Najboljše iz bavarske prestolnice je postalo še boljše. V prenovljeni seriji BMW 7 bi se gotovo prevažal tudi Ludvik II. Bavarski, odlično pa bi se znašla na katerem od dvorišč dvorca Neuschwanstein ali palače Herrenchiemsee. A za mednarodno razkritje BMW ni izbral rojstne Bavarske, temveč metropolo Daljnega vzhoda – kitajski Šanghaj. Prav Kitajska je bila prejšnje leto za največjo limuzino BMW najpomembnejši trg. Na njihove ceste jih je zapeljalo približno 24.500 – kar 44 odstotkov celotne svetovne prodaje.
Bodo nove obrazne linije po okusu Kitajcev?
Prenova šeste generacije sedmice je doletela karoserijo, pogonske sklope in tudi tehnologijo. Glajenje gubic sta zasenčili novi ledvički, ki sta večji za kar 40 odstotkov. Preoblikovani ožji sprednji žarometi serijsko svetijo v LED-tehnologiji, dodatno pa so na voljo laserski. Povsem nov je motorni pokrov, ki je na vrhu višji za pet centimetrov in nad ledvicama nosi večjo značko. Višja maska in še večji ledvički pomembno pripomorejo k dominantni in prestižni podobi.
Del odbijača, kjer so prej svetile dnevne LED-luči, zdaj pokrivata ploščici, ki preusmerjata zrak v zarezi, prekriti s kromom. Na zadku sta nova, ožja, tridimenzionalno oblikovana žarometa, ki sta med seboj povezana s tanko svetlobno linijo. V zadnji odbijač integrirane izpušne cevi zdaj obdaja več kroma.
Zaposlili pomočnika
Na izbiro je razširjen izbor novih barv in platišč. Da bo v notranjosti popolna tišina, so stekla debelejša, predeli okoli kolotekov pa dodatno zvočno izolirani. Dodatno nabrušeno podvozje zagotavlja ravnotežje med udobjem in dinamično vožnjo, po kateri so bavarska vozila znana. V kabini oblikovno ni sprememb, več pozornosti so namenili najboljšim materialom.
Vozniku pomagata nov operacijski sistem 7.0 in prikazovalni sistem BMW Live Cockpit Professional z zdaj digitalnim 12,3-palčnim kombiniranim instrumentom in 10,25-palčnim nadzornim zaslonom. Sistem vozniku omogoča uporabo gumbov na volanu, upravljalnika iDrive, zaslona na dotik, glasovnega upravljanja ali upravljanja s kretnjami. Osebni pomočnik, ki domuje v avtomobilu, se odziva tudi na glasovne ukaze in vozniku pomaga pri številnih nalogah.
Bogata izbira pod motornim pokrovom
Za slovenske kupce bosta najzanimivejša šestvaljni dizel v različicah 730d, 740d in 750d ter priključni hibrid 745e. Ta združuje šestvaljni bencinski motor z 210 kilovati in elektromotor s 83 kilovati. Na elektriko prevozi od 50 do 58 kilometrov. Za trge, kjer niso visoki davki, pa sta tu še novi osemvaljni 750i xDrive, ki je svoj krst doživel v novi seriji 8, ter 12-valjni 760Li xDrive. Izboljšali so tudi osemstopenjski menjalnik, ki bo zagotavljal še hitrejše in bolj gladko prestavljanje, serijsko pa je opremljen še s sistemom za športno izstrelitev (launch control).
Nova sedmica bo v »najšibkejši« različici do stotice potrebovala le 6,2 sekunde, 12-valjna pošast pa le 3,8. Vsi pogonski sklopi izpolnjujejo nove strožje standarde Euro 6d-TEMP. Ti imajo pomembno vlogo pri določanju višine davka na vozilo in so BMW prisilili, da so 12-valjniku odvzeli 18 kilovatov (25 konjskih) moči. V prodajne salone bo nova bavarska limuzina zapeljala aprila, že od začetka pa bo na voljo tudi priključni hibrid.