Sopotništvo oziroma kako »nujno« zlo obrnete v prihranke na celi črti. Sopotništvo in souporabo smo v praksi preizkusili tako, da smo na hladno četrtkovo jutro na poti z obrobja Ljubljane povezali štiri direktorje BTC in hčerinskih podjetij. Poleg okoljskih in stroškovnih prihrankov smo dobili še kopico zabave v Toyotinem priključnem hibridu. Oglejte si še video našega preizkusa.
Projekt Multimodalnost smo zagnali nekaj dni pred preizkusom v praksi, s slovesno predajo ključev v Kristalni palači v BTC Cityju. Simboličen ključ toyote prius plug-in sta iz rok predsednika Toyote Adrie Kensukeja Tsuchiye prevzela predsednik uprave BTC Jože Mermal in direktor AV Living Laba Daniel Avdagič. Projekt oziroma njegovo sporočilo ima blagodejni vpliv na vse bolj kaotičen promet v Ljubljani.
Še podrobneje o mobilnosti, s katero se bomo v prihodnosti vse pogosteje srečevali.
Jurij Šimac pa je opisal svojo izkušnjo z ljubljanskim car sharingom Avant2Go. Je ostal skeptik ali je postal privrženec nove storitve mobilnosti?
Prometna varnost na slovenskih cestah se je lani izboljšala, te so bile celo najvarnejše v zadnjih 64 letih merjenj.
Forda focusa smo tokrat primerjali kar s fordom focusom. Ni šala, na primerjavi sta se srečala litrski turbobencinar in 1,5-litrski turbodizel. Kateri je boljša izbira in ali je odgovor enoten?
Iz prejšnjih delov zgodbe o fordu focusu še primerjava z večjim bratom mondeom in prvi preizkus focusa karavan z 1,5- litrskim turbobencinarjem.
Ford focus si je pribojeval tudi naziv slovenski avto leta 2019. Preberite, kako je premagal tekmece.
To pa je ford, ki nima kaj dosti skupnega s focusom, se požvižga na sodobne trende krčenja prostornine, turbomotorjev in podobno, a kljub temu, ali pa prav zaradi tega, vozniku omogoča izjemno zabavo. Spoznajte forda mustanga 5.0 GT s pravim, rezgetajočim osemvaljnim strojem.
Najboljše iz bavarske prestolnice je postalo še boljše. V prenovljeni seriji BMW 7 bi se gotovo prevažal tudi Ludvik II. Bavarski, odlično pa bi se znašla na katerem od dvorišč dvorca Neuschwanstein ali palače Herrenchiemsee. A za mednarodno razkritje BMW ni izbral rojstne Bavarske, temveč metropolo Daljnega vzhoda – kitajski Šanghaj. Prav Kitajska je bila prejšnje leto za največjo limuzino BMW najpomembnejši trg. Na njihove ceste jih je zapeljalo približno 24.500 – kar 44 odstotkov celotne svetovne prodaje.
Ford in Volkswagen sta razkrila podrobnosti napovedanega partnerstva. Rezultat bodo prihranki, šteti v milijardah evrov. Volkswagnu sicer še nikoli ni šlo tako dobro, piše Matej.
Jure Ugovšek pa je opazil, da so evropski proizvajalci vozil borzni hit začetka leta. Optimizem vlagateljev glede evropskih avtomobilskih delnic je dobra novica tudi za paradno vejo slovenske industrije. Evropska prodaja avtomobilov je sicer negativna že četrti mesec zapored.
Medtem je slovenski Jeep zapeljal v novo leto tako, kot se za takšno ugledno ameriško znamko pričakuje: številčno, z veliko pompa in krepko mero samozavesti, ki krasi prenovljena modela renegade in cherokee ter novega wranglerja.
Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci. Analizirali smo novi poslovni peugeot 508, ki se odkrito spogleduje s štirivratnimi kupeji prestižnejših znamk.
Nissan leaf je dobil brata leaf e+, ki ponuja izjemno prijetne lastnosti – denimo 385 kilometrov dosega s polno baterijo zmogljivosti 62 kilovatnih ur, kar 160 kilovatov oziroma 218 konjskih moči ter možnost izjemno hitrega polnjenja s sto kilovati na uro.
Škoda nadaljuje ofenzivo izjemno uspešnih športnih terencev. Zdaj je na vrsti najmanjši, še neimenovan SUV, ki se bo spustil v boj za kupce s T-rocom in arono. Škoda razkriva prvo fotografijo novinca.
Toyota pa je predstavila novo generacijo športnika supra, izdelovala jo bo Magna v Gradcu.
Prejšnji teden sem vam obljubil intervju s prvo damo rolls-roycea cullinana – Avstrijko Caroline Krismer, ki je vodila razvoj prvega SUV angleške superluksuzne znamke od začetka do konca. Na spletu bo objavljen čez vikend, lahko pa si ga preberete tudi v včerajšnjih tiskanih Financah.
Želim vam uspešen delovni teden!
Miloš Milač, urednik portala Avto.finance.si
P. S.: Spremljajte nas tudi na Twitterju in Facebooku.