vrtljivega gumba izbira med pogonom na sprednji kolesni par (2WD), samodejnim razporejanjem navora med sprednjimi in zadnjimi kolesi (auto) ter zaporo razmerja navora pri 50 proti 50 (lock). V paketu opreme limited bo tudi model na prednji pogon mogoče opremiti s sistemom extended grip.
Domov se boste s prenovljenim kadjarjem z bencinskim motorjem zapeljali za najmanj 20.490 evrov. Dizelska stran ponudbe se začne pri 23.790 evrih. Če nujno potrebujete štirikolesni pogon, je z močnejšim dizlom v opremi bose cena 30.490 evrov. Kadjar je s prenovo dobil novo najvišjo stopnjo opreme black edition, ki jo bo mogoče izbrati le v kombinaciji z zmogljivejšima motorjema. Cene ne vključujejo popusta, ki znaša 1.500 evrov, dodatni popust pa je na voljo v obliki Renaultovega financiranja, za katero se po podatkih uvoznika odloči večina kupcev. V letu 2019 jih načrtujejo prodati 380.